logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Celkom 73 percent mliečnych výrobkov a 87 percent čerstvého mäsa a mäsových výrobkov predávaných...
  • Na cenovkách svietia percentá, v exceloch marže a v marketingových reportoch CTR. Čoraz viac...
  • Prvý vajcomat na Slovensku začal fungovať v Obchodnom centre Nivy na Mlynských Nivách v...
  • Slovenský pivný trh je ovplyvnený kombináciou faktorov. Mení sa vkus spotrebiteľov, prebieha...

IKEA mierne rástla, chce otvoriť ďalšie plánovacie štúdio a modernizovať obchodný dom v Bratislave

12. februára 2025
Správy 0
392
IKEA mierne rástla, chce otvoriť ďalšie plánovacie štúdio a modernizovať obchodný dom v Bratislave

Spoločnosť IKEA na Slovensku dosiahla v uplynulom finančnom roku tržby vo výške 142,8 milióna eur, čo predstavuje takmer totožný výsledok v porovnaní s finančným rokom 2023. Podiel online predaja na tržbách sa medziročne zvýšil o dve percentá a celkovo tak predstavuje už 25 percent. V novom roku bude IKEA aj naďalej investovať do modernizácie obchodného domu s dôrazom na udržateľnosť a sústredí sa na rozvoj služieb. Prioritou zostáva aj cenová dostupnosť.

IKEA od septembra 2023 investovala do znižovania cien 12,7 milióna eur a v niekoľkých vlnách znížila ceny 50 percent svojho sortimentu. „Teší nás, že naši zákazníci tento krok ocenili, čo sa prejavilo aj na predaji. V uplynulom finančnom roku sme predali v priemere o šesť percent viac výrobkov s novou nižšou cenou. Celkovo ide o takmer 750 tisíc produktov navyše. Naďalej pokračujeme v našej misii byť cenovo dostupní pre čo najviac zákazníkov. V januári 2025 sme zlacnili ďalších viac ako 180 výrobkov, a to priemerne o 18 percent,“ oznamuje David McCabe, generálny riaditeľ IKEA pre Českú republiku, Maďarsko a Slovensko.

David McGabe.

 

Nové plánovacie štúdio aj udržateľnejší obchodný dom

Pokračovať bude rozvoj plánovacích štúdií, ktoré IKEA v súčasnosti prevádzkuje v Bratislave, Košiciach a v Žiline. V minulom finančnom roku ich služby využilo viac ako 3 500 zákazníkov. „Plánovacie štúdiá nám umožňujú byť bližšie k našim zákazníkom v regiónoch. Tento rok plánujeme na Slovensku otvoriť jedno ďalšie plánovacie štúdio, o ktorého lokalite momentálne rokujeme,“ prezrádza David McCabe.

IKEA bude v tomto finančnom roku investovať aj do svojho obchodného domu v Bratislave, aby jeho prevádzka bola energeticky úspornejšia a celkovo udržateľnejšia. Zameria sa najmä na implementáciu nových solárnych panelov, tepelných čerpadiel a ďalších technológií.

Nové služby a akcie online aj offline

Aj v roku 2025 chce IKEA zákazníkom ponúknuť ešte dostupnejšie doručenie online objednávok. Od februára do konca júla 2025 môžu členovia IKEA Family využiť balíkovú dopravu len za jedno euro.

Spoločnosť bude aj naďalej pokračovať v zlepšovaní zákazníckej skúsenosti naprieč všetkými predajnými kanálmi. V mobilnej aplikácii IKEA spustí službu Kompass, ktorá zákazníkom pomôže rýchlo a jednoducho nájsť na predajnej ploche výrobok, ktorý potrebujú.

Hlavnou témou pre aktuálny finančný rok je lepší spánok, ku ktorému sa snaží zákazníkom dopomôcť prostredníctvom svojho sortimentu. Spoločnosť predstavila aj praktického Sprievodcu pohodlným spánkom, ktorý pomáha zákazníkom s výberom vhodného matraca v závislosti od hmotnosti a tvaru tela alebo najčastejšej polohy pri spánku. V spánkovej sekcii na svojej webovej stránke zároveň ponúka možnosť preskúmať 6 krokov k lepšiemu spánku, ktoré zákazníkom pomôžu načerpať energiu.

„Čoraz viac ľudí sa zaujíma o to, ako môžu zlepšiť svoj spánok, ktorý je kľúčový pre zdravie a psychickú pohodu. Od začiatku tohto finančného roka pozorujeme rastúci predaj sortimentu na podporu dobrého a kvalitného spánku. Sme radi, že im vďaka našim mnohoročným znalostiam a skúsenostiam môžeme pomáhať,“ dodáva David McCabe.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Ľuboš Mudrák, výkonný riaditeľ, Starý otec a Kukkonia Shop: Rebranding nám priniesol nárast tržieb a zákazníkov

5. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok