logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Blog

  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Katarína Droppová: Ako sa rozhodujeme? Víťazí rozum či cit?

Katarína Droppová: Ako sa rozhodujeme? Víťazí rozum či cit?

  • 10. septembra 2020
  • 1847
  • 0
Množstvo z nás si myslí, že sme racionálni ľudia, ktorí sa rozhodujú na základe poznatkov, informácií. Výskumy však ukazujú, že je to presne naopak. Predovšetkým, no nielen, pri nakupovaní víťazia nad rozumom práve emócie....
Jakub Berčík: Mystery shopping má novú technologickú posilu

Jakub Berčík: Mystery shopping má novú technologickú posilu

  • 27. augusta 2020
  • 2370
  • 0
Mystery shopping je celosvetovo využívaná metóda výskumu trhu, ktorej zmyslom je kontrola práce zamestnancov a prezentácie značky očami zákazníka.  Vo všeobecnosti je považovaná za celkom spoľahlivú a presnú metódu, ktorej...
Katarína Droppová: Jesenná predpoveď maloobchodu

Katarína Droppová: Jesenná predpoveď maloobchodu

  • 13. augusta 2020
  • 1818
  • 0
Koronakríza zmenila nakupovanie, čo znamená, že aj obchodníci musia zmeniť svoje stratégie a zvýšiť úsilie pred najsilnejším predajným obdobím roka. Je potrebné si uvedomiť, že toto ochorenie len tak nezmizne, preto je...
Jakub Berčík: Aká budúcnosť čaká propagačné materiály v retaili?

Jakub Berčík: Aká budúcnosť čaká propagačné materiály v retaili?

  • 29. júla 2020
  • 1612
  • 0
In-store komunikácia a propagačné materiály existujú v rôznych formách a prevedeniach, pričom je odvážne si myslieť, že všetky fungujú rovnako a na 100 %. Otázkou, ktorú musí každý predajca zodpovedať, je efekt daného...
Katarína Droppová: Päť tipov na udržanie predaja cez e-shop

Katarína Droppová: Päť tipov na udržanie predaja cez e-shop

  • 16. júla 2020
  • 2282
  • 0
Aj keď sa zdá, že sme sa po koronakríze dostali opäť do normálu, zdanie môže klamať. Stále je množstvo ľudí, ktorí nenabehli do svojho štandardného životného procesu, ale pracujú z domu a vyhýbajú sa nákupom v obchodných...
Jakub Berčík: Moderné formy platieb spôsobujú väčší zážitok z nákupu

Jakub Berčík: Moderné formy platieb spôsobujú väčší zážitok z nákupu

  • 18. júna 2020
  • 2040
  • 0
Skúmanie vplyvu formátu peňazí na emocionálnu odozvu a vnímanie hodnoty nakúpenej veci je mimoriadne dôležité v našej spoločnosti, ktorá sa vyznačuje postupným rozširovaním elektronických peňazí. Štúdie z oblasti ekonómie,...
Katarína Droppová: Obchodníci, ktorí teraz správne zareagujú, získajú

Katarína Droppová: Obchodníci, ktorí teraz správne zareagujú, získajú

  • 3. júna 2020
  • 1898
  • 0
Koronakríza a znovuoživenie predaja, ktoré práve nastáva, prináša množstvo nových príležitostí a výziev, ktoré na predajcov čakajú. Aj keď sa môže zdať, že vývoj je optimistický, je potrebné sa pripraviť na silnejúcu...
Jakub Berčík: Obmedzenia ako nový štandard? Reakciou na zmenu môže byť nová technológia

Jakub Berčík: Obmedzenia ako nový štandard? Reakciou na zmenu môže byť nová...

  • 20. mája 2020
  • 2653
  • 0
Obmedzenia v súvislosti s pandémiou sa v jednotlivých fázach uvoľňujú a život sa postupne vracia do normálu. Aj keď sa ekonomika postupne otvára, pandémia zmenila naše myslenie a tiež nákupné správanie. Čo všetko sa teda za...
Katarína Droppová: Tešíte sa na oživenie predaja po korone? Pripravte sa, nakupovanie sa zmenilo

Katarína Droppová: Tešíte sa na oživenie predaja po korone? Pripravte sa,...

  • 7. mája 2020
  • 2172
  • 0
V posledných dňoch sme na Slovensku zaznamenali uvoľnenie protikaranténnych opatrení a tak sa spoločnosťou začala šíriť vlna optimizmu a nádeje, že sa všetko vráti do starých koľají. Žiaľ, nevráti. Už natrvalo zmení životy...
Jakub Berčík: Najhoršia reakcia marketingu na koronarívus je ticho

Jakub Berčík: Najhoršia reakcia marketingu na koronarívus je ticho

  • 23. apríla 2020
  • 3230
  • 0
Naše životy ovplyvnila celosvetová pandémia v súvislosti so šírením vírusu COVID-19, ktorá sa dotkla všetkých aspektov bežného fungovania, či už osobných alebo profesijných, niektorých vo väčšej miere, iných v menšej. Faktom...
PreviousNext
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Strana 6 z 12

Odporúčame

 

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera