
Coop Jednota bude namiesto dvojtýždennej akciovej ponuky prinášať zľavy každý týždeň. Zmena nastáva aj vo formáte samotnej ponuky. V letáku nájdu zákazníci po novom ponuku pre všetky tri formáty predajní – Coop Jednota Potraviny, Supermarket a Tempo Supermarket.
Zľavy budú pri každom produkte jasne označené podľa typu predajne, zákazníci si tak jednoducho nájdu akciové ponuky, ktoré platia pre ich najbližšiu predajňu. Aby sa vedeli jednoducho orientovať, v akom type predajne má produkt platnú akciovú cenu, pri každom produkte budú uvedené vysvetľujúce piktogramy s logami predajní.
Okrem zjednodušenia formátu letáka dochádza aj k zmene frekvencie jeho vydávania. Kým doteraz boli celoslovenské akcie v letáku platné dva týždne, odteraz budú môcť zákazníci každý týždeň objavovať nové čerstvé zľavy. Tento týždenný cyklus prinesie viac príležitostí na úspory a zároveň umožní rýchlejšie reagovať na aktuálne potreby a trendy na trhu. Coop Jednota takýmto spôsobom tiež reflektuje na moderné nákupné zvyklosti.
Slovenská kvalita za výhodnú cenu
Coop Jednota stavia ponuku na slovenských potravinách. Dnes tvorí podiel obratu z predaja potravín vyrobených v Slovenskej republike 70 % z celkového obratu domácej siete, vďaka čomu výrazne podporuje domácich výrobcov. „Naším cieľom je ponúkať zákazníkom kvalitné produkty za výhodné ceny. Preto sme sa rozhodli pre zmenu formátu letáka, ktorý zjednoduší orientáciu v akciových ponukách celej našej siete a zároveň ich prinesie zákazníkom častejšie. Zákazníci budú odteraz dostávať do schránky každý týždeň jeden leták so širokou ponukou produktov plný zliav. Teší nás, že môžeme aj touto cestou prinášať našim zákazníkom kvalitnú slovenskú produkciu za atraktívne ceny,“ hovorí Ján Bilinský, predseda predstavenstva Coop Jednota Slovensko.