
Jano Hlaváč vedie od januára českú a slovenskú pobočku spoločnosti Unilever. Vedenie lokálneho biznisu preberá po svojom pôsobení v rôznych funkciách v regióne strednej a východnej Európy. Strieda Vojtecha Bukača, ktorý povedie obchodné tímy pre Českú a Slovenskú republiku.
Jano Hlaváč bude zo svojej novej pozície zastrešovať lokálne riadenie spoločnosti, rozvoj štyroch divízií na oboch trhoch (Food, Beauty & Wellbeing, Personal Care, Home Care), rozvoj firemnej kultúry a zamestnancov.
„Chcem nadviazať na svojich predchodcov, ktorí viedli Unilever počas poslednej dekády a skvele sa podpísali pod rozvoj našej firemnej kultúry a našich ľudí, a pokračovať v implementácii zodpovedného biznisu ako interne, tak voči našim zákazníkom a spotrebiteľom. Máme veľa skvelých značiek a budem usilovať, aby pomáhali rozjasňovať každý deň čo najviac spotrebiteľom v Čechách a na Slovensku,“ konštatuje nový riaditeľ.
Rozsiahle skúsenosti manažéra
Jano Hlaváč má rozsiahle skúsenosti z exekutívnych rolí, vrátane vedenia kategórií Potraviny a Zmrzlina pre Českú a Slovenskú republiku. Svoje skúsenosti nazbieral v rámci rôznych pozícií v marketingu, trade marketingu a obchode. V minulosti tiež úspešne viedol transformačný program pre región strednej a východnej Európy Fuel 4 Sustainable Growth.
Tento program bol zameraný na pomoc tímom pri identifikácii úsporných opatrení a ich premene na efektívnejšie investície smerujúce k akcelerácii rastu. V roku 2022 prevzal kategóriu Potraviny v Poľsku. Od roku začiatku roku 2024 rozšíril zodpovednosť na región strednej a východnej Európy.
Jano Hlaváč vyštudoval medzinárodný obchod na Vysokej škole ekonomickej. Počas štúdia absolvoval študijný pobyt na kanadskej Richard Ivey School of Business v Ontáriu. V roku 2008 nastúpil do Unileveru, kde pôsobil na mnohých lokálnych aj medzinárodných pozíciách.