logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých čerpacích staniciach Dalioil. Táto...
  • Víťazi deviateho ročníka Programu podpory lokálnych komunít sú už známi. O tom, ktorých 26...
  • Obalový priemysel balancuje na tenkej hranici medzi čoraz prísnejšími reguláciami (PPWR), tlakom...
  • Človek varí večeru a zrazu zistí, že mu chýba cibuľa. Rýchlo na seba hodí kabát a uteká do...

Coop Jednota predstavila novú privátnu značku Tomu ver určenú zákazníkom s intoleranciami

21. februára 2025
Správy 0
475
Coop Jednota predstavila novú privátnu značku Tomu ver určenú zákazníkom s intoleranciami

Domáca sieť Coop Jednota Slovensko rozširuje portfólio vlastných značiek o novinku Tomu ver – rad alternatívnych potravín určených pre ľudí s intoleranciou na lepok a laktózu aj pre všetkých, ktorí majú špeciálne preferencie. Nová značka bola oficiálne predstavená v najnovšej bratislavskej predajni Tempo supermarket v nákupnom centre Tehelko. Ambasádorom značky sa stal známy kondičný tréner Maroš Molnár, ktorý podporuje filozofiu zdravého životného štýlu.

Coop Jednota Slovensko uviedla novú vlastnú značku Tomu ver, ktorá ponúka kvalitné produkty pre všetkých, ktorí dbajú na vyváženú stravu alebo s ohľadom na stravovacie obmedzenia vyhľadávajú bezlaktózové či bezlepkové potraviny. Ponuka čerstvých mliečnych výrobkov zahŕňa kvalitné bezlaktózové jogurty, rôzne druhy smotany, ale aj mlieko a maslo, ktoré ponúkajú plnú chuť bez obsahu laktózy.

Prečítajte si tiež
Coop Jednota otvára prvú automatizovanú predajňu na Slovensku
Coop Jednota

Sortiment bezlepkových výrobkov zahŕňa chlebíčky, krekery, keksíky a piškóty, ktoré sú ideálnou voľbou pre ľudí s celiakiou alebo citlivosťou na lepok. Okrem toho je v ponuke aj výber racionálnych potravín vrátane červenej šošovice, proteínového chleba či jačmenných krúpov. V budúcnosti sa sortiment rozšíri o ďalšie proteínové výrobky, ktoré ocenia najmä aktívni ľudia.

„Značka Tomu ver vznikla ako odpoveď na rastúci záujem o alternatívne a funkčné potraviny. Pri jej tvorbe sme sa zamerali na to, aby zákazníci našli v portfóliu presne to, čo najviac potrebujú. Chceme byť sieť potravín pre každého, aby si u nás dokázali vybrať a nakúpiť aj spotrebitelia s intoleranciami či špecifickými potrebami a požiadavkami. Rovnako ako pri našich ďalších vlastných značkách aj tu kladieme dôraz nielen na kvalitu, ale aj na cenovú výhodnosť. Sortiment bude dostupný predovšetkým v našich formátoch Supermarket a Tempo supermarket, ktorých na Slovensku prevádzkujeme viac ako 700,“ uvádza Renáta Peťovská, riaditeľka sekcie obchodu a rozvoja maloobchodnej siete Coop Jednota Slovensko.

Prečítajte si tiež
Coop Jednota upravila akciový leták, vychádza už raz týždenne

Potravinové intolerancie neustále pribúdajú

Potravinová intolerancia je stav, pri ktorom telo nedokáže správne stráviť alebo spracovať určité zložky potravy. Na rozdiel od potravinovej alergie, ktorá spúšťa reakciu imunitného systému, intolerancia je spôsobená hlavne problémami s trávením alebo metabolizmom. „V posledných desaťročiach čoraz viac ľudí hlási problémy s trávením niektorých potravín. Môže sa zdať, že intolerancie sú novým fenoménom, no v skutočnosti existovali vždy – len dnes ich lepšie rozpoznávame. V minulosti sa mnohé potravinové intolerancie jednoducho nepoznali. Ľudia, ktorí mali tráviace problémy, často netušili, čo ich spôsobuje,“ hovorí nutričná špecialistka Zuzana Líšková.

Podľa nej k nárastu intolerancií prispieva nielen zvýšená konzumácia priemyselne spracovaných potravín, ale aj zmena črevného mikrobiómu, vysoká úroveň stresu či nedostatok pohybu. Dokonca aj samotné pestovanie plodín sa mení – napríklad pšenica dnes obsahuje viac lepku ako pred 50 rokmi v dôsledku šľachtenia.

Mamičkine dobroty patria k najobľúbenejším

Podobne aj mlieko prechádza intenzívnym spracovaním, čo môže ovplyvniť jeho stráviteľnosť. „To, že niekto nemá potravinovú intoleranciu, ešte neznamená, že sa u neho vo vyššom veku nemôže prejaviť. Preto je dôležité venovať pozornosť výberu kvalitných a prirodzených potravín a dbať na vyváženú stravu. Som rada, že reťazec s najväčším počtom predajní na Slovensku myslí aj na dostupnosť produktov pre ľudí so špecifickými stravovacími potrebami,“ dodáva Zuzana Líšková.

Coop Jednota dlhodobo prináša zákazníkom kvalitné a cenovo dostupné produkty vlastných značiek s dôrazom na slovenský pôvod. Medzi najpopulárnejšie privátne značky patria potraviny pod logom Mamičkine dobroty. Pri výbere produktov tejto kategórie sa Coop Jednota inšpirovala tradičnými domácimi jedlami mám a starých mám.

Súvisiace články:

Coop JednotaCoop Jednota otvára prvú automatizovanú predajňu na Slovensku Coop Jednota upravila akciový leták, vychádza už raz týždenne

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

15. – 19. 9. 2025, veľtrh Drinktec, Mníchov

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Michala Karcola, generálneho riaditeľa a konateľa XLSK Nábytok: Vybudovanie obchodného domu v Nitre je strategickým krokom

25. júna 2025

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok