logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Rýchlosť doručenia zásielky je dôležitá pre tri štvrtiny Slovákov. Takmer tretina chce mať tovar...
  • Podiel slovenských potravín na pultoch obchodov v roku 2023 dosiahol hodnotu 41,7 %. Oproti roku...
  • Tesco po skúšobnom období naostro spúšťa Online Club, vernostný program pre online zákazníkov....
  • Technológie sa neustále vyvíjajú a sú prepojené so všetkým, čo robíme v osobnom, ale aj...

Blog

  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Jakub Berčík: Aké čary dokáže hudba v marketingu?

Jakub Berčík: Aké čary dokáže hudba v marketingu?

  • 28. januára 2020
  • 2234
  • 0
Zapojenie viacerých ľudských zmyslov je už dnes nevyhnutnou súčasťou každého úspešného podnikania, ktoré sa snaží správne nasmerovať zákaznícke rozhodnutia, vytvoriť príjemné prostredie a dosahovať vyšší predaj. Jednu...
Katarína Droppová: Nedávate si novoročné predsavzatia? Robíte veľkú chybu!

Katarína Droppová: Nedávate si novoročné predsavzatia? Robíte veľkú chybu!

  • 16. januára 2020
  • 2417
  • 0
Novoročnými predsavzatiami nemám na mysli plány na schudnutie či naučenie sa cudzieho jazyka. Podobné predsavzatia si podľa prieskumu agentúry STEM/MARK dáva viac ako 70 % Slovákov, no takmer 60 % z nich hovorí, že dodržať ich...
Jakub Berčík: Ako vnímajú vianočné reklamné spoty „deti milénia“?

Jakub Berčík: Ako vnímajú vianočné reklamné spoty „deti milénia“?

  • 19. decembra 2019
  • 2747
  • 0
Keďže prichádza vianočné obdobie, rozhodli sme sa otestovať vianočné reklamy vybraných reťazcov pôsobiacich na slovenskom trhu potravín. Cieľom bolo zistiť, ako tieto reklamy pôsobia na ľudí, pre ktorých nie sú primárne...
Katarína Droppová: Až 70 % spotrebiteľov ignoruje reklamu. Ako teda predať vaše produkty?

Katarína Droppová: Až 70 % spotrebiteľov ignoruje reklamu. Ako teda predať...

  • 4. decembra 2019
  • 2510
  • 0
Podľa najnovších prieskumov spotrebitelia ignorujú reklamu, radšej si prečítajú niečo pre nich zaujímavé. Komunikujeme nielen so zákazníkmi, dodávateľmi a partnermi, ale aj s kolegami či fanúšikmi na sociálnych sieťach. Na čo...
Jakub Berčík: Osobnostné profily zákazníkov a ich význam pre marketing

Jakub Berčík: Osobnostné profily zákazníkov a ich význam pre marketing

  • 21. novembra 2019
  • 2276
  • 0
Možnosti, ktoré prinášajú nové technológie, a čo všetko je dnes už možné skúmať z hľadiska spotrebiteľského správania, sme si priblížili v minulých príspevkoch. Napriek tomu je faktom, že existuje viacero dôvodov, pre ktoré...
Katarína Droppová: Prežívate alebo žijete? Alebo – komunikujete pravidelne so samým sebou?

Katarína Droppová: Prežívate alebo žijete? Alebo – komunikujete pravidelne...

  • 7. novembra 2019
  • 2625
  • 0
Dnes som pôvodne chcela písať o tom, ako komunikovať na Black Friday, veď tento privezený sviatok si u Slovákov získava čoraz väčšiu obľubu a predajmi sa dá porovnať s Vianocami. Potom som si však uvedomila, že pre všetkých...
Jakub Berčík: Monitoring mozgu. Zistíme ním, čo chceme kúpiť?

Jakub Berčík: Monitoring mozgu. Zistíme ním, čo chceme kúpiť?

  • 23. októbra 2019
  • 2024
  • 0
V mnohých situáciách, a obzvlášť pri nakupovaní, hovoríme o sebakontrole. Otázkou je, či nad sebou vôbec nejakú kontrolu máme. Odpoveď priniesol i výskum pre kognitívne vedy a neurovedy, ktorý je dôkazom toho, že na zmeny v...
Katarína Droppová: Chcete PR agentúru? A ste pre ňu vôbec dobrý klient?

Katarína Droppová: Chcete PR agentúru? A ste pre ňu vôbec dobrý klient?

  • 10. októbra 2019
  • 2767
  • 0
Úspech v oblasti komunikácie, povedomie o vašej značke a produktoch, kvalitné vzťahy s verejnosťou, so zákazníkmi, partnermi, kolegami, podriadenými nepochádzajú z čistého šťastia, osudu či náhody. Je to tvrdá a kontinuálna...
Jakub Berčík: Okrem pohybu zákazníkov v predajniach je dôležité poznať aj ich reálne emócie

Jakub Berčík: Okrem pohybu zákazníkov v predajniach je dôležité poznať aj...

  • 26. septembra 2019
  • 2406
  • 0
Aj keď maloobchodný sektor prešiel za posledné obdobie masívnymi zmenami predovšetkým vďaka rozvoju nových technológií, neplatí to pre dva primárne ciele maloobchodnej stratégie, ktorými sú poskytovanie zážitku z nakupovania a...
Katarína Droppová: Lepší ľudia budú aj lepšími zamestnancami

Katarína Droppová: Lepší ľudia budú aj lepšími zamestnancami

  • 11. septembra 2019
  • 2593
  • 0
Komunikácia je všade okolo nás. Doteraz sme sa venovali predajnej komunikácii či tej s partnermi, a dnes sa pozrieme na to, bez čoho nemôže fungovať dobrá firma – zamestnancov. Pretože len spokojní zamestnanci...
PreviousNext
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Strana 8 z 13

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

Profily

Action

Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

1. apríla 2023
Kaufland

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

1. apríla 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera