
Maloobchodné značky Kukkonia a Starý Otec sa spájajú. Všetky predajne, ktoré dodnes spotrebitelia poznali pod značkou Starý Otec, prechádzajú rebrandingom. Bratislava tak získava nový koncept regionálnych mestských potravín, ktorý je známy najmä v západných krajinách, a to pod názvom Kukkonia Shop. Prvý obchod, ktorý privíta zákazníkov pod novým menom, otvoril v bratislavskom obchodnom centre Aupark.
Cieľom je priniesť zákazníkom výrobky špičkovej kvality od regionálnych producentov zo Slovenska i zahraničia. Postupne sa budú otvárať ďalšie bratislavské predajne, ktoré ponúknu zákazníkom produkty spĺňajúce prísny kódex kvality.
„Spojením našich značiek prinášame koncept mestských potravín, ktoré ocenia zákazníci vyžadujúci nadštandardnú kvalitu. Produkty značky Kukkonia vyrábame podľa tradičných receptúr s vysokým nárokom na kvalitu pričom suroviny pochádzajú priamo z daného regiónu. Našou víziou bolo vytvoriť svieži retailový koncept, ktorý by poskytol príležitosť nám aj ostatným značkám zdieľajúcim rovnaké hodnoty – dôraz na regionálnosť a prvotriedne zloženie potravín,“ vysvetľuje riaditeľ Divízie potravín Marián Gramata.
Miesto pre zážitok
Kukkonia Shop nie je len o nákupe. Predajne ponúkajú priestor na kulinárske zážitky. Zákazníci si tu môžu vychutnať raňajky, alebo kávu počas svojho denného zhonu.
Sortiment zahŕňa čerstvé mäso a mäsové výrobky z vlastných fariem na Žitnom ostrove, pričom sa portfólio špecializuje na mäso z mangalice, mliečne produkty, kváskový chlieb a pečivo z vlastnej pekárne, cestoviny, remeselné nápoje, ovocie, zeleninu a množstvo ďalších delikates.
História značiek
Projekt Kukkonia čerpá z histórie Žitného ostrova, prezývaného aj zlatá záhrada. Názov značky pochádza z obdobia tatárskych vpádov, keď miestni napodobňovali zvuk žiab kuk-ko na varovanie pred nepriateľmi. Tento odkaz na tradície a autenticitu spája minulosť s dnešnými hodnotami: podporou lokálnej výroby a udržateľnosti.
Sieť predajní Starý Otec, známa prísnym výberom potravín, sa od svojho vzniku v roku 2012 zameriava na kvalitu, a to kontrolou zloženia produktov, ktoré vo svojich obchodoch ponúka. Prevažná väčšina produktov pochádza zo Slovenska. „Spolupráca s Kukkoniou nám umožňuje posunúť sa ďalej. Obidve značky zastávali a zastávajú rovnaké hodnoty tak v kvalite ako aj v podpore regionálnych potravín. V našich predajniach zákazníci nikdy nemuseli kontrolovať etikety – našou garanciou vždy bolo, že produkty neobsahujú nepotrebné prísady ako umelé sladidlá, chemické zvýrazňovače chuti, či škodlivé farbivá,“ dopĺňa Ľuboš Mudrák, riaditeľ spoločnosti Starý Otec.