logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Celkom 73 percent mliečnych výrobkov a 87 percent čerstvého mäsa a mäsových výrobkov predávaných...
  • Na cenovkách svietia percentá, v exceloch marže a v marketingových reportoch CTR. Čoraz viac...
  • Prvý vajcomat na Slovensku začal fungovať v Obchodnom centre Nivy na Mlynských Nivách v...
  • Slovenský pivný trh je ovplyvnený kombináciou faktorov. Mení sa vkus spotrebiteľov, prebieha...

Yeme otvorí predajňu v bratislavskej lokalite Vydrica

3. marca 2025
Správy 0
434
Yeme otvorí predajňu v bratislavskej lokalite Vydrica

Sieť Yeme otvorí vo štvrtok 6. marca svoju siedmu predajňu, a to v lokalite bratislavskej Vydrice.

Nová predajňa bude mať rozlohu 585 metrov štvorcových vrátanie zázemia. „Prichádzame s úplne novým konceptom mestských potravín, ktorý prináša inovatívnu architektonickú a vizuálnu koncepciu,” prezrádza manažérka pre komunikáciu a marketing Yeme Dada Skalníková. Dopĺňa, že priestor predajne bude charakteristický kráľovskou modrou farbou, ktorá dodá celkovému dizajnu eleganciu a výnimočnosť. „Atmosféru doplnia obrazy z galérie Dot v kaviarni, odkazujúce na umeleckého ducha bývalej štvrte Vydrica. Celkové riešenie obkladov, uličiek a architektúry čerpá z jedinečného prostredia novej štvrte, ktorá vzniká na mieste s bohatou históriou,” dopĺňa.

Prečítajte si tiež
Munch v spolupráci so Starým Otcom zachránil za rok viac ako 3 600 balíčkov potravín

Autentická atmosféra a ľahká dostupnosť

Yeme vo Vydrici spája moderné mestské potraviny s autentickou atmosférou miesta. Obchod bude otvorený od pondelka do nedele v čase od 7.00 do 21.00 hod. „Yeme Vydrica je ľahko dostupné rôznymi spôsobmi. Možno prísť pohodlne autom s možnosťou parkovania priamo v budove, električkou alebo peši po promenáde pri Dunaji,” vysvetľuje Dada Skalníková.

Manažérka pre komunikáciu a marketing ďalej hovorí: „Priamo v predajni sa nachádza remeselná pekáreň, kde budeme niekoľkokrát denne piecť horúce a chrumkavé pekárenské produkty ako v každom obchode Yeme.” Okrem toho poteší Yeme vo Vydrici svojich návštevníkov aj ponukou širokého výberu produktov z vlastnej výroby, doplnených o poctivé remeselné špeciality zo Slovenska, Talianska a ďalších krajín.

Dôraz na kvalitu

„Našou cieľovou skupinou sú všetci, ktorí kladú dôraz na kvalitu a pôvod potravín, bez ohľadu na vek a s ohľadom na zdravý životný štýl. Ako mestské potraviny prinášame široký výber čerstvých, remeselných a poctivo spracovaných produktov pre tých, ktorí vedome riešia, čo jedia, čo varia svojim deťom, rodine. Veríme, že zdravé a kvalitné potraviny patria každému, kto si chce užívať skutočnú chuť a pôvod surovín,” uzatvára.

Koncept Yeme siaha do roku 2016, kedy bola otvorená prvá predajňa na Tomášikovej ulici v Bratislave. Filozofia je založená okrem kvality aj na úcte k práci drobných pestovateľov a farmárov a na dobrých vzťahoch s dodávateľmi a zamestnancami. Vďaka rastúcej popularite prišlo postupne k otvoreniu ďalších prevádzok v Bratislave (SNP, Panorama City, Búdkova, Nivy Centrum a Tržnica Nivy s bezlepkovou predajňou Zrnie) a napokon aj na prvú mimobratislavskú predajňu v nitrianskom OC Promenada. Dnes Yeme zamestnáva okolo 400 ľudí.

Súvisiace články:

Munch v spolupráci so Starým Otcom zachránil za rok viac ako 3 600 balíčkov potravín

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Ľuboš Mudrák, výkonný riaditeľ, Starý otec a Kukkonia Shop: Rebranding nám priniesol nárast tržieb a zákazníkov

5. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok