logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých viac ako 40 čerpacích staniciach...
  • Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue....
  • Od júna zabezpečuje správu a prenájom Obchodného centra Aupark v Bratislave realitno-poradenská...
  • Zvolenská mliekareň najnovšie priniesla na trh limitovanú letnú a zimnú edíciu. Zákazníci môžu...

Coop Jednota Nitra prináša zákazníkom ďalšiu novú predajňu Tempo

13. decembra 2024
Správy 0
771
Coop Jednota Nitra prináša zákazníkom ďalšiu novú predajňu Tempo

V obci Cabaj-Čápor pristúpilo spotrebné družstvo Coop Jednota Nitra k viditeľnej a podstatnej zmene. Pôvodné dvojpodlažné nákupné stredisko, ktoré hlavne po technickej stránke nezodpovedalo požiadavkám moderného obchodu, bolo po Veľkej noci zatvorené a odstránené. Na mieste stojí nový moderný Tempo supermarket.

Výstavba nového objektu trvala šesť mesiacov. Dvere nového, moderného a ekologického supermarketu, ktorý zodpovedá požiadavkám predajne 21.storočia, sa otvorili na konci novembra.

Prečítajte si tiež
Potravinové púšte by mal riešiť štát

Nový supermarket využíva na svoju prevádzku obnoviteľné zdroje. „Objekt nie je napojený na plyn. Na vykurovanie a chladenie priestorov sa využívajú tepelné čerpadlá vzduch-voda. Časť strechy je pokrytá trávou, ktorá je zalievaná dažďom alebo dažďovou vodou zachytávanou do retenčných nádrží. Na druhej časti strechy sú inštalované fotovoltické panely, ktoré sú schopné vyrobiť elektrickú energiu v množstve 30-percentného pokrytia spotreby budovy,“ uvádza Gabriel Csollár, predseda predstavenstva Coop Jednota Nitra. Ako dodáva: „Všetko teplo, ktoré produkujú chladiace a mraziace zariadenia, je systémom rekuperácie využívané na ohrev teplej úžitkovej vody.“

Komfort a bohatá ponuka pre moderného zákazníka

Samotná predajňa má 621 metrov štvorcových predajnej plochy a zákazníkom ponúka približne 7 200 tovarových položiek. „Veľký dôraz sme kládli hlavne na čerstvý tovar. Obslužné pulty sú naplnené čerstvým výsekovým mäsom, mäsovými výrobkami a množstvom lahôdkarského tovaru. Ponuka je rozšírená o grilovanie kureniec, rebierok či mäsovej rolády. Dopekanie pečiva a zákusky majú taktiež svoje nezastupiteľné miesto,“ dopĺňa Gabriel Csollár.

Prečítajte si tiež
Vlastné značky Coop Jednota opäť bodovali v programe Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2024
vlastné značky

V ponuke sa pamätalo aj na špeciálnu výživu a produkty pre zákazníkov s intoleranciami a zdravotnými obmedzeniami. Celiatici, vegáni a diabetici nájdu vhodnú ponuku zodpovedajúcich tovarov na čelách regálov. Jednoduchú a prehľadnú orientáciu v predajni podporujú prvky internej informačnej komunikácie. Používanie elektronických cenoviek dáva zákazníkovi istotu v správnom označení cien tovarov v regáloch a pokladniach a súčasne sú pre personál veľkou pomocou na zjednodušenie ich každodennej práce.

Zúčtovanie nákupov prebieha cez tri obslužné a štyri samoobslužné pokladne. Chod predajne a spokojnosť zákazníkov má na starosti 21-členný staronový kolektív predajne. „Jednoducho predajňa ako lusk! Verím, že sme obyvateľov obce novou predajňou potešili a budú v nej s radosťou a komfortne nakupovať,“ dodáva Gabriel Csollár.

Súvisiace články:

Potravinové púšte by mal riešiť štát vlastné značkyVlastné značky Coop Jednota opäť bodovali v programe Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2024 Munch v spolupráci so Starým Otcom zachránil za rok viac ako 3 600 balíčkov potravín Nová predajňa Tempo supermarket otvorila v Krásne nad Kysucou

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Obchod očami Matúša Šutku, vedúceho regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika: Najmenší obchod máme v Terchovej

6. mája 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok