logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Škandinávsky nábytkársky reťazec IKEA na slovenskom trhu znižuje ceny sortimentu naprieč...
  • Pre veľký záujem zákazníkov o slovenskú divinu reťazec Tesco rozširuje jej ponuku po troch...
  • Štvrtý ročník tejto unikátnej konferencie sa uskutoční 17. októbra v Hoteli Bratislava****....
  • Najčítanejšou správou na webe Tovar&Predaj v auguste sa stala informácia, že slovenská...

Konferencia Plant-Powered Perspectives sa uskutoční už o pár týždňov

15. septembra 2023
Správy 0
124
Konferencia Plant-Powered Perspectives sa uskutoční už o pár týždňov

Štvrtý ročník tejto unikátnej konferencie sa uskutoční 17. októbra v Hoteli Bratislava****. Počas jedného dňa sa v Bratislave stretnú lídri na poli výrobcov potravín, maloobchodu a ich dodávateľov, aby objavili nové príležitosti, ale aj výzvy na trhu s potravinami na rastlinnej báze. Organizátori zverejnili časť programu, na ktorý sa už teraz môžu tešiť návštevníci a návštevníčky.

Po troch úspešných ročníkoch sa bude konferencia Plant-Powered Perspectives opäť konať v Bratislave. Zástupcovia maloobchodu, výrobcov potravín či ďalší hráči v dodávateľskom reťazci sa môžu tešiť napríklad na najaktuálnejšie dáta o predajoch potravín na rastlinnej báze, praktické rady k dizajnovaniu novej plant-based značky, či skúsenosti výrobcu tradičných potravín so vstupom na trh s rastlinnými potravinovými produktami. Vzhľadom na veľký záujem v uplynulom roku sa konanie presúva do väčších priestorov Hotelu Bratislava****.

Ladislav Csengeri, riaditeľ divízie Spotrebiteľského panelu spoločnosti GfK pre ČR a SR, porozpráva o vývoji slovenského trhu s potravinami na rastlinnej báze a poskytne informácie o predajoch v retaile. „Približne desať percent opýtaných prísne dbá na zdravú stravu, viac ako traja z desiatich vedome znižujú spotrebu mäsa. To sa odráža aj v raste trhu s alternatívami k mlieku a mäsu, ktorý za posledných päť rokov narástol v hodnote jeden a pol násobne. Aj napriek inflačnej kríze segment kupujúcich nestratil, práve naopak, narástol o sedem percent. Sledujeme však určité zmeny v nákupnom správaní,“ priblížil Csengeri tému prezentácie.

Posledný rok bol poznačený niekoľkými krízami, ktoré sa premietli aj do nárastu prevádzkových nákladov. Čo môže urobiť každá spoločnosť na to, aby zefektívnila svoju prevádzku, ušetrila zdroje, či dokázala sa rýchlejšie prispôsobovať? Na tieto otázky odpovie Veronika Gregorková, riaditeľka a zakladateľka Lean Institute SK & CZ. Spomínané krízy sa odzrkadlili aj v nákupnom správaní spotrebiteľov a spotrebiteliek a aj týmto zmenám sa bude venovať moderovaný rozhovor s obchodným riaditeľom pre Tesco, Erikom Šiatkovským.

Počas programu sa ľudia dozvedia aj o systéme značenia potravín Eco-score a o tom, čo môže priniesť firmám. Problematiku predstaví riaditeľ pre korporátne záležitosti a komunikáciu v CEE pre Upfield, Sebastian Tolwinskí. Michal Britvík, generálny riaditeľ spoločnosti Ryba Žilina, zase porozpráva o skúsenostiach a lekciách, ktoré spoločnosť získala pri vstupe do plant-based sektoru. To je iba malá ukážka nabitého programu, na ktorý sa môžu návštevníci a návštevníčky tešiť.

„Posledné dva roky dopadajú tvrdo na mnohé firmy a výrobcovia rastlinných potravinových produktov nie sú výnimkou. Napriek tomu ostávajú dlhodobé predikcie pre tento trh viac ako pozitívne. Preto je práve teraz rozhodujúce, ako sa zachovajú hráči aktívni v tejto oblasti. Informované a správne rozhodnutia môžu zabezpečiť firmám, že z aktuálnej krízy vyjdú ešte silnejšie a zabezpečia si dominantné postavenie na budúcom trhu,” hovorí Marian Milec z programu Jem pre Zem, ktorý konferenciu organizuje. „Týmto ročníkom konferencie prinesieme návštevníkom a návštevníčkam tie najrelevantnejšie informácie a vytvoríme živú platformu na nadväzovanie nových partnerstiev a spoluprác,” dodal Milec.

Bližšie informácie o konferencii Plant-Powered Perspectives a predaj lístkov nájdete na stránke: www.plantpoweredperspectives.sk. Hlavnými partnermi tohto ročníka sú Tesco Stores SR, a. s. a RAJO s. r. o.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

21. 9. 2023, kongres Pharma Profit, Olomouc

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023

Albena Georgievová, prevádzková riaditeľka, Billa Slovensko: Každá privátna značka má svoju misiu

15. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera