logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Škandinávsky nábytkársky reťazec IKEA na slovenskom trhu znižuje ceny sortimentu naprieč...
  • Pre veľký záujem zákazníkov o slovenskú divinu reťazec Tesco rozširuje jej ponuku po troch...
  • Štvrtý ročník tejto unikátnej konferencie sa uskutoční 17. októbra v Hoteli Bratislava****....
  • Najčítanejšou správou na webe Tovar&Predaj v auguste sa stala informácia, že slovenská...

Primark ponúka na webe nové funkcie

23. augusta 2023
Správy 0
181
Primark ponúka na webe nové funkcie

Módny reťazec Primark spustil na Slovensku novú internetovú stránku, ktorá zákazníkom umožňuje overiť si dostupnosť produktov v predajniach. Ide o významný krok v rámci digitálnej transformácie značky.

Nový web zobrazuje široký sortiment produktov z najnovších kolekcií Primarku, ako aj produktov každodennej potreby. Vyznačuje sa novým dizajnom rozhrania, lepšou navigáciou a zahŕňa aj úplne novú funkciu. Zákazníci si môžu skontrolovať skladové zásoby, veľkosť a farebnú dostupnosť konkrétneho produktu, a to aj v slovenskej predajni Primark Eurovea v Bratislave.  

Prečítajte si tiež
Action, Primark a Mere vstupujú na slovenský trh

Primark ukazuje virtuálny výklad

Webstránka ako virtuálny výklad obchodu prináša viacero vylepšení, a to vrátane väčšieho počtu produktových obrázkov. Poskytuje podrobnejšie informácie o produktoch týkajúce sa látky a materiálu, z ktorých sú vyrobené a doteraz boli dostupné len na etikete produktu alebo jeho balení. Zákazníci majú možnosť si na stránke vytvoriť personalizované účty, kde si môžu uložiť svoje nákupné preferencie alebo vytvoriť zoznam obľúbených produktov. 

Prečítajte si tiež
Primark oznamuje dátum otvorenia prvej predajne na Slovensku
Primark

„Vieme, že naši zákazníci veľmi radi chodia do našich obchodov. Túto cestu im chceme uľahčiť tým, že im online zobrazíme náš široký sortiment. Umožníme im na webovej stránke browsovať a overiť si dostupnosť vo vybranej predajni ešte pred jej návštevou. Naším cieľom je neustále zlepšovať skúsenosti našich zákazníkov,“ hovorí Maciej Podwojski, riaditeľ spoločnosti Primark pre strednú a východnú Európu. 

Súvisiace články:

Action, Primark a Mere vstupujú na slovenský trh PrimarkPrimark oznamuje dátum otvorenia prvej predajne na Slovensku Primark EuroveaPrimark otvoril prvú predajňu na Slovensku CBRE: Slovenským nákupným centrám sa darí, ich návštevnosť stúpla až o 19 %

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

21. 9. 2023, kongres Pharma Profit, Olomouc

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023

Albena Georgievová, prevádzková riaditeľka, Billa Slovensko: Každá privátna značka má svoju misiu

15. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera