logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Celkom 73 percent mliečnych výrobkov a 87 percent čerstvého mäsa a mäsových výrobkov predávaných...
  • Na cenovkách svietia percentá, v exceloch marže a v marketingových reportoch CTR. Čoraz viac...
  • Prvý vajcomat na Slovensku začal fungovať v Obchodnom centre Nivy na Mlynských Nivách v...
  • Slovenský pivný trh je ovplyvnený kombináciou faktorov. Mení sa vkus spotrebiteľov, prebieha...

Tretiu automatizovanú predajňu otvorila Coop Jednota v Nových Zámkoch na sídlisku

4. decembra 2024
Správy 0
1325
Tretiu automatizovanú predajňu otvorila Coop Jednota v Nových Zámkoch na sídlisku

Coop Jednota Nové Zámky otvára prvú automatizovanú predajňu na Gogoľovej ulici. Koncept predajne vychádza z moderných trendov predaja čerstvých potravín. V režime 24/7 zákazníci nájdu širokú ponuku sortimentu baleného pečiva, ktoré dodávajú miestne pekárne, ale aj čerstvé ovocie a zeleninu. Celkovo ide už o tretiu automatizovanú predajňu na Slovensku.

Tretia automatizovaná predajňa Coop Jednoty na Slovensku, ktorá umožňuje zákazníkom nakupovať potraviny, drogériu a doplnkový tovar kedykoľvek 24 hodín denne a sedem dní v týždni, pribudla v Nových Zámkoch. Obchod situovaný na Gogoľovej ulici vyniká moderným konceptom. Je zameraný na predaj širokého spektra čerstvých potravín prispôsobených mestskému životnému štýlu.

Prečítajte si tiež
Potravinové púšte by mal riešiť štát

Na pultoch nechýbajú grilované kurčatá, čerstvé pečivo od lokálnych pekárov a rozmanitý výber slovenských výrobkov. Predajňa spolupracuje s miestnymi pekárňami, ktoré špeciálne pre túto prevádzku pripravujú a balia čerstvé pečivo po dopečení.

V okolí predajne sídli aj niekoľko škôl, čo inšpirovalo Coop Jednotu Nové Zámky prispôsobiť sortiment potrebám mladých zákazníkov. Pre tých, ktorí hľadajú rýchly a pohodlný nákup, je hneď pri vstupe pripravená ponuka Potraviny so sebou, ako sú bagety, malé nápoje či káva.

Prečítajte si tiež
Prvý taliansky supermarket otvára v Bratislave, značka Cortelazzi ponúkne aj reštauráciu
Cortelazzi

„Coop Jednota Nové Zámky mala vždy pozitívny prístup k inováciám a dnešná doba si vyžaduje čoraz modernejšie i ústretovejšie riešenia. Snažíme sa prispôsobovať nielen aktuálnym trendom v maloobchode, ale naším hlavným cieľom je prinášať zákazníkom čo najvyšší komfort nakupovania a vyhovieť ich zákazníckym potrebám. Z týchto dôvodov sme sa rozhodli pristúpiť k otvoreniu našej prvej automatizovanej predajne,“ hovorí predseda predstavenstva Coop Jednota Nové Zámky Štefan Mácsadi.

Ako prebieha nákup

Pri vstupe do predajne dominuje interaktívny panel, ktorý približuje spôsob nakupovania v automatizovanom režime. Predajňa poskytuje služby v hybridnom režime. To znamená, že počas otváracích hodín funguje s personálom a po zatvorení prechádza do automatizovaného režimu. Otváracia doba sa počas jednotlivých dní líši. Od pondelka do štvrtka je personál k dispozícii od 6.00 do 18.00 hod., v piatok od 6.00 do 19.00 hod., v sobotu od 6.00 do 13.00 hod. a v nedeľu od 7.00 do 11.00 hod.

Na vstup v ostatných časoch budú zákazníci potrebovať QR kód, ktorý si vygenerujú v aplikácii Coop Jednota. „Najprv je potrebné stiahnuť si aplikáciu Coop Jednota a zadať údaje z občianskeho preukazu. Overenie identity zabezpečuje slovenská firma Innovatrics. Po prihlásení do aplikácie sa vygeneruje QR kód, ktorým sa otvoria dvere a umožní sa vstup do predajne. Pri samoobslužnej pokladnici sa zákazník identifikuje QR kódom, načíta tovar a platba prebieha bezhotovostne cez platobný terminál. Pri odchode z predajne sa QR kód z aplikácie použije ešte raz na otvorenie dverí,“ vysvetľuje Michal Švrček, riaditeľ sekcie IT a služieb Coop Jednota Slovensko.

Digitalizácia mení tvár maloobchodu

Technologický pokrok by nebol možný bez kvalitných partnerov projektu – UniCredit Bank a Mastercard. „Som rada, že vďaka spolupráci s Coop Jednota môžeme prinášať moderné technológie aj do regiónov, kde zákazníkom výrazne zvyšujú dostupnosť služieb a zjednodušujú nakupovanie. Postupne sa tak približujeme k tomu, aby sa automatizované predajne na Slovensku stali bežnou súčasťou maloobchodu,“ uvádza Jana Lvová, generálna riaditeľka Mastercard pre Slovensko a Českú republiku.

„Stáli sme pri zrode tejto myšlienky, a preto som rád, že sa automatizované predajne, ktoré pomáhame financovať, rozširujú do ďalšieho kraja, tentokrát pre mestského zákazníka na sídlisku. Dobrou správou je, že tieto inovatívne prevádzky čoskoro pribudnú aj vo vzdialenejších kútoch Slovenska. Coop Jednota je na to so svojím širokým pokrytím regiónov ideálnym partnerom. Zákazníci majú možnosť v každej predajni využiť taktiež extra finančné služby, napríklad uhradiť poštové poukážky, šeky, bankové zloženky a pri platení platobnou kartou aj vybrať  hotovosť. Digitalizujeme a modernizujeme všade tam, kde to je možné, v súlade s potrebami klientov a regiónov  a pomáhame komunitám, aby napredovali v rozvoji,“ uzatvára Jaroslav Habo, riaditeľ UniCredit Bank pre Slovensko.

 

Súvisiace články:

Potravinové púšte by mal riešiť štát CortelazziPrvý taliansky supermarket otvára v Bratislave, značka Cortelazzi ponúkne aj reštauráciu Riaditeľom veterinárnej a potravinovej správy je Martin Chudý V petržalských Slnečniciach otvorili predajňu Kraj

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Ľuboš Mudrák, výkonný riaditeľ, Starý otec a Kukkonia Shop: Rebranding nám priniesol nárast tržieb a zákazníkov

5. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok