logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...
  • Väčšina maloobchodných reťazcov nebude už o dva roky predávať vajcia, ktoré zniesli sliepky...
  • Nové nastavenie marketingu detských produktov v praxi znamená, že v letákoch, inzerátoch,...

Blog

  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Katarína Droppová: Firma v čase korony. Ako posilniť tímového ducha?

Katarína Droppová: Firma v čase korony. Ako posilniť tímového ducha?

  • 8. apríla 2020
  • 2219
  • 0
Za normálnych okolností by som písala o druhom najsilnejšom predajnom období roka Veľkej noci a o tom, ako zvýrazniť svoje produkty a služby prostredníctvom komunikácie. Žiaľ, stále okolo nás panuje koronavírus a opatrenia,...
Jakub Berčík: Ako úspešne zvládnuť pandémiu v obchode?

Jakub Berčík: Ako úspešne zvládnuť pandémiu v obchode?

  • 25. marca 2020
  • 1915
  • 0
Epidemická hrozba sa stala témou číslo jeden v médiách aj v bežných rozhovoroch. Začali sa zavádzať preventívne opatrenia, ktoré majú zabrániť rýchlemu rozšíreniu vírusu, no zároveň ovplyvňujú každodenný život. Množstvo...
Katarína Droppová: Koronavírus overuje našu pripravenosť z každej stránky

Katarína Droppová: Koronavírus overuje našu pripravenosť z každej stránky

  • 12. marca 2020
  • 2290
  • 0
Zemetrasenie, požiare, ale aj pandémie preveria našu pripravenosť. Nejde len o neistotu, ktorú so sebou tieto nepredvídateľné situácie prinášajú, ale aj o rýchle rozhodnutia a kroky na obmedzenie škôd. Práve komunikačná...
Katarína Droppová: Emócia je nová lojalita

Katarína Droppová: Emócia je nová lojalita

  • 13. februára 2020
  • 2522
  • 0
Každý predajca túži, aby jeho produkty boli medzi zákazníkmi obľúbené a vyhľadávané, a tak sa usiluje nájsť nové spôsoby, ako sa odlíšiť. Nie je to však len o inováciách, obaloch či reklame. Podľa najnovších výskumov za tým vo...
Jakub Berčík: Aké čary dokáže hudba v marketingu?

Jakub Berčík: Aké čary dokáže hudba v marketingu?

  • 28. januára 2020
  • 2169
  • 0
Zapojenie viacerých ľudských zmyslov je už dnes nevyhnutnou súčasťou každého úspešného podnikania, ktoré sa snaží správne nasmerovať zákaznícke rozhodnutia, vytvoriť príjemné prostredie a dosahovať vyšší predaj. Jednu...
Katarína Droppová: Nedávate si novoročné predsavzatia? Robíte veľkú chybu!

Katarína Droppová: Nedávate si novoročné predsavzatia? Robíte veľkú chybu!

  • 16. januára 2020
  • 2340
  • 0
Novoročnými predsavzatiami nemám na mysli plány na schudnutie či naučenie sa cudzieho jazyka. Podobné predsavzatia si podľa prieskumu agentúry STEM/MARK dáva viac ako 70 % Slovákov, no takmer 60 % z nich hovorí, že dodržať ich...
Jakub Berčík: Ako vnímajú vianočné reklamné spoty „deti milénia“?

Jakub Berčík: Ako vnímajú vianočné reklamné spoty „deti milénia“?

  • 19. decembra 2019
  • 2638
  • 0
Keďže prichádza vianočné obdobie, rozhodli sme sa otestovať vianočné reklamy vybraných reťazcov pôsobiacich na slovenskom trhu potravín. Cieľom bolo zistiť, ako tieto reklamy pôsobia na ľudí, pre ktorých nie sú primárne...
Katarína Droppová: Až 70 % spotrebiteľov ignoruje reklamu. Ako teda predať vaše produkty?

Katarína Droppová: Až 70 % spotrebiteľov ignoruje reklamu. Ako teda predať...

  • 4. decembra 2019
  • 2419
  • 0
Podľa najnovších prieskumov spotrebitelia ignorujú reklamu, radšej si prečítajú niečo pre nich zaujímavé. Komunikujeme nielen so zákazníkmi, dodávateľmi a partnermi, ale aj s kolegami či fanúšikmi na sociálnych sieťach. Na čo...
Jakub Berčík: Osobnostné profily zákazníkov a ich význam pre marketing

Jakub Berčík: Osobnostné profily zákazníkov a ich význam pre marketing

  • 21. novembra 2019
  • 2225
  • 0
Možnosti, ktoré prinášajú nové technológie, a čo všetko je dnes už možné skúmať z hľadiska spotrebiteľského správania, sme si priblížili v minulých príspevkoch. Napriek tomu je faktom, že existuje viacero dôvodov, pre ktoré...
Katarína Droppová: Prežívate alebo žijete? Alebo – komunikujete pravidelne so samým sebou?

Katarína Droppová: Prežívate alebo žijete? Alebo – komunikujete pravidelne...

  • 7. novembra 2019
  • 2551
  • 0
Dnes som pôvodne chcela písať o tom, ako komunikovať na Black Friday, veď tento privezený sviatok si u Slovákov získava čoraz väčšiu obľubu a predajmi sa dá porovnať s Vianocami. Potom som si však uvedomila, že pre všetkých...
PreviousNext
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Strana 7 z 12

Odporúčame

 

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera