logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých čerpacích staniciach Dalioil. Táto...
  • Víťazi deviateho ročníka Programu podpory lokálnych komunít sú už známi. O tom, ktorých 26...
  • Obalový priemysel balancuje na tenkej hranici medzi čoraz prísnejšími reguláciami (PPWR), tlakom...
  • Človek varí večeru a zrazu zistí, že mu chýba cibuľa. Rýchlo na seba hodí kabát a uteká do...

Víťazi ocenenia Dôveryhodné značky sú známi, zákazníci si všímajú kvalitu a spoľahlivosť

22. novembra 2024
Správy 0
688
Víťazi ocenenia Dôveryhodné značky sú známi, zákazníci si všímajú kvalitu a spoľahlivosť

Najväčší prieskum spotrebiteľskej dôvery oslavuje deviate výročie. Do ankety programu Dôveryhodné značky sa zapojilo 2 000 respondentov, ktorí vyberali z viac ako 800 najsilnejších značiek na slovenskom trhu. Víťaznou sa pritom v každej z 88 kategórií mohla stať len jedna.

Obľúbenosť programu potvrdzuje nielen záujem zákazníkov, ktorí logo vyhľadávajú, ale aj rastúci počet víťazných značiek, ktoré logo využívajú. Zastúpenie mali značky z oblasti rýchloobrátkového tovaru, služieb, inštitúcií, ale aj zo segmentu lekárenských produktov, automobilového priemyslu, stavebníctva či financií. Najdôveryhodnejšie značky 2024 boli odhalené na slávnostnom galavečere 21. novembra 2024 moderátorkou Luciou Barmošovou v hoteli Grand Hotel River Park v Bratislave.

Prečítajte si tiež
Najdôveryhodnejšie značky 2023: silné puto sa v zložitých časoch vypláca
Najdôveryhodnejšie značky 2023

Opakovaná výborná skúsenosť s produktom či službou je základom dlhodobého vzťahu, ktorý vzniká medzi zákazníkom a značkou. Význam tohto puta stále viac narastá, pretože prináša hrejivý komfort správneho rozhodnutia. Odmenou firiem za to, že spotrebiteľom úspešne dodávajú tento pocit istoty, je získané ocenenie Najdôveryhodnejšia značka. Nezávislý prieskum realizovala spoločnosť NIQ v októbri 2024 prostredníctvom online dotazníka na reprezentatívnej vzorke 2 000 respondentov.

„Záber prieskumu, z ktorého vzídu víťazi ocenenia Najdôveryhodnejšia značka, sa tento rok rozšíril a slovenský trh tak pokryl opäť o čosi lepšie. Rady víťazov obohatili zástupcovia nových kategórií, ako napríklad značka Focus v kategórii očné optiky, Yves Rocher v kategórii predajcovia rastlinnej kozmetiky, Always v kategórii dámska hygiena, Gillette v kategórii holenie a Dermacol v kategórii dekoratívna kozmetika,“ uvádza Veronika Trembáčová, projektová manažérka tohto projektu.

Stabilnú pozíciu dôvery, kvality a spoľahlivosti obhájili aj v roku 2024 tradičné značky ako napríklad Tatratea, Škoda, Tauris, dm drogerie markt a Kaufland. Firma Best po prvýkrát zvíťazila medzi výrobcami betónových prvkov a obmena nastala aj v kategórii stávkové kancelárie, kde triumfovala značka Tipsport. V náročnej konkurencii nadnárodných značiek sa podarilo uspieť aj tradičným zástupcom domáceho trhu. Slovenskí spotrebitelia najviac dôverujú jogurtom značky Zvolenský, športovej výžive GymBeam či počítačovým antivírusom značky Eset.

Vplyv ocenenia na zákazníkov

„Mimo hlavnej ankety hodnotiacej jednotlivé značky sledujeme aj znalosť ocenenia a jeho vplyv na slovenských zákazníkov. Prieskum spoločnosti MNForce v októbri 2024 odhalil, že po deviatich ročníkoch programu ocenenie Najdôveryhodnejšia značka pozná 59 percent ľudí a každý druhý zákazník na Slovensku tvrdí, že ocenený produkt uprednostní pred ostatnými. Mnohí z nich sú dokonca ochotní si za produkt označený logom dôvery priplatiť,“ približuje Tatiana Koššová, country manažérka usporiadateľskej spoločnosti Atoz Marketing Services na Slovensku.

Dôvera je kľúčovým faktorom, ktorý ovplyvňuje nielen spokojnosť zákazníkov, ale aj ich lojalitu a dlhodobú priazeň. Značky, ktoré sa tešia vysokej dôvere, získavajú nielen stabilnú zákaznícku základňu, ale tiež podporujú pozitívne vnímanie svojich produktov a služieb. Vďaka dôvere sa zákazníci cítia isto vo svojich rozhodnutiach, radi sa k značke vracajú a delia sa o svoje pozitívne skúsenosti. Pre samotné značky je dôvera silným nástrojom na budovanie a upevňovanie ich pozície na trhu. Značky, ktoré získali ocenenie, môžu logo Najdôveryhodnejšia značka 2024 využívať vo svojej marketingovej komunikácii a posilniť tak svoju dôveryhodnosť v očiach verejnosti.

Mená víťazov nezazneli len 21. novembra počas slávnostného galavečera, ale budú rezonovať po celý rok v rámci marketingovej kampane organizátora. Najdôveryhodnejšie značky zachytia spotrebitelia naprieč celým Slovenskom v rádiu, tlači, online, outdoore, na kongrese Samoška a galavečere Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka.

Prehľad víťazov možno nájsť tu.

Súvisiace články:

Najdôveryhodnejšie značky 2023Najdôveryhodnejšie značky 2023: silné puto sa v zložitých časoch vypláca

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

15. – 19. 9. 2025, veľtrh Drinktec, Mníchov

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Michala Karcola, generálneho riaditeľa a konateľa XLSK Nábytok: Vybudovanie obchodného domu v Nitre je strategickým krokom

25. júna 2025

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok