Spoločnosť Coca-Cola Česká republika má nového generálneho riaditeľa, ktorý je zodpovedný za Českú aj Slovenskú republiku. Je ním Martin Binder, skúsený odborník na medzinárodný obchod a strategický manažment nadnárodných tímov.
Počas svojej jedenásťročnej kariéry v spoločnosti The Coca-Cola Company pôsobil Martin Binder na manažérskych pozíciách v mnohých krajinách Európy. Má bohaté skúsenosti so strategickým riadením aktivít pre národné trhy vo Švajčiarsku, Rakúsku a Nemecku. Podieľal sa tiež na plánovaní strategickej biznisovej agendy pre krajiny centrálnej Európy.
Medzi rokmi 2018 a 2020 už pôsobil na českom a slovenskom trhu v úlohe business & commercial strategy manažéra. Celkom osem rokov mal na starosti partnerstvo so spoločnosťou McDonald’s na trhoch strednej Európy.
„Mojím hlavným cieľom je rast našich kľúčových značiek na českom a slovenskom trhu. A tiež hľadanie možností expanzie do nových kategórií. Myslím, že oba trhy majú v tomto ohľade obrovský potenciál. Chcel by som zaistiť, aby spotrebitelia mali naše produkty vždy na dosah ruky. Rád by som tiež posunul spoluprácu s naším silným partnerom, spoločnosťou Coca-Cola HBC, na ďalšiu úroveň,“ hovorí Martin Binder, nový generálny riaditeľ spoločnosti Coca-Cola Česká republika.
Pred nástupom do spoločnosti Coca-Cola pracoval Martin Binder viac ako osem rokov ako podnikateľ. Vybudoval Ideal Live Marketing, najoceňovanejšiu livemarketingovú agentúru v Rakúsku. V nej sa venoval predovšetkým B2B akciám a projektom.
Martin Binder získal vysokoškolský titul v oblasti Sales and Marketing na University of Applied Sciences for Management & Communication vo Viedni. Medzi jeho silné stránky patrí schopnosť systémového myslenia so zameraním na vyhľadávanie obchodných príležitostí a budovanie vzťahov nielen s kľúčovými stakeholdermi.