logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých čerpacích staniciach Dalioil. Táto...
  • Víťazi deviateho ročníka Programu podpory lokálnych komunít sú už známi. O tom, ktorých 26...
  • Obalový priemysel balancuje na tenkej hranici medzi čoraz prísnejšími reguláciami (PPWR), tlakom...
  • Človek varí večeru a zrazu zistí, že mu chýba cibuľa. Rýchlo na seba hodí kabát a uteká do...

Lukáš Račanský z Dateio: Vidíme správanie zákazníkov v celom odvetví

1. júla 2024
Komerčné prezentácie - archiv 0
832
Lukáš Račanský z Dateio: Vidíme správanie zákazníkov v celom odvetví

Dateio platform je nástroj, ktorý prepája bankových klientov s ponukami retailových partnerov. Ako táto platforma funguje a aké výhody prináša obchodníkovi, sme sa pýtali Lukáša Račanského, Country Managera spoločnosti Dateio pre slovenský trh.

Môžete v stručnosti opísať, čo je Dateio platform?

Ide o marketingový nástroj, ktorý cielene prepája ponuky obchodníkov s koncovými zákazníkmi prostredníctvom mobilnej bankovej aplikácie spolupracujúcich bánk. To, akú ponuku zákazník dostane, vychádza z analýzy toho, kde a ako platí svojou platobnou kartou. Jednoznačnou výhodou teda je, že zákazník dostáva ponuky, ktoré sú pre neho relevantné. A navyše nemusí mať peňaženku plnú rôznych vernostných kariet. Všetko je prepojené prostredníctvom jeho platobnej karty.

Ako získavate dáta, na základe ktorých cielite ponuky zákazníkom?

Pracujeme s dátami, ktoré nám bezpečným spôsobom a so súhlasom jednotlivých klientov poskytujú spolupracujúce banky. Tieto dáta sú anonymizované. Takže naozaj nevieme, či platobnou kartou zaplatil pán Novák z Bratislavy alebo pani Veselá z Košíc. Naše algoritmy len vyhodnocujú a hľadajú vzorce správania, na základe ktorých klient dostáva cielené ponuky.

S ktorými bankami na Slovensku v súčasnosti spolupracujete?

Prostredníctvom Dateio platform dostávajú ponuky klienti takmer všetkých veľkých bánk. Naším najväčším partnerom je Slovenská sporiteľňa. Spolupracujeme tiež s Tatra bankou, 365.bank a UniCredit Bank. Celkovo sme schopní osloviť takmer 800 tisíc zákazníkov.

Aké sú hlavné výhody komunikácie prostredníctvom Dateio platform pre obchodníkov?

Obchodník si môže presne definovať svoje ciele – získať nových zákazníkov, prilákať späť tých, ktorí u neho nakupovali a prešli ku konkurencii, alebo posilniť lojalitu existujúcich zákazníkov. Výhodou spolupráce s nami je, že vidíme ich správanie naprieč vertikálou.

Po spustení kampane môže obchodník sledovať jej výkonnosť v online reportingu. My dokážeme zmerať celú cestu zákazníka – od momentu, keď uvidí ponuku v mobilnom bankovníctve, až po okamih, keď skutočne nakúpi, či už v obchode alebo online.

Ako spolupráca funguje od momentu, keď vás obchodník osloví? Je potrebná nejaká IT integrácia na strane obchodníka?

Vypočujeme si zadanie obchodníka a spoločne pripravíme kampaň. Segmentujeme zákazníkov na základe ich nákupného správania a každému segmentu pripravíme samostatnú ponuku. Kampaň môže byť spustená do niekoľkých dní od odsúhlasenia spolupráce a dodania podkladov. Nie je potrebná žiadna IT integrácia na strane obchodníka a s partnermi spolupracujeme formou „pay-per-performance“, teda náklady obchodníka sa odvíjajú od výsledkov kampane.

S akými obchodníkmi spolupracujete?

Aktuálne máme na Dateio platform viac ako 80 partnerov z rôznych oblastí ako cestovanie, drogérie, čerpacie stanice, lekárne, športové potreby, móda a mnohé iné.

Viac ako 2 roky spolupracujeme so značkou ZOOT, ako na slovenskom, tak aj českom trhu. V oboch krajinách videlo ponuku ZOOT viac ako 1,5 milióna bankových klientov. Zvyšuje sa tak nie len povedomie o značke, ale aj predaje. Dateio platform sa postupne stalo súčasťou marketingového mixu ZOOT.

Ak obchodník pôsobí na viacerých trhoch, môže spustiť kampane aj v zahraničí?

Áno. V súčasnosti pôsobíme na šiestich trhoch – Slovensko, Česká republika, Maďarsko, Rakúsko, Chorvátsko a Rumunsko. Sme v neustálom a úzkom kontakte s našimi kolegami Country manažérmi a pripraviť kampaň aj na iných trhoch pre nás nie je problém.

Čo by ste na záver odkázali svojim obchodným partnerom?

Chcel by som sa poďakovať všetkým obchodným partnerom, ktorí s nami už úspešne spolupracujú. A zároveň budem rád, ak sa aj ďalší obchodníci budú chcieť dozvedieť viac. Radi sa s nimi, hoci aj pri káve, nezáväzne stretneme a prejdeme si možnosti, ako im v plnení ich cieľov vieme pomôcť.

Kontakt: Lukáš Račanský, Country Manager Dateio SK, lukas.racansky@dateio.eu

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

15. – 19. 9. 2025, veľtrh Drinktec, Mníchov

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Michala Karcola, generálneho riaditeľa a konateľa XLSK Nábytok: Vybudovanie obchodného domu v Nitre je strategickým krokom

25. júna 2025

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok