V polovici decembra podpísali zástupcovia spoločností Instore Consulting EU, prevádzkovateľ portálu miestopredaja.sk a usporiadateľ CX súťaže predajní Visa SK/SK/HU Top Shop, a Atoz Group, vydavateľ odborných časopisov a organizátor kongresov, v priestoroch predajne Rock Point v pražskej Havlíčkovej ulici memorandum o mediálnej spolupráci na rok 2024.
Čerstvo naviazané partnerstvo sa týka predovšetkým spolupráce na súťaži Visa Top Shop. V jej rámci hľadajú inšpektori na základe inkognito návštev tie najzaujímavejšie koncepty kamenných predajní.
„Veľmi si vážim našu novú alianciu s divíziou Atoz Retail. Okrem vydávania odborných časopisov v ČR aj na Slovensku prevádzkuje aj spravodajské weby. Organizuje tiež kongresy Čerpačka a Samoška a ďalšie akcie pre profesionálov z retailu. Veľký prínos vidím práve pre naše súťaže aj pre čitateľov a účastníkov akcií Atoz,“ hovorí Jiří Beran, managing partner Instore Consulting EÚ.
Miesto na podpis spolupráce nebolo vybrané náhodou. Ide o predajňu, ktorá v českej súťaži Visa Czech Top Shop získala prvé miesto v mesiaci september. Postupuje tak do finálového hodnotenia víťazných predajní za rok 2023, ktoré prebehne vo februári 2024.
„Uzavretie partnerstva s Instore Consulting súznie s naším záujmom byť u zaujímavých projektov, ktoré sa na retailovom trhu objavujú. Už 30 rokov sledujeme a komentujeme dianie v retaile a radi prispejeme k zviditeľneniu inovatívnych či inak inšpiratívnych predajní,“ dodáva Jeffrey Osterroth, managing partner Atoz Group.
Na slávnostnom podpise partnerstva o spolupráci sa ďalej zúčastnili Jana Lysáková, manažérka skupiny Atoz Retail, Petr Hříbal, šéfredaktor časopisu Zboží&Prodej, Marek Růžička, CEO spoločnosti Banková identita, Petr Ritz, senior sales manager spoločnosti Samsung, a Jana Follprechtová, šéfredaktorka portálu mistoprodeje.cz.