
Danone Česká republika a Slovensko má nového country manažéra Francisca Kissa, ktorý v spoločnosti pôsobí už 13 rokov.
Spoločnosť Danone v Českej republike a na Slovensku od 1. septembra tohto roka vedie nový country manažér Francisc Kiss. Vo funkcii vystriedal Mariána Jánoša, ktorý ju zastával sedem rokov. Pod jeho vedením sa zavŕšila fúzia spoločností Danone a Nutrícia. Francisc Kiss chce upevniť vedúce postavenie spoločnosti Danone na oboch trhoch a viesť ju k ďalšiemu udržateľnému rastu spolu s prínosom pre spoločnosť.
Vo svojej predchádzajúcej funkcii bol Francisc Kiss globálnym riaditeľom pre kategórie a predajné kanály v spoločnosti Danone Amsterdam. Zodpovedal za rozvoj kategórií a riadenie stratégie predajných kanálov divízie špeciálnej výživy. Od februára 2022 koordinoval aj strategické plánovanie divízie špeciálnej výživy v strednej a východnej Európe (Slovensko, Česká republika, Maďarsko a Rumunsko).
Francisc Kiss v minulosti pôsobil v spoločnostiach ako Kraft Foods a GSK Healthcare. V roku 2009 nastúpil k súčasnému zamestnávateľovi. Pracoval na rôznych pozíciách v oblasti predaja, marketingu a obchodného riadenia na lokálnej aj globálnej úrovni.
Cieľom sú zdravé výrobky
Cieľom spoločnosti je vyvíjať výživové riešenia vo forme produktov založených na výskume, ktoré pozitívne ovplyvnia život a zdravie spotrebiteľov. Portfólio produktov spoločnosti Danone v súčasnosti zahŕňa známe produktové rady mliečnych a rastlinných výrobkov ako Activia, Actimel, Danette, Fantasia či Alpro, ako aj produkty detskej výživy Nutrilon a Hami a prípravky klinickej výživy Nutridrink, Forticare, Cubitan, Nutrison, Neocate a ďalšie.