logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Diskont Lidl má na Slovensku aktuálne 174 predajní, poslednú otvoril v Martine. Ide o štvrtý...
  • Nové automatizované predajne Coop 24/7 pribudli v Šuranoch a Sládkovičove. Táto správa si v...
  • V posledných rokoch sme svedkami dynamického rozvoja predajných konceptov, ktoré prepájajú...
  • Domáci reťazec Coop Jednota získal v súťaži Mastercard Obchodník roka 2024 ocenenie v kategórii...

Obchod očami Diany Golanovej, marketingovej riaditeľky Tesco Stores SR: Dočasnou nulovou sadzbou DPH investujeme do zákazníkov

23. januára 2025
Profily 0
416
Obchod očami Diany Golanovej, marketingovej riaditeľky Tesco Stores SR: Dočasnou nulovou sadzbou DPH investujeme do zákazníkov

Do konca januára majú zákazníci reťazca Tesco v rámci kampane Dobrá DPH, žiadna DPH možnosť kúpiť si vybrané potraviny za nulovú sadzbu DPH. „Pri pečive sa zľavy pohybujú od pár centov pri rožkoch až po 0,30 eura pri chlebe, v rámci zeleniny zákazník ušetrí pri paradajkách až 0,40 eura, pri mäsa približne jedno euro a pri mede aj 2,50 eura,“  vraví v rozhovore Diana Golanová, marketingová riaditeľka spoločnosti Tesco Stores SR.

Prečítajte si tiež
Tesco spúšťa Online Club, členom ponúkne doručenie zadarmo a 21 eur späť
Tesco

Prečo sa Tesco rozhodlo uplatňovať dočasne nulovú sadzbu DPH na vybrané potraviny zo svojho sortimentu?

Rozhodli sme sa investovať do našich zákazníkov a podporiť ich v náročnom období po Vianociach a na začiatku nového roka. Od 27. decembra minulého roka zákazníci Tesca získajú zľavu na vybrané potraviny minimálne v hodnote zníženej sadzby DPH na základné potraviny. Znížením cien o hodnotu ich DPH, teda akoby DPH neplatili, na široký sortiment základných potravín chceme uľahčiť zákazníkom každodenné nákupy a prispieť k dostupnosti kvalitných potravín pre všetkých.

Ktorých položiek sortimentu sa táto úprava presne týka a podľa čoho sa vyberali?

Cenu ako bez DPH majú v Tescu stovky základných potravín, ktoré pokrývajú potreby zákazníkov každý deň. Zníženie cien o hodnotu ich DPH sa týka širokej škály základných potravín, ako sú pečivo, ovocie a zelenina ako cibuľa, zemiaky, koreňová zelenina, uhorky, paradajky, šalát, tekvica, cuketa a podobne, mlieko, jogurty, syry a ďalšie mliečne výrobky, viaceré druhy kuracieho, morčacieho, bravčového či hovädzieho mäsa, ryby, šťavy, džúsy, kaše či med.

Prečítajte si tiež
Tesco organizuje letnú zbierku potravín
Tesco

Dá sa odhadnúť, koľko spotrebitelia po zavedení tejto úpravy ušetria?

Úspora vďaka kampani Dobrá DPH, žiadna DPH závisí to od výšky nákupu a zloženia nákupného košíka jednotlivých zákazníkov. Napríklad pri pečive sa zľavy pohybujú od pár centov pri rožkoch až po 0,30 eura pri chlebe, v rámci zeleniny zákazník ušetrí napríklad pri paradajkách až 0,40 eura, pri mäsa približne jedno euro a pri mede aj 2,50 eura.

Ako sa zákazníci o tejto možnosti dozvedia?

Kampaň komunikujeme priamo v predajniach, ale aj na ďalších komunikačných kanáloch ako sú letáky, online newslettere, v aplikácii Clubcard či v médiách. Všetky produkty s cenou zníženou o hodnotu DPH sú viditeľne označené špeciálnym červeno-modrým logom 0 %. Toto označenie zákazníkom uľahčí orientáciu v sortimente a umožní im ľahko rozpoznať produkty, na ktoré sa aktuálne zníženie vzťahuje.

DPH z potravín klesla od začiatku roka z 20 na 19 percent. Znížená sadzba dane na základné potraviny, ktorá bola desať percent, sa znížila na päť percent. Premietlo Tesco tieto zmeny do zníženia cien pre zákazníka?

V Tescu sú pre nás zákazníci na prvom mieste, preto neustále investujeme do zlepšovania ponuky a množstva inovácií s cieľom prinášať stále lepší zážitok z nakupovania. Považujeme za samozrejmosť, že zníženú DPH na potraviny sme premietli do predajných cien. V Tescu sme sa rozhodli naviac investovať do stoviek obľúbených produktov našich zákazníkov práve cez aktuálnu kampaň, ktorá prebieha do konca januára. Tesco pre zákazníkov dlhodobo ponúka rôzne cenové programy, ako sú Garancia nízkych cien a Clubcard aj mimo špeciálnych akcií. Zákazníci sa môžu spoľahnúť, že v Tescu platia menej a dostanú aj naďalej skvelú hodnotu za peniaze.

Súvisiace články:

TescoTesco spúšťa Online Club, členom ponúkne doručenie zadarmo a 21 eur späť TescoTesco organizuje letnú zbierku potravín TescoTesco znížilo za sedem rokov potravinový odpad o 76 percent TescoTesco poskytne voľno rodičom prvákov

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

15. 5. 2025, galavečer Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka, Bratislava

Laboratórium automatizácie otvorené: kongres Eastlog 2025 namieša ten správny kokteil

Desať najlepších udržateľných prípadových štúdií z Česka a Slovenska bude predstavených na aprílovom Sustainability Summite

20. – 21. 5. 2025, veľtrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27. – 31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Obchod očami Matúša Šutku, vedúceho regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika: Najmenší obchod máme v Terchovej

6. mája 2025

Obchod očami Renáty Peťovskej, riaditeľky sekcie obchodu a rozvoja maloobchodnej siete Coop Jednoty Slovensko: Značka Tomu ver prináša potraviny pre všetkých

7. apríla 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok