
Módny reťazec Primark spustil na Slovensku novú internetovú stránku, ktorá zákazníkom umožňuje overiť si dostupnosť produktov v predajniach. Ide o významný krok v rámci digitálnej transformácie značky.
Nový web zobrazuje široký sortiment produktov z najnovších kolekcií Primarku, ako aj produktov každodennej potreby. Vyznačuje sa novým dizajnom rozhrania, lepšou navigáciou a zahŕňa aj úplne novú funkciu. Zákazníci si môžu skontrolovať skladové zásoby, veľkosť a farebnú dostupnosť konkrétneho produktu, a to aj v slovenskej predajni Primark Eurovea v Bratislave.
Primark ukazuje virtuálny výklad
Webstránka ako virtuálny výklad obchodu prináša viacero vylepšení, a to vrátane väčšieho počtu produktových obrázkov. Poskytuje podrobnejšie informácie o produktoch týkajúce sa látky a materiálu, z ktorých sú vyrobené a doteraz boli dostupné len na etikete produktu alebo jeho balení. Zákazníci majú možnosť si na stránke vytvoriť personalizované účty, kde si môžu uložiť svoje nákupné preferencie alebo vytvoriť zoznam obľúbených produktov.
„Vieme, že naši zákazníci veľmi radi chodia do našich obchodov. Túto cestu im chceme uľahčiť tým, že im online zobrazíme náš široký sortiment. Umožníme im na webovej stránke browsovať a overiť si dostupnosť vo vybranej predajni ešte pred jej návštevou. Naším cieľom je neustále zlepšovať skúsenosti našich zákazníkov,“ hovorí Maciej Podwojski, riaditeľ spoločnosti Primark pre strednú a východnú Európu.