logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Škandinávsky nábytkársky reťazec IKEA na slovenskom trhu znižuje ceny sortimentu naprieč...
  • Pre veľký záujem zákazníkov o slovenskú divinu reťazec Tesco rozširuje jej ponuku po troch...
  • Štvrtý ročník tejto unikátnej konferencie sa uskutoční 17. októbra v Hoteli Bratislava****....
  • Najčítanejšou správou na webe Tovar&Predaj v auguste sa stala informácia, že slovenská...

Lidl dlhodobo znižuje cenu mlieka Pilos

30. júna 2023
Správy 0
350
Lidl dlhodobo znižuje cenu mlieka Pilos

Mliečne výrobky sú dôležitou súčasťou prakticky všetkých nákupov potravín na Slovensku. Ich spotreba na osobu dosahuje u nás priemerne 189 kilogramov na rok. Za posledné roky narástla asi o 20 kilogramov ročne. Stále sa však nepribližuje k odporúčaniam Svetovej zdravotníckej organizácie – 220 kilogramov na osobu a rok. Lidl aj preto znižuje cenu mlieka vlastnej značky Pilos. 

Najväčší podiel na predaji mliečnych výrobkov na Slovensku má mlieko. Ide o základnú potravinu, ktorá sa podľa prieskumov nachádza v každom druhom nákupnom košíku rýchloobrátkového tovaru. V čase, keď mnoho domácností rieši dilemu, ako najvýhodnejšie nakúpiť, prichádza diskont Lidl s ďalšími produktami v rámci ponuky „Dlhodobo zlacnené“. Znižuje cenu trvanlivého mlieka (plno- i polotučného) a tiež čerstvého plnotučného mlieka vlastnej značky Pilos. Ide pritom o dlhodobú zľavu a nie teda akciovú ponuku, ktorá je spravidla platná iba zopár dní.

Prečítajte si tiež
Ľudia sa začínajú obmedzovať

„V zahraničí uprednostňujú zákazníci čerstvé mlieko, na Slovensku je to naopak a až štyri pätiny predaného mlieka sú trvanlivé. Vo všeobecnosti sa najviac predáva polotučné trvanlivé mlieko, ktorého podiel rastie a zákazníci siahajú najčastejšie po našej privátnej značke Pilos. Ročne sa v Lidli predá viac ako 100 tisíc ton mlieka a mliečnych výrobkov, pričom ich u nás nakupuje deväť z desiatich slovenských domácností. Preto sme sa rozhodli dlhodobo znížiť cenu našich mliek, v Lidli šetria zákazníci každým nákupom,“ vysvetľuje Martin Nagy, konateľ Lidl Slovenská republika zodpovedný za nákup a marketing. Lidl nedávno, rovnako dlhodobo, znížil cenu všetkých balení čerstvých vajec predávaných pod privátnou značkou.

Šancu majú aj noví dodávatelia

Diskont Lidl uprednostňuje v prípade dodávateľov mlieka a mliečnych výrobkov dlhodobú spoluprácu, avšak vždy hľadá aj nových dodávateľov a možnosti. Zároveň platí, že ak ponúka dodávateľ vysokú kvalitu, výhodnú cenu a disponuje dostatočnými množstvami, má možnosť ponúkať svoje výrobky aj v zahraničných Lidloch.

Prečítajte si tiež
Kto je Rastlinným reťazcom roka programu Jem pre Zem?
Jem pre Zem

Zo slovenských výrobcov mlieka a mliečnych výrobkov sa takto otvorili zahraničné trhy napríklad pre firmy Tatranská mliekareň, AgroTami, Havran, Milsy či Agrofarma. Celkovo zaplatí Lidl slovenským dodávateľom mlieka a mliečnych výrobkov viac ako 80 miliónov eur v nákupných cenách (suma, ktorú dostanú na svoje účty) za ich výrobky.

Počas minulého diskont zaplatil domácim výrobcom a pestovateľom viac ako pol miliardy eur v nákupných cenách. Pre Lidl celkovo zaviezli tovar v hodnote 435 miliónov eur, čo predstavuje medziročný nárast o 17 %. O ďalších 83 miliónov eur sa postaral export slovenských výrobkov na pulty zahraničných Lidl predajní. Slovenskí potravinári teda od Lidlu zinkasovali takmer 520 miliónov eur.

Súvisiace články:

Ľudia sa začínajú obmedzovať Jem pre ZemKto je Rastlinným reťazcom roka programu Jem pre Zem? vináriRecept na podporu mladých slovenských vinárov LidlLidl prestáva s reklamou, ktorá láka deti na nezdravé výrobky

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

21. 9. 2023, kongres Pharma Profit, Olomouc

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023

Albena Georgievová, prevádzková riaditeľka, Billa Slovensko: Každá privátna značka má svoju misiu

15. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera