Český online supermarket Košík.cz vstupuje na svoj tretí európsky trh. Jeho služby môžu odteraz využívať zákazníci v Bratislave a vo Zvolene. Ďalšie slovenské mestá budú nasledovať do konca roka. Službu prichádza ponúknuť s partnermi, ako je logistický operátor DoDo alebo veľkoobchod Metro. Bodovať chce najvýhodnejšími veľkými nákupmi s dopravou zadarmo. Ďalej kvalitným mäsom, rybami doručenými 48 hodín po ulovení, ale aj osvedčenými množstevnými zľavami Multikup.
V prvej fáze sa Košík predstavil v Bratislave, Zvolene a ich okolí. Asi dvom miliónom zákazníkov ponúkne službu, ktorá nemá na Slovensku obdobu. Zaujme doručením už od troch hodín od objednania, výberom z viac ako 9 000 produktov, sekciou množstevných zliav Multikup ako aj cenou dopravy. Tá je pri veľkých nákupoch vždy zadarmo a pri ostatných nákupoch začína už od 0,99 eura. Možno tiež sledovať nákup v reálnom čase, využiť možnosť jednoduchej reklamácie, keď niečo nie je v poriadku, alebo doplniť objednávku po jej uzavretí v prípade zabudnutého tovaru.
„Od prvého momentu chceme pre slovenské domácnosti to najlepšie, preto vstupujeme na trh so stratégiou, cenami a rýchlosťou dodania, ktoré už dlhé roky ponúkame v Českej republike,“ hovorí Robert Brejc, riaditeľ medzinárodnej expanzie online supermarketu Košík.cz. „Chceme byť od prvého momentu tým najlepším partnerom pre tých, ktorí už majú s online nakupovaním skúsenosti, ako aj pre zákazníkov, ktorí skúšajú online nákup potravín prvýkrát. A rozhodne máme čo ponúknuť obom skupinám,“ vraví.
Aj na Slovensku sa Košík spolieha na partnerov, ktorí stoja za kvalitou jeho služieb v Českej republike. Rýchle doručenie až domov zabezpečujú kuriéri DoDo, ktorí do mesta a jeho okolia vyrazia v nezameniteľných fialových dodávkach.
Spolupráca s Metrom
„Na Slovensku vo farbách Košíku ponúkneme to, na čo sa dlhodobo špecializujeme. Inteligentný rozvoz potravín usmievavými a ochotnými kuriérmi, ktorí sú zvyčajne najviditeľnejším symbolom každého online supermarketu. Naše know-how a technológie, ktoré stoja za tým, že nákupy doručujeme načas napriek akejkoľvek dopravnej situácii, samozrejme prinesieme aj slovenským zákazníkom,“ hovorí Ivo Velíšek, riaditeľ technologickej a logistickej spoločnosti DoDo pre Českú republiku a Slovensko. „Som si istý, že vďaka nášmu dôrazu nielen na rýchlosť a presnosť, ale aj na dodržiavanie najvyšších hygienických noriem a teplotného reťazca, uspokojíme aj tých najnáročnejších zákazníkov,“ konštatuje.
V prípade sortimentu bude Košík spolupracovať so svojím dlhoročným strategickým partnerom, spoločnosťou Metro. Šírka sortimentu stojí na ponuke obľúbených privátnych značiek aj čerstvého mäsa. Výnimočná bude ponuka čerstvých, nemrazených rýb. Košík ich dokáže dodať slovenským zákazníkom už 48 hodín po výlove. A na Slovensku bude mať Košík aj logistické zázemie v priestoroch veľkoobchodov.
Bratislava nie je posledným mestom, kam Košík tento rok zavíta. Postupne ponúkne svoje služby obyvateľom ďalších šiestich slovenských miest a ich okolia. „Po Bratislave a Zvolene predstavíme Košík aj v Košiciach, Prešove, Žiline, Banskej Bystrici, Nitre a Trnave. Budeme tak v siedmich najväčších slovenských mestách,“ hovorí Robert Brejc. „Všade bude platiť to isté, prinesieme najpohodlnejšie a najkomfortnejšie nakupovanie vo veľkom,“ dodáva.