logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Celkom 73 percent mliečnych výrobkov a 87 percent čerstvého mäsa a mäsových výrobkov predávaných...
  • Na cenovkách svietia percentá, v exceloch marže a v marketingových reportoch CTR. Čoraz viac...
  • Prvý vajcomat na Slovensku začal fungovať v Obchodnom centre Nivy na Mlynských Nivách v...
  • Slovenský pivný trh je ovplyvnený kombináciou faktorov. Mení sa vkus spotrebiteľov, prebieha...

Skupina FM Logistic zvýšila tržby o viac ako desatinu

15. augusta 2024
Správy 0
448
Skupina FM Logistic zvýšila tržby o viac ako desatinu

Spoločnosť FM Logistic zverejnila výsledky za finančný rok 2023/24, ktorý sa skončil 31. marca 2024. Medzinárodná skupina, ktorá pôsobí v oblasti logistiky a dopravy, oznámila, že dosiahla tržby vo výške 1 729 miliónov eur, čo je o 11 % viac (pri konštantných výmenných kurzoch a rozsahu konsolidácie) ako v predchádzajúcom roku. Tieto povzbudivé výsledky potvrdzujú strategické zameranie skupiny na prevádzkovú efektívnosť a udržateľnosť v súlade s jej plánom „Powering 2030“. Práve kombinácia pevného, zefektívneného vedenia, prísneho finančného riadenia a úsilia tímov umožnila spoločnosti a jej 28 000 zamestnancom prispôsobiť sa výzvam trhu.

Spoločnosť FM Logistic dosiahla za finančný rok 2023/24 výsledky, ktoré boli ovplyvnené najmä posledným štvrťrokom trvalého zlepšenia, čím prekonala prognózy. Spoločnosť si udržala dynamiku výkonnosti s EBIT vo výške 50,8 milióna eur a solídnou hotovostnou pozíciou 183 miliónov eur. Tento úspech vyplýva z odhodlania spoločnosti výrazne transformovať svoju organizáciu v reakcii na meniace sa očakávania odvetvia a nové obchodné požiadavky.

Plán z roku 2023, zameraný na prevádzkovú dokonalosť, transformáciu služieb a objavovanie nových území, je už úspešný, čo dokazuje výrazné zlepšenie NPS, ukazovateľa používaného na meranie spokojnosti zákazníkov, ktorý sa zvýšil z 26 na 53. Pozitívnym signálom je aj interná spokojnosť zamestnancov, ktorá dosiahla 90 % (prieskum Pulse 2024).

„Aj keď si súčasná geopolitická situácia vyžaduje, aby sme boli mimoriadne opatrní, pokiaľ ide o hospodársku budúcnosť, môžeme byť napriek tomu hrdí na projekty, ktoré sme zrealizovali. Spoločnosť FM Logistic nestratila nič zo svojej pozície a udržiava si status kľúčového hráča v odvetví vďaka dôvere našich zákazníkov a odhodlaniu tímov, ktoré denne pracujú na zabezpečení úspechu našej spoločnosti. Sila našej účtovnej bilancie je pozitívnym signálom pre budúci rozvoj skupiny,“ zdôrazňuje Jean-Christophe Machet, generálny riaditeľ spoločnosti.

Sľubné výsledky v strednej Európe

Rast obchodnej činnosti FM Logistic v strednej Európe bol v uplynulom finančnom roku do značnej miery zabezpečený prevádzkou e-commerce pre nových a existujúcich zákazníkov operátora a rozvojom siete zberných miest. Urobil sa aj ďalší krok smerom k automatizácii skladov. Pre jedného zo zákazníkov bola implementovaná technológia AutoStore na logistickej platforme nachádzajúcej sa v Lovosiciach v Českej republike. Ide o automatizovaný skladovací a vyhľadávací systém pre drobné výrobky, ktorý podporuje plnenie objednávok elektronického obchodu.

S cieľom splniť zámery strategického plánu Powering 2030 sa zintenzívnili aktivity v oblasti trvalo udržateľného rozvoja. Spoločnosť FM Logistic CE spolu so svojimi obchodnými partnermi začala testovať plnenie prepravných objednávok pomocou elektromobilov. Spoločnosť urýchľuje plnenie svojich udržateľných záväzkov, ktoré sú základnou pákou výkonnosti skupiny.

V čase, keď princíp „stále rýchlejšie“, ktorý navrhujú ekonomické subjekty a ktorý si želajú spotrebitelia, už nie je zlučiteľný s výzvami na zachovanie planetárnych zdrojov, FM Logistic posilňuje svoje záväzky v oblasti udržateľnosti. Spoločnosť je presvedčená, že logistika predstavuje spojovací článok medzi priemyslom a spotrebiteľmi, preto od roku 2021 zintenzívňuje svoje iniciatívy zamerané na úsporu energie v rámci svojho plánu Powering 2030. Dnes sa všetky rozhodnutia prijímajú pod optikou zavádzania omnichannel a udržateľných dodávateľských reťazcov, ktoré sú nositeľmi pohody pri práci a ktoré podporujú zodpovednejšiu spotrebu.

Tento rok spoločnosť FM Logistic spustila novú stratégiu udržateľného rozvoja založenú na troch pilieroch: konať pre svojich zamestnancov, konať pre planétu, konať so svojimi partnermi. Do konca roka 2024 spoločnosť FM Logistic zníži svoje skladové emisie o polovicu v rámci piatich rokov a dosiahne 90 %-nú spokojnosť zamestnancov. „Neexistuje jednoduché riešenie: je to vzájomné dopĺňanie sa opatrení a osvedčených postupov, ktoré sa uplatňujú spoločne v celom odvetví, čo nám umožní dosiahnuť naše ciele udržateľnosti. V spoločnosti FM Logistic veríme, že pomalá logistika môže ponúknuť len priaznivú dynamiku pre hospodárstvo, našich zákazníkov a našich zamestnancov,“ zdôrazňuje Jean-Christophe Machet.

Vzhľadom na solídne výsledky v roku 2023/24 spoločnosť FM Logistic s dôverou očakáva nasledujúci rok. Skupina pokračuje vo svojom záväzku vytvoriť udržateľný, omnichannel dodávateľský reťazec s cieľom dosiahnuť do roku 2030 priemerný ročný rast tržieb o 10 %.

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Ľuboš Mudrák, výkonný riaditeľ, Starý otec a Kukkonia Shop: Rebranding nám priniesol nárast tržieb a zákazníkov

5. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok