logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kto uspel v náročnom teste spotrebiteľskej priazne? Ktoré značky prešli sitom kvality, ktorú...
  • Diskont Lidl má na Slovensku aktuálne 174 predajní, poslednú otvoril v Martine. Ide o štvrtý...
  • Nové automatizované predajne Coop 24/7 pribudli v Šuranoch a Sládkovičove. Táto správa si v...
  • V posledných rokoch sme svedkami dynamického rozvoja predajných konceptov, ktoré prepájajú...

Terno chce byť celoslovenské a najnovšie otvorilo v Poprade

20. augusta 2024
Správy 0
669
Terno chce byť celoslovenské a najnovšie otvorilo v Poprade

Spoločnosť Terno real estate pokračuje v expanzii. V polovici augusta otvorila novú predajňu v Poprade. Príchod slovenského reťazca do mesta pod Vysokými Tatrami, v ktorom otvorí svoje brány po prvýkrát, je strategickým krokom k cieľu stať sa potravinami s celoslovenskou pôsobnosťou.

Nová prevádzka Terno sa nachádza v nákupnom centre ZAZA park v Poprade-Matejovciach pri prevádzke McDonald´s. Na  ploche 525 m2  ponúka svojim zákazníkom regálový tovar. Ale i pult s čertsvými mäsovými a mliečnymi produktami a cukrárenským tovarom s obsluhou. Okrem klasických pokladníc môžu klienti zaplatiť za nákup aj na samoobslužných pokladniach.

Prečítajte si tiež
Predajne Kon-Rad pohltí Terno
Terno

Vysoký podiel domácich potravín

„Veríme, že vysoká kvalita potravín so 60-percentným podielom slovenských výrobkov v kombinácii s výhodnými cenami osloví našich nových zákazníkov v Poprade. Našou prioritou je poskytnúť spotrebiteľom príjemný nákupný zážitok, ku ktorému prispievajú aj produkty našej privátnej značky Terka. Tá zahŕňa rôzne druhy strukovín, korenín, mliečne, konzervované aj sterilizované výrobky, pochutiny, sladkosti, hygienické produkty, ochutené či neochutené vody a nápoje,“ hovorí Peter Vanek, marketingový manažér Terno real estate.

Reťazec Terno poskytuje svojim zákazníkom široký vernostný program. Okrem aktuálnych zliav platných vždy na konkrétny týždeň, majú držitelia vernostnej karty možnosť využiť pravidelné utorkové a stredajšie 20 % zľavy na vybranú kategóriu sortimentu. Ale aj okamžité meninové, narodeninové či seniorske zľavy. Vernostná karta im zároveň umožňuje zbieranie bodov na dodatočné zľavy na nákup v hodnote 5 % a 10 %. Zároveň sa dá na vernostnú kartu Terno opakovane vložiť kredit na, čím ju zákazník môže využívať aj na bezhotovostné platby.

Súvisiace články:

TernoPredajne Kon-Rad pohltí Terno Biedronka je bližšie k expanzii na Slovensko Obchodné centrum Spektrum otvorili v Ružomberku Terno otvorilo predajňu v Šali

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

15. 5. 2025, galavečer Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka, Bratislava

Laboratórium automatizácie otvorené: kongres Eastlog 2025 namieša ten správny kokteil

Desať najlepších udržateľných prípadových štúdií z Česka a Slovenska bude predstavených na aprílovom Sustainability Summite

20. – 21. 5. 2025, veľtrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27. – 31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Obchod očami Matúša Šutku, vedúceho regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika: Najmenší obchod máme v Terchovej

6. mája 2025

Obchod očami Renáty Peťovskej, riaditeľky sekcie obchodu a rozvoja maloobchodnej siete Coop Jednoty Slovensko: Značka Tomu ver prináša potraviny pre všetkých

7. apríla 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok