
Správa o víťazoch ocenenia Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2025 v máji prilákala na webe najviac čitateľov.
Na druhom mieste sa umiestnila aktualita informujúca o tom, že po otvorení prvých štyroch predajní na slovenskom trhu sa poľská sieť Biedronka rozhodla otvoriť svoju piatu prevádzku v Liptovskom Mikuláši. Zákazníkom slúži od 6. mája.
Tretiu pozíciu obsadil rozhovor s Matúšom Šutkom, vedúcim regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika, ktorá začala otvárať svoje predajne aj v menších mestách či väčších obciach. Stratégia má priniesť nových zákazníkov.
Domáci reťazec Coop Jednota získal v súťaži Mastercard Obchodník roka 2024 ocenenie v kategórii Inovátor v obchode za koncept automatizovaných predajní Coop Jednota 24/7. Táto správa zaujala čitateľov natoľko, že jej prisúdili štvrté miesto.
Päticu najčítanejších v máji uzatvára téma online nakupovania potravín, ktoré sa aj na Slovensku stáva dostupnejším a obľúbenejším. Napriek tomu, že jeho trhový podiel je stále nízky, pozitívny vývoj iných ukazovateľov naznačuje, že tento segment má potenciál na ďalší rozvoj.
Prehľad 5 najčítanejších článkov v máji 2025
1. Nezávislé ocenenie Voľba spotrebiteľov predstavuje nové logo a víťazov roka 2025
2. Piata predajňa Biedronky na Slovensku stojí v Liptovskom Mikuláši
4. Coop Jednota získala za samoobslužné predajne ocenenie Inovátor v obchode
5. Kvalita služby je pre online predaj potravín kľúčová