logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Ak by chcel niekto definovať pojem železná zásoba potravín, stačilo by mu napísať tri slová....
  • V dnešnom dynamicky sa meniacom svete sa nákupné správanie spotrebiteľov a ich interakcie so...
  • V novej rubrike Obchod očami… bude Tovar&Predaj prinášať rozhovory so zástupcami...
  • Alza.sk nasadila na vybavovanie zákazníckych požiadaviek umelú inteligenciu menom Alzee. Tá...

Značka K-Z lásky k tradícii sa rozrastá o 16 nových výrobkov z bravčového a hovädzieho mäsa

17. augusta 2023
Správy 0
156
Značka K-Z lásky k tradícii sa rozrastá o 16 nových výrobkov z bravčového a hovädzieho mäsa

Medzi aktuálnymi prírastkami privátnej značky reťazca Kaufland K-Z lásky k tradícii je okrem slovenského bravčového aj slovenské hovädzie mäso na guláš, s kosťou, mleté alebo hovädzia polievková zmes. Už čoskoro by pod rovnakým logom mali pribudnúť slovenské hydinové výrobky.

Produktový rad je na trhu už od roku 2018. V jeho sortimente zákazníci nájdu už viac ako 60 produktov z kvalitných domácich surovín. „V novinkách K-Z lásky k tradícii ponúkame výlučne slovenské mäso vysokej kvality. Bravčové aj hovädzie na našich pultoch spĺňa tie najprísnejšie kritériá. Zvieratá, z ktorých mäso pochádza, sa rodia, kŕmia, chovajú, porážajú a mäso sa potom balí výhradne na Slovensku. A to je benefit, ktorý určite ocenia aj naši zákazníci,“ hovorí Silvia Hrušovská, vedúca oddelenia privátnych značiek Kaufland Slovensko.

Prečítajte si tiež
Kaufland otvoril v Starej Ľubovni a Kežmarku športovo-oddychové areály, ďalšie K parky pribudnú

Mäso s certifikáciou

Než sa novinky dostanú k zákazníkom, trvá to aj niekoľko mesiacov. Požiadavky reťazca na kvalitu nadštandardné. Často prevyšujú bežnú legislatívu. Nájsť slovenského výrobcu, ktorý by ich v plnej miere spĺňal a akceptoval, nie je jednoduché. Okrem iného musí mať certifikáciu IFS.

Tá zaručuje, že mäsové výrobky spĺňajú medzinárodné požiadavky na kvalitu a bezpečnosť. Rovnako dôležitá je maximálna možná recyklovateľnosť použitých obalov. Preto sa mäsové výrobky balia do plastových vaničiek, ktoré veľkosťou presne zodpovedajú ich hmotnosti.

Prečítajte si tiež
Kaufland postavil v Košiciach dva nové K parky, užijú si ich deti a tínedžeri
K park

Na ohľaduplný prístup sa zákazníci môžu spoľahnúť aj v prípade, že pri svojich nákupoch uprednostnia bravčovinu K-Z lásky k tradícii z welfare chovu. To znamená, že zvieratá, z ktorých mäso pochádza, svoj život prežívajú v podmienkach, ktoré podporujú ich pohodu a znižujú stres.

Cieľom je welfare

„Hlavným cieľom welfare chovu je zlepšenie životných podmienok vo výkrme ošípaných a hydiny. A to zväčšením plochy, na ktorej žijú, zvýšenou kontrolou, predĺženým výkrmom a ďalšími opatreniami. Sme presvedčení, že práve takýto chov sa prejavuje na kvalite mäsa a jeho chuti,“ dodáva Silvia Hrušovská.

Okrem bravčového a hovädzieho mäsa zákazníci Kauflandu obľubujú slovenské mlieko, maslo či jogurty. Okrem Bryndzových pirohov so slaninkou a Tvarohu nízkotučného hrudkovitého, ktoré v ankete Voľba spotrebiteľov zvíťazili tento rok, sa veľkej obľube tešia aj ďalšie výrobky. Vajíčka z voľného výbehu, parenica, ovčia bryndza, syrové nite, oštiepky, zemiakové lokše či rôzne typy obľúbených salám a Spišské párky.

Nákup výrobkov K-Z lásky k tradícii zároveň podporuje domácich dodávateľov. Spoločnosť Kaufland plánuje aktuálnu ponuku naďalej rozširovať a dopĺňať aj v budúcnosti.

Súvisiace články:

Kaufland otvoril v Starej Ľubovni a Kežmarku športovo-oddychové areály, ďalšie K parky pribudnú K parkKaufland postavil v Košiciach dva nové K parky, užijú si ich deti a tínedžeri privátne značkyPodiel potravín pod privátnou značkou dosahuje desaťročný rekord KauflandKaufland otvoril na začiatku nového roka svoju 75. predajňu

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7.–⁠11. 10. 2023, veľtrh Anuga, Kolín nad Rýnom

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Obchod očami… Martina Grygaříka, obchodného riaditeľa Plzeňského Prazdroja Slovensko: Pivo aj nealko sa pijú hlavne v lete

26. septembra 2023

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera