logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Celkom 73 percent mliečnych výrobkov a 87 percent čerstvého mäsa a mäsových výrobkov predávaných...
  • Na cenovkách svietia percentá, v exceloch marže a v marketingových reportoch CTR. Čoraz viac...
  • Prvý vajcomat na Slovensku začal fungovať v Obchodnom centre Nivy na Mlynských Nivách v...
  • Slovenský pivný trh je ovplyvnený kombináciou faktorov. Mení sa vkus spotrebiteľov, prebieha...

Obchod očami Viktórie Stupárovej, e-commerce manažérky Labaš: Digitálne cenovky budú už čoskoro vo všetkých obchodoch Fresh Plus

6. decembra 2023
Obchod očami... 0
924
Obchod očami Viktórie Stupárovej, e-commerce manažérky Labaš: Digitálne cenovky budú už čoskoro vo všetkých obchodoch Fresh Plus

Už v prvom štvrťroku budúceho roka by všetky predajne Fresh Plus, ktoré patria spoločnosti Labaš, mali mať elektronické cenovky. Digitalizácia tým nekončí, Labaš sa snaží do svojho podnikania zapájať aj umelú inteligenciu. „Využívame ju najmä na zlepšenie zásobovania našich predajní. Dokáže veľmi dobre predpovedať trendy v predaji. Po zavedení tohto systému sa nám zlepšila obrátka tovaru na ovocí a zelenine o 30 percent,“ vraví Viktória Stupárová, e-commerce manažérka spoločnosti Labaš.

Prečítajte si tiež
Fresh Plus končí s papierovými cenovkami
Fresh Plus

V akej fáze je momentálne zavedenie elektronických cenoviek pre predajne Fresh Plus?

Modernizácia predajní postupuje podľa stanoveného harmonogramu a do konca roka sa viac ako polovica našich predajní posunie technologicky znova vpred aj vďaka inštalácii elektronických cenoviek. V prvom kvartáli roku 2024 máme v pláne vymeniť papierové cenovky za elektronické vo všetkých našich predajniach Fresh Plus.

V čom sú pre zákazníkov hlavné výhody elektronických cenoviek?

Elektronické cenovky zabezpečia, že zákazníci vždy dostanú aktuálne a presné informácie o cenách a produktoch. Zmeny v cenách alebo akciách budú rýchlo implementované. Zákazníci budú mať okamžitý prístup k novým cenám bez čakania na aktualizáciu papierových cenoviek. Elektronické cenovky môžu obsahovať aj dodatočné informácie, ako je nutričná hodnota, pôvod produktu alebo iné dôležité detaily.

Aké výhody majú pre predavačky?

Presnosť a aktuálnosť cien tkvie v tom, že cenovka sa prekreslí ihneď pri zmene cien napríklad v novom akciovom letáku. Eliminujeme chybovosť zamestnancov a zákazník dostáva vždy pravdivú informáciu o cene. Zamestnanci už len kontrolujú správnosť prekreslenia a osadenie cenovky pri tovare. Ubúda im manuálna práca spojená so strihaním, zakladaním, menením cenoviek a ušetrený čas venujú zákazníkom.

Aké digitálne novinky ešte v predajniach pripravujete?

Je naším cieľom napredovať a zjednodušovať zákazníkom každodenné nákupy, preto pracujeme na viacerých projektoch, ktoré už začiatkom roka 2024 budeme implementovať do prevádzok. Okrem noviniek zlepšujeme náš interný systém na prácu v potravinách a digitalizujeme záznamy činnosti, ktoré boli vedené papierovou formou, šetríme planétu a uľahčujeme prácu zamestnancom.

Využívate alebo budete využívať na zlepšenie predaja aj umelú inteligenciu?

Využívame ju najmä na zlepšenie zásobovania našich predajní, keďže umelá inteligencia dokáže veľmi dobre predpovedať trendy v predaji, a tým znížiť výpadky tovaru na predajniach. Po zavedení tohto systému sa nám zlepšila obrátka tovaru na ovocí a zelenine o 30 %, pričom výpadkovosť zostala rovnaká. To znamená omnoho čerstvejšie ovocie a zelenina pre našich zákazníkov.

Okrem toho experimentujeme s integráciou umelej inteligencie s naším e-shopom, aby mal každý zákazník svojho osobného nákupného asistenta, ktorého sa môže pýtať otázky, ako napríklad „čo variť v sobotu na obed?“, alebo aby mohol odfotografovať chladničku a spýtať sa ho, čo mu v nej chýba.

Súvisiace články:

Fresh PlusFresh Plus končí s papierovými cenovkami

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Ľuboš Mudrák, výkonný riaditeľ, Starý otec a Kukkonia Shop: Rebranding nám priniesol nárast tržieb a zákazníkov

5. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok