logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých viac ako 40 čerpacích staniciach...
  • Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue....
  • Od júna zabezpečuje správu a prenájom Obchodného centra Aupark v Bratislave realitno-poradenská...
  • Zvolenská mliekareň najnovšie priniesla na trh limitovanú letnú a zimnú edíciu. Zákazníci môžu...

Diskont Woolworth vstupuje na slovenský a český trh

6. júna 2025
Správy 0
179
Diskont Woolworth vstupuje na slovenský a český trh

Maloobchodný reťazec Woolworth, ktorý rastie v Nemecku, Rakúsku a Poľsku, expanduje na Slovensko a do Českej republiky. Prvé dve predajne otvoria v druhej polovici júna v českých mestách Třebíč a Žatec. Na Slovensku sa otvorenie plánuje na jeseň. Ambíciou je do roku 2026 sprevádzkovať v oboch krajinách spolu okolo 20 pobočiek. Každá predajňa vytvorí zhruba desať nových pracovných miest.

Zákazníci diskontu Woolworth pod jednou strechou nájdu nielen textil, ale aj domáce potreby, vybavenie na záhradu, športové potreby, produkty pre domáce zvieratá, hračky pre deti a ďalšie. V nasledujúcich troch mesiacoch plánuje spoločnosť otvoriť deväť ďalších pobočiek. Predajne sa budú rozkladať na ploche 800 až 2 000 metrov štvorcových.

Prečítajte si tiež
Action má na Slovensku už osem predajní, poslednú otvoril v Spišskej Novej Vsi
Action

„Nezameriavame sa len na veľké mestá, ale cielene prinášame cenovo dostupný tovar aj do menších miest s populáciou okolo 12 000 obyvateľov. Chceme, aby zákazníci vnímali Woolworth ako predajňu vo svojej blízkosti, kde pohodlne nakúpia všetko, čo potrebujú, a radi sa k nám vracali,“ hovorí Petr Juliš, managing director spoločnosti Woolworth pre Českú republiku a Slovensko.

Petr Juliš.

 

Sortiment tvoria hlavne vlastné značky

Viac ako 90 percent sortimentu tvoria vlastné značky Woolworth, čo spoločnosti podľa vlastného vyjadrenia umožňuje garantovať kvalitu za dostupné ceny. Celkovo ponúka až 18 000 produktov, pričom 10 000 položiek je dostupných celoročne a ďalších 8 000 sa mení v závislosti od sezóny.

Prečítajte si tiež
Action otvorí svoju deviatu slovenskú predajňu v Rimavskej Sobote
Action

Dôležitým prvkom stratégie Woolworth je jednotná kvalita na všetkých trhoch, produkty ponúkané v Českej republike a na Slovensku sú identické s tými, ktoré sa predávajú v Nemecku, Rakúsku a Poľsku. Všetky výrobky sa dodávajú z Nemecka a prechádzajú internými kontrolami kvality.

Nové kariérne príležitosti

Expanzia Woolworth so sebou prinesie nielen nové nákupné miesta, ale aj pracovné ponuky. Do polovice roku 2026 plánuje spoločnosť otvoriť okolo 20 pobočiek a zamestnať tak viac ako 300 ľudí v Českej republike a na Slovensku.

„Woolworth ponúka stabilné zamestnanie s možnosťou kariérneho rastu. Či už ide o brigádnikov, čiastočné úväzky alebo manažérske pozície, naším cieľom je vybudovať tím motivovaných ľudí, ktorí s nami budú rásť,“ dodáva Petr Juliš.

Spoločnosť Woolworth bola založená v roku 1879 v USA a v Nemecku pôsobí od roku 1926. Po relaunchi v roku 2010 sa stala jedným z najrýchlejšie rastúcich maloobchodných reťazcov v Nemecku a v posledných rokoch expandovala do Rakúska a Poľska. Woolworth ponúka v kamenných predajniach široký sortiment za výhodné ceny.

Súvisiace články:

ActionAction má na Slovensku už osem predajní, poslednú otvoril v Spišskej Novej Vsi ActionAction otvorí svoju deviatu slovenskú predajňu v Rimavskej Sobote ActionAction otvoril prvú predajňu v Ružomberku, nachádza sa v novom obchodnom centre Spektrum Action otvoril prvú predajňu v Žiline, na Slovensku má už 22 obchodov

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Obchod očami Matúša Šutku, vedúceho regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika: Najmenší obchod máme v Terchovej

6. mája 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok