logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Celkom 73 percent mliečnych výrobkov a 87 percent čerstvého mäsa a mäsových výrobkov predávaných...
  • Na cenovkách svietia percentá, v exceloch marže a v marketingových reportoch CTR. Čoraz viac...
  • Prvý vajcomat na Slovensku začal fungovať v Obchodnom centre Nivy na Mlynských Nivách v...
  • Slovenský pivný trh je ovplyvnený kombináciou faktorov. Mení sa vkus spotrebiteľov, prebieha...

Dateio platform. Inovatívny spôsob, ako cieliť na zákazníkov

1. apríla 2024
Komerčné prezentácie - archiv 0
833
Dateio platform. Inovatívny spôsob, ako cieliť na zákazníkov

Dateio platform vstúpila na Slovensko v roku 2016 a spolupracuje so všetkými kľúčovými bankami na trhu. Obchodníkom sa tak otvára príležitosť osloviť svojimi ponukami takmer 800 tisíc zákazníkov prostredníctvom mobilnej bankovej aplikácie spolupracujúcich bánk.

Čo je to Dateio platform

Ide o digitálny marketingový kanál, ktorý spája ponuky obchodníkov s koncovými zákazníkmi prostredníctvom mobilnej bankovej aplikácie spolupracujúcej banky. Model spolupráce je založený na tzv. „pay-per-performance“, teda náklady obchodníka sa odvíjajú od výsledkov kampane.

Prečo je spolupráca s Dateio platform tak populárna?

Základnou myšlienkou je využiť potenciál transakčných dát k prospechu obchodníka aj zákazníka. Tieto dáta v Dateio podrobne analyzujeme, samozrejme, v úplne anonymizovanej podobe. Vďaka tejto analýze obchodníci vedia presne cieliť na segment zákazníkov, ktorí sú pre nich dôležití a to na základe ich nákupného správania. Môžu sa zamerať na akvizíciu, zvýšenie frekvencie nakupovania, na zvýšenie veľkosti nákupného košíka ako aj na retenciu lojálnych zákazníkov.

Čo je potrebné na spustenie marketingovej kampane na Dateio platform?

Je to veľmi jednoduché. Dateio na začiatku spolupráce pripraví trhovú analýzu na základe dostupných dát. Vyhodnocujeme nákupné správanie zákazníka nie len u obchodníka ale na celom trhu, teda aj u jeho konkurencie.

To je najväčší rozdiel v porovnaní s vlastnými vernostnými programami obchodníkov. Vlastné programy umožňujú retailistom analyzovať nákupné správanie vrámci vlastnej siete, no nepokrývajú správanie zákazníkov u konkurencie. Dateio platform je tak vynikajúci nástroj na doplnenie vlastných vernostných programov.

Obchodník je ten, kto si plne definuje ciele kampane. Takým cieľom môže byť napríklad: „Chceme prilákať zákazníkov, ktorí míňajú najviac peňazí u konkurencie, a povzbudiť ich, aby nakupovali u nás.“

O všetko ostatné sa postará tím ľudí, ktorý stojí za Dateio platform. Pripravíme návrh kampane v rátane odhadovaných výsledkov. Následne kampaň nastavíme a spustíme ju.

Výhodou je rýchlosť prípravy a spustenia kampane. Kampaň vieme spustiť do týždňa od momentu dohodnutia spolupráce. Nie je potrebná žiadna IT integrácia.

Ako zistím, že to funguje?

Počas celej kampane má obchodník prístup do online reportingu, v ktorom sleduje, ako sa kampaň vyvíja od začiatku do konca.

Sledujeme mieru aktivácie kampane, skutočné nákupy a vplyv na obrat obchodníka. Meriame výkonnosť kampane a to ako na e-shope, tak aj v kamenných predajniach.

Ako to funguje pre zákazníkov?

Zákazníci dostávajú ponuky obchodníka prostredníctvom aplikácie mobilného bankovníctva a ak sa im páčia, môžu ich kliknutím aktivovať. Potom už len zaplatia kartou vo vybranom obchode a ich banka im automaticky pripíše ušetrenú sumu späť na účet.

Dateio platform na Slovensku

Spoločnosť Dateio vznikla v roku 2013, keď ju založili Ondřej Knot a Ivan Dovica. Spoločnosť v súčasnosti pôsobí v 6 krajinách (Česko, Slovensko, Rumunsko, Maďarsko Rakúsko, Chorvátsko)

Od spustenia Dateio platform sa na nej uskutočnilo viac ako 2 000 kampaní. Počet klientov bánk prístupných prostredníctvom platformy sa neustále zvyšuje. Aktuálne máme na Slovensku v 5 partnerských bankách na platforme registrovaných takmer 800 tisíc klientov.

Kontakt: Lukáš Račanský, Country Manager pre Slovensko, lukas.racansky@dateio.eu

 

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Ľuboš Mudrák, výkonný riaditeľ, Starý otec a Kukkonia Shop: Rebranding nám priniesol nárast tržieb a zákazníkov

5. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok