logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých čerpacích staniciach Dalioil. Táto...
  • Víťazi deviateho ročníka Programu podpory lokálnych komunít sú už známi. O tom, ktorých 26...
  • Obalový priemysel balancuje na tenkej hranici medzi čoraz prísnejšími reguláciami (PPWR), tlakom...
  • Človek varí večeru a zrazu zistí, že mu chýba cibuľa. Rýchlo na seba hodí kabát a uteká do...

Lidl otvoril vo februári päť nových obchodov, ďalšie pribudnú

5. marca 2025
Správy 0
502
Lidl otvoril vo februári päť nových obchodov, ďalšie pribudnú

V Prešove na Solivarskej ulici a v Hnúšti na Hlavnej ulici sa nachádzajú dve najnovšie predajne diskontu Lidl. V tomto roku reťazec otvoril už päť nových prevádzok, pričom počas februára sprevádzkoval predajne aj v Starej Turej, Dunajskej Lužnej a v Hlohovci. Svoju sieť plánuje ďalej rozširovať a zaujíma sa aj o nové lokality v menších mestách. Onedlho pribudnú nové predajne aj v Nových Zámkoch, Martine či v Tepličke nad Váhom.

V predošlom roku diskont otvoril Lidl štyri nové predajne – v Prešove, Považskej Bystrici, bratislavskej Rači a Rimavskej Sobote. Okrem toho priebežne investuje do modernizácie existujúcich prevádzok.

Prečítajte si tiež
Reťazce infláciu tlmili a na cenách neprofitovali, ukázali údaje Slovenskej aliancie moderného obchodu
SAMO

„Sme nesmierne radi, že v tomto roku sme otvorili už päť úplne nových predajní. Naším cieľom je poskytovať zákazníkom kvalitné produkty každý deň za nízke ceny, a to v modernom a príjemnom prostredí. Expanzia a modernizácia sú hnacou silou nášho rastu, a preto neustále pracujeme na tom, aby sme sa približovali našim zákazníkom a zlepšovali ich zážitok z nakupovania,“ uvádza Matúš Šutka, vedúci regionálnych expanzií Lidl Slovenská republika.

Prečítajte si tiež
Podiel vystavenia výrobkov privátnych značiek dosiahol vlani takmer 27 percent, najviac v Lidli
podiel

Rozširovanie siete predajní vítajú aj samotné mestá. „Otvorenie novej predajne vnímam ako pozitívny krok, ktorý prinesie našim občanom a obyvateľom blízkeho okolia širšie možnosti nakupovania, moderné služby a zároveň prispeje k miestnej ekonomike a zamestnanosti. Samozrejme, kladne hodnotím aj benefity, ktoré Lidl ponúka v oblasti sociálno-spoločenských projektov. Som presvedčený, že nová predajňa bude, nielen pre Hnúšťanov, miestom komfortných nákupov s množstvom kvalitných artiklov,“ vraví Martin Pliešovský, primátor mesta Hnúšťa.

Novootvorené predajne v Hnúšti a v Prešove majú predajnú plochu o rozlohe približne 1 400 metrov štvorcových. Keďže Lidlu záleží na ochrane životného prostredia, využíva aj v týchto predajniach výlučne LED technológie pri osvetlení a elektronické cenovky, ktorých výhodou je úspora papiera a jednoduchšie používanie pre personál. Samozrejmosťou je vlastná pekáreň, vďaka ktorej sa môžu zákazníci tešiť na čerstvé pečivo počas celého dňa. Pre zákazníkov sú v každej z týchto predajní k dispozícii dva automaty na zálohovanie vratných obalov.

Investície do platov a benefitov

V nových predajniach nájde uplatnenie 57 zamestnancov, pričom v predajni v Hnúšti pracuje 25 ľudí, v prešovskej predajni až 32. Ročne reťazec vytvára v priemere stovky nových pracovných miest po celom Slovensku. Lidl v 172 predajniach, troch logistických centrách a centrále v Bratislave zamestnáva viac ako 6 700 ľudí.

Za uplynulé tri roky diskont investoval do zvýšenia miezd a odmien vyše 43 miliónov eur. Tento rok na zvyšovanie platov vyčlenil ďalších viac ako sto miliónov. Pre zamestnanecké benefity vyčlenil približne päť miliónov eur, pričom hodnota benefitov na jedného zamestnanca dosahuje viac ako 800 eur. Aj vďaka tomu je reťazec už šesťnásobným Najzamestnávateľom podľa hlasovania verejnosti a deväťnásobným držiteľom ocenenia Top Employer.

Súvisiace články:

SAMOReťazce infláciu tlmili a na cenách neprofitovali, ukázali údaje Slovenskej aliancie moderného obchodu podielPodiel vystavenia výrobkov privátnych značiek dosiahol vlani takmer 27 percent, najviac v Lidli Zamilované značky Slovákov? Martinus, Panta Rhei, Fio banka či dm drogerie markt, medzi potravinárskymi reťazcami víťazí Kaufland Lidl má na Slovensko 170 predajní, posledná pribudla v Hlohovci

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

15. – 19. 9. 2025, veľtrh Drinktec, Mníchov

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Michala Karcola, generálneho riaditeľa a konateľa XLSK Nábytok: Vybudovanie obchodného domu v Nitre je strategickým krokom

25. júna 2025

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok