Reťazec Billa pripravil pre svojich zákazníkov vylepšený vernostný program Billa Bonus. S novým systémom zbierania bodov ušetria na nákupoch a zároveň získajú možnosť vyzbierané body vymeniť za produkty. Na všetkých používateľov vylepšenej mobilnej aplikácie čakajú ďalšie prekvapenia v podobe gamifikácie, ktorá ich zabaví a zároveň odmení.
Hlavnou novinkou zákazníckeho programu Billa Bonus je, že za každé jedno euro z nákupu získajú zákazníci jeden bod. V praxi to znamená, že ak vyzbierajú sto bodov, môžu si uplatniť zľavu na nákup vo výške jedného eura. Pozitívnou správou je aj to, že zákazníci majú možnosť zbierať body rýchlejšie – a to kúpou vybraných produktov, ktoré nájdu vždy v aktuálnom letáku alebo v Billa Bonus aplikácii.
Body vo vernostnom programe sa zbierajú počas celého roka, od januára do decembra, avšak platnosť majú až do februára nasledujúceho roka. V praxi to znamená, že všetky nazbierané body v roku 2024 musia zákazníci využiť do 28. 2. 2025. Úpravou prešla aj narodeninová zľava. Zákazníci, ktorí majú v systéme uvedený dátum narodenia, dostanú v mesiaci svojich narodenín extra 150 bodov.
Viac výhod vďaka aplikácii
Hlavným pomocníkom pri zbere bodov bude nová Billa Bonus aplikácia. Spoločnosť ňou svojich zákazníkov smeruje do digitálneho prostredia, kde vždy nájdu aktuálne informácie. Vďaka novým funkciám aplikácie budú mať zákazníci neustály prehľad o stave svojich bodov a odmenách, na ktoré majú nárok. Okrem toho aplikácia ponúka aj gamifikáciu v podobe výziev, lotérie a hier. Ak sa na zákazníka usmeje šťastie v lotérii, hrá o hodnotné ceny, darčekové poukážky a extra body.
V Billa Bonus aplikácii nájdu zákazníci aj zľavové kupóny, vďaka ktorým nakúpia výhodnejšie aj u partnerov Billy. „Náš vylepšený vernostný program je jednoduchý a praktický. Jeho princípom je zbieranie bodov, teda obľúbená mechanika u slovenských zákazníkov. Najväčšou pridanou hodnotou nového programu je možnosť voľby každého zákazníka, akú konkrétnu zľavu či odmenu si vyberie. Veríme, že túto novinku naši zákazníci ocenia a že k nákupu v našich predajniach motivuje aj ďalších Slovákov,“ dodáva Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka reťazca.