logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Viac ako tretina Slovákov plánuje nakupovať väčšinu vianočných darčekov online. Takéto nákupy sú...
  • Spoločnosť Geis otestovala v bežnej prevádzke na rozvozových trasách v oblasti moravského...
  • Jan Semotán preberá vedenie celej retailovej siete Sportisimo, ktorá zahŕňa takmer 240 predajní...
  • Portál miestopredaja.sk v spolupráci so spoločnosťou ppm factum vyhlásil víťaza súťaže P.O.P....

Tesco zmrazuje nízke ceny vyše 900 výrobkov

20. októbra 2025
Správy 0
248
Tesco zmrazuje nízke ceny vyše 900 výrobkov

Sieť Tesco zmrazila ceny viac ako 900 výrobkov označených logom Garantujeme nízke ceny až do konca roka. Reťazec v rámci tohto programu už dlhodobo sleduje vývoj cien výrobkov dennej spotreby, aby zákazníkom mohol ponúknuť výhodné nákupy každý deň. 

Cenovo zmrazených bude viac ako 900 produktov z kategórií potravín a nápojov, ako sú pečivo, cereálie, mliečne výrobky, mrazené potraviny, mäsové výrobky a ryby, pivo, kolové nápoje, čaj, káva, sirupy, vína, minerálne vody, sladkosti, olej či cestoviny a ryža.

Prečítajte si tiež
Tesco rozširuje sieť na 163 obchodov, otvorilo v Bratislave, čoskoro pribudne predajňa v Trenčíne

„V Tescu nám záleží, aby zákazníci vždy nakupovali výhodnejšie. Ponúkame im naozaj široký sortiment potravín a čo najlepšiu hodnotu za peniaze. V rámci programu Garantujeme nízke ceny sme vybrali produkty, ktoré naši zákazníci denne nakupujú do domácnosti. Ich ceny na trhu neustále sledujeme a upravujeme. Naši zákazníci tak majú istotu, že ušetria pri každom bežnom nákupe na stovkách základných potravín vlastnej značky Tesco aj značkových produktov,“ hovorí Martin Kuruc, generálny riaditeľ Tesca na Slovensku, a dodáva: „Rozpočty slovenských domácností sú aj tento rok pod veľkým tlakom, a preto sme v období zvýšených výdavkov pred Vianocami zmrazili ceny viac ako 900 výrobkov dennej spotreby až do konca tohto roka. Slováci tak majú istotu, že v Tescu nakúpia vždy výhodne.“

Drogéria i výrobky pre deti

Súčasťou programu budú aj výrobky pre bábätká či drogériový tovar ako kapsičky pre deti,  sušené dojčenské mlieka, plienky, tablety do umývačky, čistiace prostriedky, vlhčené obrúsky, kuchynské utierky, pracie prášky, mydlá, sprchové gély, šampóny, zubné pasty, toaletný papier a ďalšie produkty.

Červené logo Garantujeme nízke ceny označuje stovky produktov s výhodnou cenou na trhu. Ide o stovky produktov, ktorých bežné ceny sieť kontroluje týždenne  a nastavuje ich tak, aby boli pre zákazníkov Tesca dostupné aj bez akcie. Naďalej však zákazníci v predajniach nájdu aj množstvo akciových cien, ako sú napríklad Clubcard ceny, s ktorými na týždennom nákupe ušetria v priemere 30 percent z ceny nákupu či rôzne iné promócie.

Súvisiace články:

Tesco rozširuje sieť na 163 obchodov, otvorilo v Bratislave, čoskoro pribudne predajňa v Trenčíne Ladislav Nagy: Nákupca musí mať otvorenú myseľ podielPodiel vystavenia výrobkov privátnych značiek dosiahol vlani takmer 27 percent, najviac v Lidli Tesco otvorilo zmodernizovanú predajňu v Tvrdošíne

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Nepremeškajte októbrové VEEVobranie. Máte možnosť vyhrať víkend vo vinici

Potulky po vinohradoch už neodmysliteľne patria k jeseni. Október v znamení skvelých výhier, ale taktiež ako príležitosť zamyslieť sa, kde končí elektroodpad. Zapojte sa aj vy a užite si bezdymové VEEVobranie. Tentoraz nebudeme zbierať hrozno, aj keď vinice neminieme. V rámci októbra sa dospelí užívatelia bezdymových zariadení VEEV môžu zapojiť do zaujímavej aktivity s názvom […]

ZYN ponúka slobodu v užívaní, komfort a alternatívu

Pohodlný zážitok bez dymu? Nikotínové vrecúška ZYN s novou príchuťou Spearmint a novými variantami Black Cherry a Cool Mint ponúkajú diskrétnosť, viac slobody užívania a sú bez zápachu. Nechýba ani rozšírené portfólio rady Mini Dry. Vrecúška ZYN si postupne nachádzajú cestu u dospelých užívateľov menej rizikových bezdymových alternatív už aj na Slovensku. Nezanechávajú cigaretový zápach, […]

Personalizácia v logistike e-commerce – prípadová štúdia FM Logistic a Lindt

Personalizácia produktov sa čoraz viac rozširuje aj mimo oblasti odevného, klenotníckeho a kozmetického priemyslu. Tento trend rýchlo rastie aj v potravinárskom sektore, kde spotrebitelia očakávajú, že si budú môcť vytvoriť produkty prispôsobené ich individuálnym preferenciám. To predstavuje náročnú výzvu pre výrobcov, ale zároveň aj veľkú príležitosť na budovanie lojality a odlíšenie sa na trhu. Partnerstvo […]

Tri novinky VEEV ONE: od sviežich tónov až po klasiku

Za sviežou chuťou leta s podtónom ovocia vám nemusí byť smutno! Dospelí užívatelia sa potešia novinkám, ktoré prináša bezdymové zariadenie VEEV ONE. A sú rovno tri! Zmestí sa vám do vrecka, upúta dizajnom, cena je nízka a navyše oproti jednorazovým e-cigaretám sa dá opakovane používať. Hovoríme o bezdymovom zariadení v elegantnom prevedení VEEV ONE. Toto […]

Kapsuly sú späť: Novinky v rade Levia Pearl prinášajú zážitok z prekvapenia

Koniec leta nemusí byť vôbec nuda, naopak! Prebúdza zvedavosť, ale taktiež predstavuje zážitok z nových chutí! A tie sú tentoraz v znamení lesných plodov, exotického ovocia a mentolu. Stačí si vybrať podľa seba. IQOS prichádza s ďalšou novinkou – nikotínové náplne bez obsahu tabaku LEVIA sa rozšírili o ďalšie dve príchute Forest Pearl a Summer Pearl. […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

27. – 28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16. – 25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

Profily

Obchod očami Ľubice Gubovej, country manažérky Visa: Podnikatelia, ktorí neberú karty, prichádzajú až o tretinu zákazníkov

6. novembra 2025

Sean Culey: Nový maloobchodný svet bude vítať ľudí aj ich AI agenty

22. októbra 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
Newsletter

Prihláste sa na odber newslettera a majte každý týždeň vo svojej e-mailovej schránke prehľad o aktuálnom dianí v retaile.



© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok