logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nová predajňa v Záhorskej Bystrici pri Bratislave je spomedzi prevádzok Kauflandu jediná svojho...
  • Škandinávsky nábytkársky reťazec IKEA na slovenskom trhu znižuje ceny sortimentu naprieč...
  • Pre veľký záujem zákazníkov o slovenskú divinu reťazec Tesco rozširuje jej ponuku po troch...
  • Štvrtý ročník tejto unikátnej konferencie sa uskutoční 17. októbra v Hoteli Bratislava****....

Blog

  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Katarína Droppová: Začnite platiť vašu agentúru za výstupy, nie za čas

Katarína Droppová: Začnite platiť vašu agentúru za výstupy, nie za čas

  • 8. októbra 2020
  • 1694
  • 0
Všetko sa v týchto dňoch krúti okolo druhej vlny koronavírusovej pandémie a s tým súvisiacimi zmenami týkajúcimi sa našich životov. Koronakríza nás naučila byť inovatívnejšími, rýchlejšie zvládnuť viacero vecí súčasne...
Jakub Berčík: Ovplyvňuje kvalita, zloženie či pôvod potravín nákupné správanie?

Jakub Berčík: Ovplyvňuje kvalita, zloženie či pôvod potravín nákupné správanie?

  • 24. septembra 2020
  • 1768
  • 0
Medzi kľúčové zmeny v životnom štýle ľudí patrí aj zdravé stravovanie. Vplyvom spomínaných zmien sa za posledné roky výrazným spôsobom zmenilo zmýšľanie pri nákupe potravín. Donedávna bola pre väčšinu zákazníkov v predajniach...
Katarína Droppová: Ako sa rozhodujeme? Víťazí rozum či cit?

Katarína Droppová: Ako sa rozhodujeme? Víťazí rozum či cit?

  • 10. septembra 2020
  • 2020
  • 0
Množstvo z nás si myslí, že sme racionálni ľudia, ktorí sa rozhodujú na základe poznatkov, informácií. Výskumy však ukazujú, že je to presne naopak. Predovšetkým, no nielen, pri nakupovaní víťazia nad rozumom práve emócie....
Jakub Berčík: Mystery shopping má novú technologickú posilu

Jakub Berčík: Mystery shopping má novú technologickú posilu

  • 27. augusta 2020
  • 2631
  • 0
Mystery shopping je celosvetovo využívaná metóda výskumu trhu, ktorej zmyslom je kontrola práce zamestnancov a prezentácie značky očami zákazníka.  Vo všeobecnosti je považovaná za celkom spoľahlivú a presnú metódu, ktorej...
Katarína Droppová: Jesenná predpoveď maloobchodu

Katarína Droppová: Jesenná predpoveď maloobchodu

  • 13. augusta 2020
  • 1951
  • 0
Koronakríza zmenila nakupovanie, čo znamená, že aj obchodníci musia zmeniť svoje stratégie a zvýšiť úsilie pred najsilnejším predajným obdobím roka. Je potrebné si uvedomiť, že toto ochorenie len tak nezmizne, preto je...
Jakub Berčík: Aká budúcnosť čaká propagačné materiály v retaili?

Jakub Berčík: Aká budúcnosť čaká propagačné materiály v retaili?

  • 29. júla 2020
  • 1705
  • 0
In-store komunikácia a propagačné materiály existujú v rôznych formách a prevedeniach, pričom je odvážne si myslieť, že všetky fungujú rovnako a na 100 %. Otázkou, ktorú musí každý predajca zodpovedať, je efekt daného...
Katarína Droppová: Päť tipov na udržanie predaja cez e-shop

Katarína Droppová: Päť tipov na udržanie predaja cez e-shop

  • 16. júla 2020
  • 2414
  • 0
Aj keď sa zdá, že sme sa po koronakríze dostali opäť do normálu, zdanie môže klamať. Stále je množstvo ľudí, ktorí nenabehli do svojho štandardného životného procesu, ale pracujú z domu a vyhýbajú sa nákupom v obchodných...
Jakub Berčík: Moderné formy platieb spôsobujú väčší zážitok z nákupu

Jakub Berčík: Moderné formy platieb spôsobujú väčší zážitok z nákupu

  • 18. júna 2020
  • 2134
  • 0
Skúmanie vplyvu formátu peňazí na emocionálnu odozvu a vnímanie hodnoty nakúpenej veci je mimoriadne dôležité v našej spoločnosti, ktorá sa vyznačuje postupným rozširovaním elektronických peňazí. Štúdie z oblasti ekonómie,...
Katarína Droppová: Obchodníci, ktorí teraz správne zareagujú, získajú

Katarína Droppová: Obchodníci, ktorí teraz správne zareagujú, získajú

  • 3. júna 2020
  • 2020
  • 0
Koronakríza a znovuoživenie predaja, ktoré práve nastáva, prináša množstvo nových príležitostí a výziev, ktoré na predajcov čakajú. Aj keď sa môže zdať, že vývoj je optimistický, je potrebné sa pripraviť na silnejúcu...
Jakub Berčík: Obmedzenia ako nový štandard? Reakciou na zmenu môže byť nová technológia

Jakub Berčík: Obmedzenia ako nový štandard? Reakciou na zmenu môže byť nová...

  • 20. mája 2020
  • 2966
  • 0
Obmedzenia v súvislosti s pandémiou sa v jednotlivých fázach uvoľňujú a život sa postupne vracia do normálu. Aj keď sa ekonomika postupne otvára, pandémia zmenila naše myslenie a tiež nákupné správanie. Čo všetko sa teda za...
PreviousNext
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Strana 7 z 14

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

21. 9. 2023, kongres Pharma Profit, Olomouc

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023

Albena Georgievová, prevádzková riaditeľka, Billa Slovensko: Každá privátna značka má svoju misiu

15. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera