logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kto uspel v náročnom teste spotrebiteľskej priazne? Ktoré značky prešli sitom kvality, ktorú...
  • Diskont Lidl má na Slovensku aktuálne 174 predajní, poslednú otvoril v Martine. Ide o štvrtý...
  • Nové automatizované predajne Coop 24/7 pribudli v Šuranoch a Sládkovičove. Táto správa si v...
  • V posledných rokoch sme svedkami dynamického rozvoja predajných konceptov, ktoré prepájajú...

Geis v roku 2024 pokračoval v raste

2. mája 2025
Správy 0
190
Geis v roku 2024 pokračoval v raste

Napriek ekonomickej neistote, rastúcim nákladom a stále silnejšej konkurencii skupina Geis v roku 2024 ďalej upevnila svoju pozíciu na trhu, a to nielen prostredníctvom akvizícií ďalších spoločností. S obratom 1,95 miliardy eur zaznamenala firma oproti predchádzajúcemu roku nárast o 3,2 percenta. Slovenská časť skupiny dosiahla dokonca medziročný rast obratu 10,8 percenta.

Na Slovensku skupina Geis potvrdila svoju silnú pozíciu medzi lídrami logistického trhu a dosiahla obrat takmer 92,5 milióna eur, čo v porovnaní s rokom 2023 predstavuje nárast 10,8 percenta.

Prečítajte si tiež
EASTLOG prelomil všetky limity a zaznamenal rekordnú návštevnosť

„Najmä druhá polovica roka sa vyznačovala poklesom ekonomiky, rastúcimi personálnymi a dopravnými nákladmi, stále sa zvyšujúcimi regulačnými požiadavkami a klesajúcim objemom zásielok. Napriek tomu sme túto náročnú dobu zvládli, a aj naďalej pokračujeme v investíciách,“ vysvetľujú konatelia a spoločníci skupiny Hans-Wolfgang Geis a Jochen Geis.

Nová stratégia, jasné smerovanie

Pre celú skupinu, vrátane dcérskej spoločnosti Quehenberger Logistics, ktorej väčšinovým vlastníkom je od roku 2023 skupina Geis, bola v roku 2024 vypracovaná a zavedená nová firemná stratégia. Tá jasne vymedzuje kľúčové oblasti a podporuje intenzívnejšie medzinárodné prepojenie všetkých spoločností s jasným cieľom – stať sa špičkou v odbore v strednej a východnej Európe.

Prečítajte si tiež
Kongres SLOVLOG nahliadne na logistiku očami umelej inteligencie

Skupina Geis v roku 2024 rástla naprieč všetkými kľúčovými segmentmi. V cestnej preprave dosiahla obrat 1,28 miliardy eur, čo je medziročný nárast o 3,1 percenta. K tomuto výsledku prispel pozitívny vývoj najmä v strednej a východnej Európe a vplyv úprav mýtneho. Ďalšiu expanziu podporili aj akvizície, ktoré posilnili postavenie spoločnosti na trhu.

Segment logistických služieb ťažil zo systematického zlepšovania procesov v uplynulých rokoch. Obrat vzrástol na 408 miliónov eur (plus dve percená). Skupina Geis v súčasnosti prevádzkuje približne 1,4 milióna metrov štvorcových logistických plôch po celej Európe a pokračuje v investíciách do pozemkov pre budúce zákaznícke projekty.

Aj v oblasti leteckej a námornej prepravy zaznamenala spoločnosť výrazný posun. Po poklese sadzieb v postkoronavírusovom období sa segment Air + Sea v roku 2024 stabilizoval a dosiahol obrat 188 miliónov eur, teda o deväť percent viac ako v predchádzajúcom roku. Geis tu stavia na riešenia šité na mieru a špecializované projekty.

Udržateľnosť ako súčasť stratégie

Skupina Geis smeruje ku klimatickej neutralite do roku 2040 a podniká konkrétne kroky – v roku 2024 otvorila svoj prvý ekologický terminál v Ebersdorfe s fotovoltaikou, zelenou strechou a drevenou hybridnou konštrukciou. Solárna inštalácia pribudla aj v Bad Neustadte a novo vzniká ďalšia v Norimbergu.

Geis je zároveň progresívny v oblasti alternatívnych palív – pre vlastné čerpacie stanice si zaistil šesť miliónov litrov HVO100 a ako jedna z prvých spoločností umožňuje zákazníkom započítať úsporu CO₂ vďaka HVO metóde Book and Claim .

Výhľad do budúcnosti

Hospodárska situácia zostáva napätá, skupina Geis je však dobre pripravená. Technológia, spokojnosť zamestnancov a udržateľnosť budú aj v roku 2025 základom ďalšieho rastu. Integrácia novo získaných spoločností prebieha podľa plánu a nie sú vylúčené ani ďalšie akvizície. „Sme hrdí na to, čo sme v uplynulom roku dosiahli – a sme optimistickí, čo sa týka budúcnosti,“ uzatvárajú Hans-Wolfgang a Jochen Geis.

Súvisiace články:

EASTLOG prelomil všetky limity a zaznamenal rekordnú návštevnosť Kongres SLOVLOG nahliadne na logistiku očami umelej inteligencie Skupina FM Logistic zvýšila tržby o viac ako desatinu Adaptácia alebo zánik: Úloha človeka v dobe automatizovanej logistiky na kongrese SLOVLOG 17

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

15. 5. 2025, galavečer Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka, Bratislava

Laboratórium automatizácie otvorené: kongres Eastlog 2025 namieša ten správny kokteil

Desať najlepších udržateľných prípadových štúdií z Česka a Slovenska bude predstavených na aprílovom Sustainability Summite

20. – 21. 5. 2025, veľtrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27. – 31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Obchod očami Matúša Šutku, vedúceho regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika: Najmenší obchod máme v Terchovej

6. mája 2025

Obchod očami Renáty Peťovskej, riaditeľky sekcie obchodu a rozvoja maloobchodnej siete Coop Jednoty Slovensko: Značka Tomu ver prináša potraviny pre všetkých

7. apríla 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok