Spoločnosť Packeta rastie a plánuje naďalej zvyšovať svoje kapacity ešte pred začiatkom hlavnej doručovacej sezóny. Vlani jej tržby dosiahli takmer 81 miliónov eur a medziročne narástli o približne 20 percent. Packeta je podľa viacerých nezávislých prieskumov prvou voľbou zákazníkov predovšetkým pri doručovaní mimo domova.
E-shopy aj doručovateľské spoločnosti sa pripravujú na to, že tohtoročná sezóna bude ešte silnejšia než bola vlani. Kľúčovým strategickým krokom pre doručovacie spoločnosti je preto kontinuálne zvyšovanie kapacity doručovacej siete. Packeta aktuálne prevádzkuje na Slovensku 2 537 Z-Boxov a 861 kamenných výdajných miest, čo je dlhodobo najviac spomedzi všetkých doručovateľských spoločností.
Ešte pred tohtoročným nákupným ošiaľom počas Black Friday výpredajov a nákupnou predvianočnou horúčkou bude počet schránok v Z-Boxoch o 40 percent vyšší než začiatkom roka. Packeta rovnako zvyšuje kapacitu kamenných výdajných miest takzvaných Z-Pointov o státisíce zásielok.
„Od začiatku roka sa poctivo venujeme rozširovaniu siete, aby sme dosiahli čo najväčšiu efektivitu a kapacitu pri doručovaní zásielok. Vidíme, že obľúbenosť výdajných boxov neustále rastie, pričom v súčasnosti ich využíva aspoň príležitostne až 84 percent internetových zákazníkov. Aj preto masívne zvyšujeme kapacity našich Z-Boxov, ktoré ponúknu počas sezóny až 210-tisíc schránok po celom Slovensku. Našou snahou je spraviť všetko preto, aby sme e-shopom pomohli túto službu ponúknuť čo najväčšiemu počtu zákazníkov,“ dodáva Beata Altansukh, managing directorka spoločnosti Packeta Slovakia.

