logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Portál miestopredaja.sk v spolupráci so spoločnosťou ppm factum vyhlásil víťaza súťaže P.O.P....
  • Program Slovensko platí kartou od spoločnosti Visa je zameraný na podporu malých a stredných...
  • Správa, že spoločnosť Woolworth otvorila prvú predajňu na Slovensku v bratislavskom nákupnom...
  • V poslednom období reťazce skupiny Schwarz Lidl a Kaufland experimentujú s konceptom „tichých...

Kaufland otvoril nové obchody v Handlovej a Zvolene, na Slovensku má 83 predajní

2. januára 2025
Správy 0
865
Kaufland otvoril nové obchody v Handlovej a Zvolene, na Slovensku má 83 predajní

Odkedy Kaufland v roku 2000 vstúpil na slovenský trh, neustále rozširuje svoju maloobchodnú sieť a koncom roka 2024 priniesol možnosti na nákupy do dvoch ďalších lokalít. Novú predajňu otvoril v Handlovej a druhá predajňa pribudla v meste Zvolen.

Obyvatelia Hornej Nitry môžu nakupovať v novej predajni v Handlovej na Okružnej ulici, obchod má plochu 2 466 metrov štvorcových. Súčasťou moderného interiéru je osem samoobslužných pokladníc či K-Scany, no nechýbajú ani ekologické inovácie, ktoré na vykurovanie a klimatizáciu využívajú kombináciu odpadového tepla z priemyselného chladenia a tepelných čerpadiel. Samozrejmosťou je aj zberný kontajner na nádoby s použitým kuchynským olejom, čím reťazec dokazuje, že šetrný prístup k životnému prostrediu je súčasťou jeho obchodnej stratégie a vedie k nemu aj zákazníkov.

Prečítajte si tiež
Lidl a Kaufland chcú ešte viac znížiť spotrebu plastov v obaloch vlastných produktov
Lidl

Novým prírastkom potešil predajca potravín aj obyvateľov podpolianskeho regiónu, pretože otvoril vo Zvolene už svoju druhú predajňu. S plochou 2 133 metrov štvorcových sa stala súčasťou zrekonštruovaného nákupného centra Stop Shop na Ceste ku Continentalu. Reťazec ju vybavil deviatimi samoobslužnými pokladnicami aj K-Scanmi, ktoré pri platení šetria čas a umožňujú tak spotrebiteľom nakupovať komfortne a efektívne.

Pod jednou strechou v obidvoch predajniach retailer poskytuje nielen široký sortiment ovocia a zeleniny či slovenských potravín. Tak ako to v Kauflande býva štandardom, v regáloch nechýbajú ani privátne značky reťazca. Produktový rad K-Z lásky k tradícii tvorí vyše 120 výrobkov od domácich dodávateľov a K-Classic je na našom trhu natoľko obľúbený, že v ankete Dôveryhodné značky získal v kategórii privátnych značiek už svoje ôsme víťazstvo.

Prečítajte si tiež
Plastový odpad z Kauflandu čistia larvy muchy čiernej
Kaufland

Vízia moderného nakupovania

Podľa generálneho riaditeľa spoločnosti Kaufland Slovenská republika je otvorenie dvoch nových predajní ďalším krokom k tomu, aby dobrú dostupnosť kvalitných potravín a príležitosť vybrať si ich pod jednou strechou mali obyvatelia celého Slovenska.

„Našu víziu dostať moderné nakupovanie čo najbližšie k zákazníkom postupne napĺňame a chceme im umožniť, aby si mohli vyberať zo širokého sortimentu kvalitných výrobkov za výhodné ceny,“ hovorí Sven Reinhard, generálny riaditeľ spoločnosti Kaufland Slovenská republika. „Veríme, že nové predajne, ktoré sme otvorili v Handlovej a vo Zvolene, prispejú k zlepšeniu kvality života obyvateľom oboch miest aj blízkeho okolia, ktorí sa sem za nákupmi budú radi vracať,“ dodáva.

Obchodná sieť reťazca sa tak v decembri 2024 rozšírila na 83 predajní, čo odráža jeho odhodlanie prinášať moderné komfortné nakupovanie a bohatý sortiment produktov čo najširšiemu okruhu zákazníkov v každom regióne.

Súvisiace články:

LidlLidl a Kaufland chcú ešte viac znížiť spotrebu plastov v obaloch vlastných produktov KauflandPlastový odpad z Kauflandu čistia larvy muchy čiernej Obchod očami Lucie Vargovej, vedúcej úseku Firemnej komunikácie spoločnosti Kaufland SR: Tichú hodinu zákazníci oceňujú

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Nepremeškajte októbrové VEEVobranie. Máte možnosť vyhrať víkend vo vinici

Potulky po vinohradoch už neodmysliteľne patria k jeseni. Október v znamení skvelých výhier, ale taktiež ako príležitosť zamyslieť sa, kde končí elektroodpad. Zapojte sa aj vy a užite si bezdymové VEEVobranie. Tentoraz nebudeme zbierať hrozno, aj keď vinice neminieme. V rámci októbra sa dospelí užívatelia bezdymových zariadení VEEV môžu zapojiť do zaujímavej aktivity s názvom […]

ZYN ponúka slobodu v užívaní, komfort a alternatívu

Pohodlný zážitok bez dymu? Nikotínové vrecúška ZYN s novou príchuťou Spearmint a novými variantami Black Cherry a Cool Mint ponúkajú diskrétnosť, viac slobody užívania a sú bez zápachu. Nechýba ani rozšírené portfólio rady Mini Dry. Vrecúška ZYN si postupne nachádzajú cestu u dospelých užívateľov menej rizikových bezdymových alternatív už aj na Slovensku. Nezanechávajú cigaretový zápach, […]

Personalizácia v logistike e-commerce – prípadová štúdia FM Logistic a Lindt

Personalizácia produktov sa čoraz viac rozširuje aj mimo oblasti odevného, klenotníckeho a kozmetického priemyslu. Tento trend rýchlo rastie aj v potravinárskom sektore, kde spotrebitelia očakávajú, že si budú môcť vytvoriť produkty prispôsobené ich individuálnym preferenciám. To predstavuje náročnú výzvu pre výrobcov, ale zároveň aj veľkú príležitosť na budovanie lojality a odlíšenie sa na trhu. Partnerstvo […]

Tri novinky VEEV ONE: od sviežich tónov až po klasiku

Za sviežou chuťou leta s podtónom ovocia vám nemusí byť smutno! Dospelí užívatelia sa potešia novinkám, ktoré prináša bezdymové zariadenie VEEV ONE. A sú rovno tri! Zmestí sa vám do vrecka, upúta dizajnom, cena je nízka a navyše oproti jednorazovým e-cigaretám sa dá opakovane používať. Hovoríme o bezdymovom zariadení v elegantnom prevedení VEEV ONE. Toto […]

Kapsuly sú späť: Novinky v rade Levia Pearl prinášajú zážitok z prekvapenia

Koniec leta nemusí byť vôbec nuda, naopak! Prebúdza zvedavosť, ale taktiež predstavuje zážitok z nových chutí! A tie sú tentoraz v znamení lesných plodov, exotického ovocia a mentolu. Stačí si vybrať podľa seba. IQOS prichádza s ďalšou novinkou – nikotínové náplne bez obsahu tabaku LEVIA sa rozšírili o ďalšie dve príchute Forest Pearl a Summer Pearl. […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

13. – 14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

27. – 28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16. – 25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

Profily

Obchod očami Ľubice Gubovej, country manažérky Visa: Podnikatelia, ktorí neberú karty, prichádzajú až o tretinu zákazníkov

6. novembra 2025

Sean Culey: Nový maloobchodný svet bude vítať ľudí aj ich AI agenty

22. októbra 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
Newsletter

Prihláste sa na odber newslettera a majte každý týždeň vo svojej e-mailovej schránke prehľad o aktuálnom dianí v retaile.



© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok