logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Ak by chcel niekto definovať pojem železná zásoba potravín, stačilo by mu napísať tri slová....
  • V dnešnom dynamicky sa meniacom svete sa nákupné správanie spotrebiteľov a ich interakcie so...
  • V novej rubrike Obchod očami… bude Tovar&Predaj prinášať rozhovory so zástupcami...
  • Alza.sk nasadila na vybavovanie zákazníckych požiadaviek umelú inteligenciu menom Alzee. Tá...

Blog

  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Katarína Droppová: Zahrejte svoj letný predaj

Katarína Droppová: Zahrejte svoj letný predaj

  • 18. júla 2019
  • 2706
  • 0
S rastúcimi teplotami väčšinou maloobchodné tržby mierne zamŕzajú. Zatiaľ čo v online predaji to nie je až také citeľné, letné horúčavy môžu s tržbami bežných prevádzok s oblečením či spotrebičmi celkom pekne zamávať....
Jakub Berčík: Je „páčivosť“ reklám stále IN alebo sa dá na to pozrieť aj inak?

Jakub Berčík: Je „páčivosť“ reklám stále IN alebo sa dá na to pozrieť aj inak?

  • 19. júna 2019
  • 2512
  • 0
Reklama sa stala bežnou súčasťou našich životov a z roka na rok sme vystavení čoraz väčšiemu množstvu najrôznejších komunikačných posolstiev. Ak sa pozrieme napríklad na slovenský bankový trh, vidíme komunikáciu, ktorá patrí...
Katarína Droppová: Ako na maloobchodnú komunikáciu v štyroch krokoch

Katarína Droppová: Ako na maloobchodnú komunikáciu v štyroch krokoch

  • 6. júna 2019
  • 2641
  • 0
Ak podnikáte v maloobchode, iste uznáte, že najdôležitejšie vzťahy vo vašom biznise sú tie so zákazníkmi. No sú zároveň aj najkrehkejšie. Či už ste malý alebo veľký obchod, je náročné byť v úzkom kontakte s každým jedným...
Jakub Berčík: Ako nás pri nákupe ovplyvňuje kvalita vzduchu?

Jakub Berčík: Ako nás pri nákupe ovplyvňuje kvalita vzduchu?

  • 22. mája 2019
  • 2358
  • 0
Nenapíšem nič nové, keď uvediem, že predajné prostredie je jedným z najvýznamnejších aspektov predaja. Viac ako 70 % spotrebiteľských rozhodnutí sa totiž uskutočňuje priamo na mieste predaja. Rozhodovanie sa pritom realizuje...
Katarína Droppová: Mama marketing nie je len o ponúkaní, ale najmä načúvaní

Katarína Droppová: Mama marketing nie je len o ponúkaní, ale najmä načúvaní

  • 9. mája 2019
  • 2606
  • 0
Sila komunity sa v posledných rokoch zvyšuje, rovnako ako aj online komunikácia. Veď kto by nechcel niekam patriť a navyše sa o svoje pocity a skúsenosti aj podeliť s rovnako zmýšľajúcimi ľuďmi? Deje sa tak v komunite...
Jakub Berčík: Je cieľom aromatizácie priestorov iba zvýšenie predaja?

Jakub Berčík: Je cieľom aromatizácie priestorov iba zvýšenie predaja?

  • 25. apríla 2019
  • 2355
  • 0
Ľudia čelia každý deň nespočetnému množstvu stimulov, čo je dané charakterom doby v ktorej žijeme – doby informácií a rýchleho technologického vývoja, ktoré ovplyvňujú každé odvetvie, a tým samozrejme aj človeka. Ten je...
Katarína Droppová: Falošní diskutéri a recenzenti ako bežná prax?

Katarína Droppová: Falošní diskutéri a recenzenti ako bežná prax?

  • 11. apríla 2019
  • 2716
  • 0
V predchádzajúcom blogu sme si povedali, že je na nezaplatenie, ak o vás pozitívne hovoria či píšu iní. Takéto recenzie sú veľmi žiadané, avšak aj tu si treba dať pozor ako na to. Využívanie falošných účtov na weboch a...
Jakub Berčík: Zber dát a trendy v prieskumoch trhu

Jakub Berčík: Zber dát a trendy v prieskumoch trhu

  • 27. marca 2019
  • 2380
  • 0
Získavanie spätnej väzby prostredníctvom kvantitatívnych a kvalitatívnych prieskumov je neodmysliteľnou súčasťou podnikania. V minulosti bol kvalitatívny výskum považovaný za časovo náročný, drahý a neobjektívny, čo odradilo...
Katarína Droppová: 5 tipov ako komunikovať, aby sa Veľká noc stala vašimi Vianocami

Katarína Droppová: 5 tipov ako komunikovať, aby sa Veľká noc stala vašimi...

  • 13. marca 2019
  • 2766
  • 0
Je celkom jasné, že pred Veľkou nocou sa čokoláda takpovediac predáva sama (musím povedať, že ten, kto vymyslel čokoládové vajce, kuriatko či zajačika by si zaslúžil Nobelovu cenu), ale zvyšuje sa aj predaj ďalších tovarov....
Jakub Berčík: Sú získavané dáta „ropou“ digitálneho veku?

Jakub Berčík: Sú získavané dáta „ropou“ digitálneho veku?

  • 28. februára 2019
  • 2076
  • 0
Svet sa vďaka využívaniu najmodernejších technológií neustále zrýchľuje. Zavádzanie inovácií a inteligentných smart riešení mení pravidlá podnikania. Kým v minulosti zlato a neskôr ropa dominovali ako najvzácnejšie komodity,...
PreviousNext
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
Strana 10 z 14

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7.–⁠11. 10. 2023, veľtrh Anuga, Kolín nad Rýnom

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Obchod očami… Martina Grygaříka, obchodného riaditeľa Plzeňského Prazdroja Slovensko: Pivo aj nealko sa pijú hlavne v lete

26. septembra 2023

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera