
Od apríla si zákazníci spoločnosti dm drogerie markt Slovensko môžu vybrať nový spôsob doručovania svojich online objednávok, a to prostredníctvom spoločnosti Packeta. Vďaka tejto spolupráci sa opäť zjednodušuje preprava zákazníckych objednávok, a to najmä vďaka najširšej sieti výdajných miest a samoobslužných boxov, ktorými Packeta disponuje ako líder na trhu v doručovaní na Slovensku.
Od apríla pribudla pre online zákazníkov drogérie dm drogerie markt nová možnosť doručovania objednávok, a to prostredníctvom spoločnosti Packeta, ktorá svojou sieťou efektívne pokrýva celé Slovensko. Zákazníci si môžu dať svoj tovar doručiť z dm až do 3184 bodov, či už výdajných miest, alebo samoobslužných schránok Z-Boxov, ktorých je z celkového počtu aktuálne 2334. Možnosťou je aj doručenie na pracovisko či domácu adresu. Ide o službu spoplatnenú pre neregistrovaných zákazníkov sumou 2,45 eura, pričom nad 49 eur je pre registrovaných zákazníkov táto služba zdarma. Dodanie zásielky trvá dva až tri pracovné dni.
„Spolupráca so spoločnosťou Packeta je pre nás ďalším krokom k naplneniu našej vízie. Chceme neustále zlepšovať naše produkty a služby tak, aby sme zákazníkom prinášali nielen vyššiu hodnotu, ale aj ešte väčšiu dostupnosť. Verím, že táto spolupráca nielen zlepší dostupnosť nášho e-shopu, ale zároveň nám otvorí nové možnosti, ako uspokojiť rastúce potreby našich zákazníkov,“ hovorí konateľ spoločnosti dm drogerie markt Martin Podhradský.
„Sme presvedčení, že vďaka strategickému umiestneniu výdajných miest a Z-Boxov spolu s intuitívnou aplikáciou a vysokou kvalitou svojich doručovacích služieb ešte viac zlepšíme zákaznícku skúsenosť pri online nákupoch v dm,“ dodáva Matúš Baus, head of network spoločnosti Packeta Slovakia.
Pri online nákupe v e-shope dm alebo v aplikácii Moja dm sa zákazníci môžu spoľahnúť aj na online kupóny, uplatňovanie bodov, overenie dostupnosti produktov či poradenstvo prostredníctvom živého vysielania dmLive v Mojej dm-App.