logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Portál miestopredaja.sk v spolupráci so spoločnosťou ppm factum vyhlásil víťaza súťaže P.O.P....
  • Program Slovensko platí kartou od spoločnosti Visa je zameraný na podporu malých a stredných...
  • Správa, že spoločnosť Woolworth otvorila prvú predajňu na Slovensku v bratislavskom nákupnom...
  • V poslednom období reťazce skupiny Schwarz Lidl a Kaufland experimentujú s konceptom „tichých...

Kofola kupuje sieť automatov spoločnosti Aso Vending, na čelo nového skupinového piliera sa postaví Rastislav Kráľ

18. augusta 2025
Správy 0
523
Kofola kupuje sieť automatov spoločnosti Aso Vending, na čelo nového skupinového piliera sa postaví Rastislav Kráľ

Skupina Kofola, výrobca nealkoholických nápojov v strednej Európe, nadväzuje na strategické tuzemské aj zahraničné akvizície z posledných rokov a posilňuje svoju pozíciu na slovenskom vendingovom trhu. Dokončila kúpu stopercentného podielu v spoločnosti Aso Vending, najväčšom prevádzkovateľovi kávových, potravinových a nápojových automatov na Slovensku. Na čelo novej skupinovej entity sa postaví Rastislav Kráľ, doterajší obchodný riaditeľ Kofoly ČeskoSlovensko pre retail. Na tejto pozícii ho vystrieda Daniela Dlouhá.

Po tom, ako Protimonopolný úrad Slovenskej republiky schválil spojenie Kofoly a spoločnosti Vending, došlo k vysporiadaniu transakcie medzi oboma spoločnosťami. Kúpa stopercentného podielu vo firme Vending, ktorá riadi a spravuje Aso Vending, lídra na trhu nápojových a potravinových automatov na Slovensku, je pre Kofolu ďalším krokom v rozširovaní biznisových príležitostí spoločnosti. Vďaka nej môže Kofola osloviť nové zákaznícke segmenty a posilniť distribučné kanály v rýchlo rastúcom vendingovom sektore.

Prečítajte si tiež
Kofola kúpila väčšinový podiel v spoločnosti, ktorá vyrába české pivá Holba, Zubr a Litovel

„Akvizícia zapadá do našej stratégie rozširovania a inovácií v oblasti distribúcie. Veríme, že spojenie síl s lídrom na trhu nám pomôže byť ešte bližšie koncovým zákazníkom, ponúknuť im kvalitné produkty a otvorí nám cestu do nových segmentov,“ hovorí Daniel Buryš, generálny riaditeľ spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko, ktorý už vlani stál za akvizíciou menšej, českej vendingovej spoločnosti Mixa Vending.

Spojenie rodinných firiem

Spojením Kofoly a slovenskej Aso Vending dochádza k prepojeniu dvoch rodinných firiem. „Obe firmy majú veľa spoločného – rodinné korene, blízke hodnoty, desaťročia skúseností a udržateľné premýšľanie. Spojenie s partnerom, ako je Kofola, je ďalším prirodzeným krokom v našom pôsobení. Prinesie množstvo vzájomných synergií a možnosti ďalšieho rastu,“ hovoria manželia Soňa a Miroslav Korčekovci, ktorí stáli v roku 1992 pri zrode spoločnosti Aso Vending a spoločne firmu vybudovali do dnešných rozmerov.

Prečítajte si tiež
Kofola bude prevádzkovať automaty na teplé aj studené nápoje a snacky
Kofola

Aso Vending prevádzkuje zhruba osemtisíc automatov a doplnkových zariadení. Je to najväčší vendingový operátor na Slovensku s obratom približne 18,8 milióna eur.

„Som rád, že sme uzavreli dohodu práve s touto rodinnou firmou. Verím, že v Kofole získa skvelého partnera a ja sa teším na spoluprácu. Aso Vending ponúka širokú škálu kávových automatov. Kofola rozvíja silné kávové značky a v posledných rokoch sa stala spoluvlastníkom kolumbijských a vlastníkom panamských kávových plantáží, čo môže priniesť veľmi zaujímavé synergie,“ hovorí Rastislav Kráľ, ktorý v Kofole pôsobil desať rokov ako obchodný riaditeľ pre retail a ktorý sa teraz postaví na čelo nového skupinového piliera.

Z trade marketingu na vrchol retailu

V Kofole nahradí šéfa retailu Daniela Dlouhá, ktorá prišla do rodinnej nápojárskej spoločnosti pred necelými štyrmi rokmi. Najskôr sa špecializovala v rámci trade marketingu na e-commerce, posledné tri roky viedla retailovú divíziu Trade marketingu pre Česko a Slovensko. V minulosti pôsobila v spoločnostiach Imperial Brands alebo Orkla Foods.

Na pozíciu obchodnej riaditeľky Kofoly pre retail nastúpi od 1. septembra a bude stáť za obchodnou stratégiou nápojových značiek od Kofoly cez Vineu až po Rajec, Korunní, Ondrášovku a ďalšie značky pre Česko aj Slovensko, viesť a rozvíjať tím skúsených obchodných manažérov, posilňovať vzťahy s kľúčovými partnermi a otvárať dvere novým príležitostiam pre rast.

Súvisiace články:

Kofola kúpila väčšinový podiel v spoločnosti, ktorá vyrába české pivá Holba, Zubr a Litovel KofolaKofola bude prevádzkovať automaty na teplé aj studené nápoje a snacky Kofola predstavila nové logo. Zmenou prejdú fľaše i etikety

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Nepremeškajte októbrové VEEVobranie. Máte možnosť vyhrať víkend vo vinici

Potulky po vinohradoch už neodmysliteľne patria k jeseni. Október v znamení skvelých výhier, ale taktiež ako príležitosť zamyslieť sa, kde končí elektroodpad. Zapojte sa aj vy a užite si bezdymové VEEVobranie. Tentoraz nebudeme zbierať hrozno, aj keď vinice neminieme. V rámci októbra sa dospelí užívatelia bezdymových zariadení VEEV môžu zapojiť do zaujímavej aktivity s názvom […]

ZYN ponúka slobodu v užívaní, komfort a alternatívu

Pohodlný zážitok bez dymu? Nikotínové vrecúška ZYN s novou príchuťou Spearmint a novými variantami Black Cherry a Cool Mint ponúkajú diskrétnosť, viac slobody užívania a sú bez zápachu. Nechýba ani rozšírené portfólio rady Mini Dry. Vrecúška ZYN si postupne nachádzajú cestu u dospelých užívateľov menej rizikových bezdymových alternatív už aj na Slovensku. Nezanechávajú cigaretový zápach, […]

Personalizácia v logistike e-commerce – prípadová štúdia FM Logistic a Lindt

Personalizácia produktov sa čoraz viac rozširuje aj mimo oblasti odevného, klenotníckeho a kozmetického priemyslu. Tento trend rýchlo rastie aj v potravinárskom sektore, kde spotrebitelia očakávajú, že si budú môcť vytvoriť produkty prispôsobené ich individuálnym preferenciám. To predstavuje náročnú výzvu pre výrobcov, ale zároveň aj veľkú príležitosť na budovanie lojality a odlíšenie sa na trhu. Partnerstvo […]

Tri novinky VEEV ONE: od sviežich tónov až po klasiku

Za sviežou chuťou leta s podtónom ovocia vám nemusí byť smutno! Dospelí užívatelia sa potešia novinkám, ktoré prináša bezdymové zariadenie VEEV ONE. A sú rovno tri! Zmestí sa vám do vrecka, upúta dizajnom, cena je nízka a navyše oproti jednorazovým e-cigaretám sa dá opakovane používať. Hovoríme o bezdymovom zariadení v elegantnom prevedení VEEV ONE. Toto […]

Kapsuly sú späť: Novinky v rade Levia Pearl prinášajú zážitok z prekvapenia

Koniec leta nemusí byť vôbec nuda, naopak! Prebúdza zvedavosť, ale taktiež predstavuje zážitok z nových chutí! A tie sú tentoraz v znamení lesných plodov, exotického ovocia a mentolu. Stačí si vybrať podľa seba. IQOS prichádza s ďalšou novinkou – nikotínové náplne bez obsahu tabaku LEVIA sa rozšírili o ďalšie dve príchute Forest Pearl a Summer Pearl. […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

13. – 14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

27. – 28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16. – 25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

Profily

Obchod očami Ľubice Gubovej, country manažérky Visa: Podnikatelia, ktorí neberú karty, prichádzajú až o tretinu zákazníkov

6. novembra 2025

Sean Culey: Nový maloobchodný svet bude vítať ľudí aj ich AI agenty

22. októbra 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
Newsletter

Prihláste sa na odber newslettera a majte každý týždeň vo svojej e-mailovej schránke prehľad o aktuálnom dianí v retaile.



© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok