
Maloobchodná sieť Coop Jednota vedie svojich zákazníkov k ekologickému prístupu pri nakupovaní. O službu e-doklad prejavili záujem, preto ich reťazec motivuje aj k vytvoreniu zákazníckeho konta. V ňom môžu naplno využívať výhody digitalizácie vernostného programu.
Od januára došlo vo vernostnom programe maloobchodnej siete Coop Jednota k výrazným zmenám vedúcim k digitalizácii, zefektívneniu služieb pre zákazníkov a k ekologickejšiemu prístupu. Jednou z ekologických volieb je aj služba e-doklad (elektronický pokladničný doklad). Tú si môžu zákazníci aktivovať práve v zákazníckom konte.
Vernostný program maloobchodnej siete Coop Jednota prináša držiteľom vernostnej karty zákaznícke konto. To si môžu zriadiť na novej digitálnej platforme www.coopklub.sk spolu s možnosťou voľby e-dokladu. Záujem zákazníkov o vernostnú kartu každoročne rastie. Ku koncu júna stúpol počet zákazníkov s ňou na vyše 1,3 milióna. Hlavnou motiváciou držiteľov je zľava, ktorá sa realizuje odpočtom z ďalšieho nákupu. Zľavu si môžu zákazníci uplatniť dvakrát ročne.
Výhody e-dokladu
E-doklad je služba, ktorá držiteľom vernostnej karty Coop Jednota umožňuje namiesto tlačeného pokladničného dokladu v predajni získať elektronickú podobu dokladu do zákazníckeho konta, prípadne do e-mailovej schránky. Zákazník si voľbou e-dokladu môže svoje nákupy podrobne kontrolovať v zákazníckom konte i vo svojej e-mailovej schránke.
Držitelia vernostnej karty majú možnosť si službu zvoliť počas zriaďovania zákazníckeho konta na www.coopklub.sk. Zároveň si môžu nastavenie kedykoľvek zmeniť priamo v zákazníckom konte, v časti E-doklad. Ak si zákazník zvolí vo svojom zákazníckom konte e-doklad, je to pre neho originál. Nemôže byť teda zároveň aj vytlačený. Originál pokladničného dokladu je len jeden.
Zákazník, ktorý dá prednosť e-dokladu, získava viacero výhod. Pokladničný doklad a evidenciu nákupov má vždy k dispozícii vo svojom zákazníckom konte. Ďalšou výhodou pre zákazníka je, že nemusí pokladničné doklady uchovávať. Jednoducho sa môže pozrieť do svojho zákazníckeho konta, kde má všetky doklady po dobu dvoch rokov.
Kontrola v mobilnej aplikácii
Zároveň si zákazník môže ihneď po nákupe skontrolovať vydaný e-doklad v mobilnej aplikácii. V roku 2023 v tejto maloobchodnej sieti odoslali zákazníkom takmer tri milióny e-dokladov. Tým eliminovali odpad a ušetrili viac ako dve tony papiera. Zákazníci oceňujú v prvom rade ekologickú rovinu e-dokladu, ktorá šetrí životné prostredie, ale tiež čas pri platení v predajni. Spotrebitelia, ktorí sa od 26. septembra zapoja do jesennej súťaže, môžu súťažiť o desať kusov mobilných telefónov, nových modelov iPhone 15.