
Domáca maloobchodná sieť Coop Jednota pravidelne oživuje svoje pulty limitovanými edíciami vlastných značiek. Tento rok prichádza medzi zákazníkov „limitka“ produktov Tradičnej kvality s novým dizajnom. Kúpou akýchkoľvek produktov vlastných značiek môžu zákazníci navyše získať bonus vo forme zľavy desať percent na ďalší nákup.
Výber produktov vlastnej značky Tradičná kvalita získal nový dizajn v prevažne pastelových farbách s výraznými folklórnymi vzormi, ktorý čiastočne nadväzuje na úspešnú edíciu k 20. výročiu vzniku vlastných značiek Coop Jednota. Inováciou a oživením tejto série sú vtipné dialógy baču a honelníka ako hlavných maskotov domácej siete. Niektoré obaly obsahujú tiež zaujímavosti zo sveta daného produktu alebo z jeho histórie. Zákazníci sa môžu okrem nasýtenia pobaviť a niečo nové sa aj dozvedieť. Nová limitovaná edícia sa tak stáva jedinečnou aj v porovnaní s konkurenciou.
Nový letný dizajn Tradičnej kvality
Do obalov limitovanej edície je aktuálne zabalených 36 tovarov, ktoré dlhodobo tvoria portfólio výrobkov vlastných značiek, sú tradičné a medzi zákazníkmi veľmi obľúbené. Zákazníci budú môcť oživiť svoje nákupné košíky o čerstvé aj trvanlivé potraviny. Pri tvorbe limitovanej edície nezabudli ani na domácich miláčikov a do obalu s vtipnými dialógmi zaodeli aj desaťkilogramové krmivo pre psov, kde okrem baču a honelníka reprezentuje Coop Jednotu aj ikonický Dunčo. Tovary v obaloch limitovanej edície si budú môcť zákazníci zakúpiť v sieti predajní v letných mesiacoch.
Výhodný nákup s vlastnými značkami
Vlastné značky sú dominantne slovenského pôvodu, a preto kúpou týchto výrobkov zákazníci podporujú domácich výrobcov. Napomáhajú rastu ekonomiky, zamestnanosti a nepochybne aj vzniku ďalších noviniek v oblasti potravín. Počas prázdnin bude v celej maloobchodnej sieti Coop Jednota prebiehať podporná aktivita s produktmi vlastných značiek.
Ak v termíne do 21. augusta nakúpia zákazníci produkty vlastných značiek v minimálnej hodnote desať eur, získajú kupón s desaťpercentnou zľavou vo forme kreditu na ďalší nákup. Pri každom nákupe bude možné uplatniť viacero kupónov. Kupóny si budú môcť zákazníci uplatniť do 31. augusta v ľubovoľnej predajni. Do podpory sú zaradené všetky produkty vlastných značiek, teda Dobrá cena, Tradičná kvalita, Premium, Mamičkine dobroty, Perun, Biova, Zelovoc a Junior.