Online supermarket Košík.sk sa krátko po vstupe na slovenský trh rozbehol vo všetkých avizovaných regiónoch. K dispozícii je už zákazníkom z Bratislavy, Stupavy, Senca, Žiaru nad Hronom, Zvolena, Banskej Bystrice, Žiliny, Nitry, Trnavy, Košíc, Prešova a okolia týchto miest. V Košiciach je dopyt po novej službe dokonca vyšší, ako sa očakávalo. Košík.sk preto pridáva v metropole východu ďalšie auto na dopravu nákupov.
Kuriéri všetkým zákazníkom doručia prvý nákup zadarmo a túto výhodu si môžu užívať aj počas nasledujúcich 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty však doručovanie zadarmo nekončí. Doručenie bude grátis vždy, keď cena objednávky presiahne 50 eur. Online nákupy kuriéri doručujú sedem dní v týždni v čase od 7:00 ráno až do 22:00 večer. Kuriéri nákup vynesú k dverám aj v prípade, že zákazník býva na najvyššom poschodí. Navyše, v mobilnej aplikácii je možné sledovať aktuálny stav svojej objednávky a polohu kuriéra.
Cenová stratégia je nastavená tak, aby veľký nákup obsahujúci ovocie, zeleninu, čerstvé aj trvanlivé potraviny či drogériu stál rovnako alebo menej ako v kamenných supermarketoch. Slováci využívajú množstevné zľavy na viac ako 3500 výrobkov v sekcii Multikup. Reagujú aj na nové zľavy, ktoré pre nich Košík.sk aktualizuje každú stredu. Aktuálne si z výber potravín, drogérie, potrieb do domácnosti aj dobrôt pre zvieracích miláčikov užívajú tisíce zákazníkov. Ich počet z mesiaca na mesiac rastie v trojciferných číslach. Dosah retailera je už dva milióny slovenských zákazníkov.
Budúcnosť pohodlného nakupovania
„Chceme ukázať, ako podľa nás vyzerá budúcnosť pohodlného nakupovania a najmä to, že je to štandard, ktorý si môže dovoliť každý. Uvedomujeme si, že množstvo domácností stále nie je úplne pripravených prejsť výlučne na online nakupovanie. Veríme však, že keď Košík vyskúšajú, stane sa ich pravidelným partnerom, na ktorého sa budú môcť vždy spoľahnúť,“ hovorí Robert Brejc, international director spoločnosti Košík.sk.
Košík.sk plánuje aktuálny sortiment pozostávajúci z viac ako 9-tisíc produktov rozšíriť až na 11-tisíc položiek. Ponúka aj prvotriedne mäso z veľkoobchodu Metro a čerstvé ryby, ktoré sú k dispozícii pre zákazníkov už od 48 hodín po výlove.
„Medzi najčastejšie uvádzané bariéry online nakupovania patrí podľa prieskumu realizovaného spoločnosťou Behavio obava o kvalitu čerstvých potravín, ktoré zákazník nevidí naživo. Aj napriek tomu až 50 percent objednaného tovaru tvoria práve čerstvé potraviny,“ potvrdzuje Robert Brejc.
Na Košíku možno potraviny v prípade akýchkoľvek pochybností jednoducho reklamovať. V prípade, že doručený tovar nebude zodpovedať popisu alebo predstave o kvalite, ponúka Košík.sk možnosť rýchlej online reklamácie na pár kliknutí. Za každú reklamovanú položku vráti Košík zákazníkovi kredity, ktoré bude môcť použiť ako zľavu na ďalší nákup.
Prepravné autá Košíka sú na slovenských cestách ľahko rozpoznateľné, dominuje im fialová farba. „Prajeme si, aby sa náš fialový brand stal synonymom príjemného, výhodného a hlavne pohodlného nakupovania vo veľkom,“ dopĺňa Klára Tanzerová, marketingová riaditeľka spoločnosti Košík.sk.