logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých viac ako 40 čerpacích staniciach...
  • Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue....
  • Od júna zabezpečuje správu a prenájom Obchodného centra Aupark v Bratislave realitno-poradenská...
  • Zvolenská mliekareň najnovšie priniesla na trh limitovanú letnú a zimnú edíciu. Zákazníci môžu...

Munch v spolupráci so Starým Otcom zachránil za rok viac ako 3 600 balíčkov potravín

2. júla 2024
Správy 0
659
Munch v spolupráci so Starým Otcom zachránil za rok viac ako 3 600 balíčkov potravín

Za posledný rok sa organizácii Munch podarilo v osemnástich prevádzkach Starý Otec zachrániť viac ako 3 600 balíčkov jedla, ktoré obsahujú najmä pečivo, mäsové alebo mliečne výrobky, ale aj mnoho ďalších kvalitných produktov. Cena Munch balíčka je vo všetkých prevádzkach Starého Otca rovnaká – štyri eurá, pričom obsahujú tovar v hodnote minimálne osem eur.

Koncept fungovania Munch je jednoduchý. Reštaurácie a ďalší predajcovia jedla v aplikácii ponúkajú svoje prebytky s minimálne päťdesiatpercentnou zľavou. A to tak, že podnik nahrá balíček so zvyšným jedlom do aplikácie, kde si ho používatelia zakúpia online a potom si ho vyzdvihnú v podniku v konkrétnom časovom rozpätí.

Prečítajte si tiež
Vlastné značky Coop Jednota opäť bodovali v programe Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2024
vlastné značky

Spolupráca dáva logiku

„Spolupráca s Munch nám dáva logiku, pretože sa nesie presne v zmysle našej idey – neplytvať potravinami a produktami, ktoré sú stále dobré a ktoré môže ešte niekto využiť a tešiť sa z nich. Munch nám priniesol zákazníkov hlavne z mladšej generácie, čo je pre nás perspektívna cieľová skupina, keďže naši zákazníci sú väčšinou vo veku 30 rokov a viac. So spoluprácou sme spokojní, pretože si vieme týmto spôsobom znižovať odpisy a taktiež pritiahnuť nových zákazníkov. Naplánovať si presné množstvo tovaru je náročný proces, keďže je tam množstvo premenných, preto je pre nás Munch skvelý nástroj, ako neplytvať peniazmi ani potravinami,“ uvádza marketingová riaditeľka siete Daniela Mudráková.

Zákazníci nakúpia aj ďalší tovar

Munch okrem samotných balíčkov ponúka prevádzkam zapojeným v ich aplikácii aj možnosť predaja ďalšieho ich tovaru za plnú cenu. Ten si zákazníci so sebou často vezmú, keď si prídu do prevádzky po svoj Munch balíček. „Zákazníci, ktorí si prídu pre Munch balíček, si často u nás kúpia aj iný tovar za plnú cenu, pretože už spoznali naše produkty. Munch balíčky zo Starého Otca sú v obľube zrejme aj preto, že všetky naše potraviny neustále preverujeme z hľadiska kvality alebo zloženia. Zákazník Starého otca nemusí čítať etikety výrobkov, pretože to za neho spraví Starý otec podľa zásad a pravidiel, ktoré máme interne veľmi striktne definované,“ konštatuje Daniela Mudráková.

„Ako vidíme na štatistikách za uplynulý rok, Slováci si zachraňovanie jedla naozaj obľúbili, keďže pred vyhodením zachránili už viac ako 12 000 balíčkov jedla od viac ako 130 partnerov,“ uvádza spoluzakladateľ spoločnosti Munch Jakub Henni. Aj preto pridáva Munch do svojej aplikácie neustále nových partnerov.

Súvisiace články:

vlastné značkyVlastné značky Coop Jednota opäť bodovali v programe Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2024

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Obchod očami Matúša Šutku, vedúceho regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika: Najmenší obchod máme v Terchovej

6. mája 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok