logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých čerpacích staniciach Dalioil. Táto...
  • Víťazi deviateho ročníka Programu podpory lokálnych komunít sú už známi. O tom, ktorých 26...
  • Obalový priemysel balancuje na tenkej hranici medzi čoraz prísnejšími reguláciami (PPWR), tlakom...
  • Človek varí večeru a zrazu zistí, že mu chýba cibuľa. Rýchlo na seba hodí kabát a uteká do...

Značky Kukkonia a Starý Otec sa spájajú

6. decembra 2024
Správy 0
982
Značky Kukkonia a Starý Otec sa spájajú

Maloobchodné značky Kukkonia a Starý Otec sa spájajú. Všetky predajne, ktoré dodnes spotrebitelia poznali pod značkou Starý Otec, prechádzajú rebrandingom. Bratislava tak získava nový koncept regionálnych mestských potravín, ktorý je známy najmä v západných krajinách, a to pod názvom Kukkonia Shop. Prvý obchod, ktorý privíta zákazníkov pod novým menom, otvoril v bratislavskom obchodnom centre Aupark.

Cieľom je priniesť zákazníkom výrobky špičkovej kvality od regionálnych producentov zo Slovenska i zahraničia. Postupne sa budú otvárať ďalšie bratislavské predajne, ktoré ponúknu zákazníkom produkty spĺňajúce prísny kódex kvality.

Prečítajte si tiež
Munch v spolupráci so Starým Otcom zachránil za rok viac ako 3 600 balíčkov potravín

„Spojením našich značiek prinášame koncept mestských potravín, ktoré ocenia zákazníci vyžadujúci nadštandardnú kvalitu. Produkty značky Kukkonia vyrábame podľa tradičných receptúr s vysokým nárokom na kvalitu pričom suroviny pochádzajú priamo z daného regiónu. Našou víziou bolo vytvoriť svieži retailový koncept, ktorý by poskytol príležitosť nám aj ostatným značkám zdieľajúcim rovnaké hodnoty – dôraz na regionálnosť a prvotriedne zloženie potravín,“ vysvetľuje riaditeľ Divízie potravín Marián Gramata.

Prečítajte si tiež
Obchod očami Štefana Mácsadiho, predsedu predstavenstva Coop Jednoty Nové Zámky: Bratislavský zákazník vyhľadáva akciový tovar menej
Obchod očami

Miesto pre zážitok

Kukkonia Shop nie je len o nákupe. Predajne ponúkajú priestor na kulinárske zážitky. Zákazníci si tu môžu vychutnať raňajky, alebo kávu počas svojho denného zhonu.

Sortiment zahŕňa čerstvé mäso a mäsové výrobky z vlastných fariem na Žitnom ostrove, pričom sa portfólio špecializuje na mäso z mangalice, mliečne produkty, kváskový chlieb a pečivo z vlastnej pekárne, cestoviny, remeselné nápoje, ovocie, zeleninu a množstvo ďalších delikates.

História značiek

Projekt Kukkonia čerpá z histórie Žitného ostrova, prezývaného aj zlatá záhrada. Názov značky pochádza z obdobia tatárskych vpádov, keď miestni napodobňovali zvuk žiab kuk-ko na varovanie pred nepriateľmi. Tento odkaz na tradície a autenticitu spája minulosť s dnešnými hodnotami: podporou lokálnej výroby a udržateľnosti.

Sieť predajní Starý Otec, známa prísnym výberom potravín, sa od svojho vzniku v roku 2012 zameriava na kvalitu, a to kontrolou zloženia produktov, ktoré vo svojich obchodoch ponúka. Prevažná väčšina produktov pochádza zo Slovenska. „Spolupráca s Kukkoniou nám umožňuje posunúť sa ďalej. Obidve značky zastávali a zastávajú rovnaké hodnoty tak v kvalite ako aj v podpore regionálnych potravín. V našich predajniach zákazníci nikdy nemuseli kontrolovať etikety – našou garanciou vždy bolo, že produkty neobsahujú nepotrebné prísady ako umelé sladidlá, chemické zvýrazňovače chuti, či škodlivé farbivá,“ dopĺňa Ľuboš Mudrák, riaditeľ spoločnosti Starý Otec.

 

Súvisiace články:

Munch v spolupráci so Starým Otcom zachránil za rok viac ako 3 600 balíčkov potravín Obchod očamiObchod očami Štefana Mácsadiho, predsedu predstavenstva Coop Jednoty Nové Zámky: Bratislavský zákazník vyhľadáva akciový tovar menej Coop JednotaCoop Jednota predstavila vylepšenú mobilnú aplikáciu

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

15. – 19. 9. 2025, veľtrh Drinktec, Mníchov

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Michala Karcola, generálneho riaditeľa a konateľa XLSK Nábytok: Vybudovanie obchodného domu v Nitre je strategickým krokom

25. júna 2025

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok