Zapojenie viacerých ľudských zmyslov je už dnes nevyhnutnou súčasťou každého úspešného podnikania, ktoré sa snaží správne nasmerovať zákaznícke rozhodnutia, vytvoriť príjemné prostredie a dosahovať vyšší predaj. Jednu...
Novoročnými predsavzatiami nemám na mysli plány na schudnutie či naučenie sa cudzieho jazyka. Podobné predsavzatia si podľa prieskumu agentúry STEM/MARK dáva viac ako 70 % Slovákov, no takmer 60 % z nich hovorí, že dodržať ich...
Keďže prichádza vianočné obdobie, rozhodli sme sa otestovať vianočné reklamy vybraných reťazcov pôsobiacich na slovenskom trhu potravín. Cieľom bolo zistiť, ako tieto reklamy pôsobia na ľudí, pre ktorých nie sú primárne...
Podľa najnovších prieskumov spotrebitelia ignorujú reklamu, radšej si prečítajú niečo pre nich zaujímavé. Komunikujeme nielen so zákazníkmi, dodávateľmi a partnermi, ale aj s kolegami či fanúšikmi na sociálnych sieťach. Na čo...
Možnosti, ktoré prinášajú nové technológie, a čo všetko je dnes už možné skúmať z hľadiska spotrebiteľského správania, sme si priblížili v minulých príspevkoch. Napriek tomu je faktom, že existuje viacero dôvodov, pre ktoré...
Dnes som pôvodne chcela písať o tom, ako komunikovať na Black Friday, veď tento privezený sviatok si u Slovákov získava čoraz väčšiu obľubu a predajmi sa dá porovnať s Vianocami. Potom som si však uvedomila, že pre všetkých...
V mnohých situáciách, a obzvlášť pri nakupovaní, hovoríme o sebakontrole. Otázkou je, či nad sebou vôbec nejakú kontrolu máme. Odpoveď priniesol i výskum pre kognitívne vedy a neurovedy, ktorý je dôkazom toho, že na zmeny v...
Úspech v oblasti komunikácie, povedomie o vašej značke a produktoch, kvalitné vzťahy s verejnosťou, so zákazníkmi, partnermi, kolegami, podriadenými nepochádzajú z čistého šťastia, osudu či náhody. Je to tvrdá a kontinuálna...
Aj keď maloobchodný sektor prešiel za posledné obdobie masívnymi zmenami predovšetkým vďaka rozvoju nových technológií, neplatí to pre dva primárne ciele maloobchodnej stratégie, ktorými sú poskytovanie zážitku z nakupovania a...
Komunikácia je všade okolo nás. Doteraz sme sa venovali predajnej komunikácii či tej s partnermi, a dnes sa pozrieme na to, bez čoho nemôže fungovať dobrá firma – zamestnancov. Pretože len spokojní zamestnanci...
PreviousNext
Strana 8 z 13