logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Celkom 73 percent mliečnych výrobkov a 87 percent čerstvého mäsa a mäsových výrobkov predávaných...
  • Na cenovkách svietia percentá, v exceloch marže a v marketingových reportoch CTR. Čoraz viac...
  • Prvý vajcomat na Slovensku začal fungovať v Obchodnom centre Nivy na Mlynských Nivách v...
  • Slovenský pivný trh je ovplyvnený kombináciou faktorov. Mení sa vkus spotrebiteľov, prebieha...

Novým regionálnym riaditeľom pre spotrebiteľský marketing Woltu je Adam Lazár

22. augusta 2024
Správy 0
742
Novým regionálnym riaditeľom pre spotrebiteľský marketing Woltu je Adam Lazár

V rámci nedávnej globálnej reorganizácie oznamuje Wolt viaceré zmeny vo svojom marketingu. Adam Lazár a Nikola Hlavenková rozširujú svoje pôsobenie a budú v oblasti spotrebiteľského marketingu, nových vertikál a partnerstiev viesť na regionálnej úrovni krajiny strednej a východnej Európy. Ide konkrétne o Slovensko, Česko, Poľsko, Maďarsko, Srbsko, Chorvátsko, Slovinsko a Rakúsko.

Adam Lazár sa stal novým regionálnym riaditeľom pre spotrebiteľský marketing. V novej úlohe bude zodpovedať za strategické aspekty, teda cenotvorbu, dizajn a automatizáciu aplikácie Wolt, ako aj vylepšovanie vernostného programu Wolt+ pre vybrané krajiny strednej a východnej Európy. Adam začal svoju kariéru vo Wolte v roku 2021 na pozícii marketingového riaditeľa na Slovensku. Za necelé dva roky pôsobenia v spoločnosti výrazne prispel k expanzii Woltu, ktorá sprístupnila služby firmy vo viac ako 70 mestách na Slovensku. Za týmto úspechom stáli viaceré regionálne aj celonárodné brandové kampane, ktoré Adam Lazár so svojím tímom pripravoval. V roku 2023 sa jeho pôsobnosť rozšírila aj na riadenie marketingového tímu v Českej republike.

„Wolt zažíva raketový rast a riadenie marketingu v každej krajine samostatne sa preto stávalo čoraz náročnejším. Naša nová regionálna štruktúra prináša efektívnejší manažment a synergiu medzi krajinami. Veľmi sa teším, že táto zmena nám umožňuje zamerať sa detailne a cielene na užší okruh tém a vytvoriť tak jednotné riešenia pre celý región,“ hovorí Adam Lazár.

Komplexnejší servis pre partnerov

Nikola Hlavenková sa stala regionálnou marketingovou riaditeľkou pre nové vertikály a partnerstvá. V rámci novej pozície bude zodpovedať za riadenie Wolt Market, retailových partnerov, Fast-Moving Consumer Goods, Wolt Drive a Wolt for Work. Okrem toho bude sledovať rozvoj a udržiavanie strategických partnerstiev na regionálnej a lokálnej úrovni. Nikola Hlavenková pôsobila pred Woltom viac ako 5 rokov na rôznych marketingových pozíciách v Anglicku, kde pracovala pre mediálnu agentúru so spoločnosťami ako Mattel, Bethesda či Wimbledon a následne viedla československý marketingový tím v Calzedonia group. V uplynulom roku zastávala pozíciu marketingovej manažérky pre Slovensko a Českú republiku so zameraním na platformu Wolt Market.

„Tieto štrukturálne zmeny vnímam ako výbornú príležitosť na zefektívnenie a zjednotenie fungovania celého regiónu. Som presvedčená, že naši regionálni a lokálni partneri privítajú toto nové nastavenie, vďaka ktorému im budeme môcť poskytovať komplexnejší servis a jednotnú kontinuálnu komunikáciu a teším sa na nové výzvy,“ hovorí Nikola Hlavenková.

Novú pozíciu obsadila aj Jana Danihelová, ktorá v rámci novej štruktúry nastupuje na pozíciu regionálneho nákupcu médií.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Ľuboš Mudrák, výkonný riaditeľ, Starý otec a Kukkonia Shop: Rebranding nám priniesol nárast tržieb a zákazníkov

5. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok