
Blog experta na marketing Jakuba Berčíka o tom, ktorých desať kľúčových trendov bude ovplyvňovať nakupovanie v roku 2025, si vo februári získal na webe najviac čitateľov.
Na druhom mieste sa umiestnila správa z tradičného trhu o otvorení novej predajne Terno v Hviezdoslavove a na treťom rozhovor s Mariánom Áčom, riaditeľom Správcu zálohového systému, o úspechu zálohovania na Slovensku.
Predajňa keramiky Modranska sa stala víťazom súťaže Visa Slovak Top Shop, informácia o víťazoch sa dostala na štvrté miesto. Päticu najčítanejších vo februári uzatvára správa, že Coop Jednota Slovensko uviedla novú privátnu značku Tomu ver určenú zákazníkom s intoleranciami.
Prehľad 5 najčítanejších článkov vo februári 2025
1. Jakub Berčík: 10 kľúčových trendov, ktoré budú ovplyvňovať nakupovanie v roku 2025
2. Terno otvorilo novú predajňu vo Hviezdoslavove
3. Obchod očami Mariána Áča, riaditeľa Správcu zálohového systému: Slováci sú v zálohovaní vzorom
4. Súťaž kamenných predajní Visa Slovak Top Shop 2024 vyhrala predajňa keramiky Modranska
5. Coop Jednota predstavila novú privátnu značku Tomu ver určenú zákazníkom s intoleranciami