logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých čerpacích staniciach Dalioil. Táto...
  • Víťazi deviateho ročníka Programu podpory lokálnych komunít sú už známi. O tom, ktorých 26...
  • Obalový priemysel balancuje na tenkej hranici medzi čoraz prísnejšími reguláciami (PPWR), tlakom...
  • Človek varí večeru a zrazu zistí, že mu chýba cibuľa. Rýchlo na seba hodí kabát a uteká do...

Terno otvorilo v Topoľčanoch novú predajňu

29. júna 2023
Správy 0
1352
Terno otvorilo v Topoľčanoch novú predajňu

Novú predajňu siete Terno otvorili v Topoľčanoch na Námestí M. R. Štefánika. Je to v poradí už 127. obchod reťazca. Okrem bežných potravín ponúka i široký výber výrobkov privátnej značky Terka a nepotravinový sortiment základných hygienických a drogistických potrieb.

Prvé potraviny spoločnosť Terno real estate v Topoľčanoch, na ulici D. Jurkoviča, otvorila už v roku 2019. „Medzi obyvateľmi sú veľmi populárne a majú svojich stálych zákazníkov. Aj preto sme sa rozhodli otvoriť v meste ďalšiu predajňu, ktorú budú mať mnohí kupujúci blízko. Veríme, že bude medzi obyvateľmi Topoľčian aspoň taká obľúbená ako prvá predajňa,“ uvádza Marek Koštrna, marketingový manažér spoločnosti Terno real estate.

Zákazníkov v predajni čaká aj sortiment privátnej značky Terka. Popularita značky neustále rastie vďaka priaznivému pomeru kvality a ceny, ktorý je pre mnohých zákazníkov kľúčovým.

„Produkty privátnych značiek Terka sú v priemere o 20 percent lacnejšie, pričom svojou kvalitou konkurujú značkovým produktom. V sortimente privátnej značky máme už v súčasnosti zastúpené desiatky produktov od korenín, strukovín, konzervovaných a sterilizovaných výrobkov, pochutín, sladkostí, až po základné hygienické potreby,“ vraví Adela Kľúčiková, marketingová manažérka značky a komunikácie junior.

Zľavy na vybraný sortiment

Aj v tejto prevádzke majú kupujúci možnosť založiť si vernostnú kartu Terno. S ňou automaticky získavajú prístup k vernostnému systému, v ktorom sa každý utorok a stredu môžu tešiť na 20-percentnú zľavu na vybraný sortiment. Môžu tiež zbierať body za každý nákup i uplatňovať narodeninovú zľavu či zľavu pre seniorov. Jednou z výhod je tiež možnosť zasielania pokladničného bloku na e-mailovú adresu.

V novej prevádzke, ktorá má rozlohu 400 metrov štvorcových, nájdu spotrebitelia okrem bežných pokladníc aj tri samoobslužné. Prácu v nej našlo 12 zamestnancov.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

15. – 19. 9. 2025, veľtrh Drinktec, Mníchov

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Michala Karcola, generálneho riaditeľa a konateľa XLSK Nábytok: Vybudovanie obchodného domu v Nitre je strategickým krokom

25. júna 2025

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok