logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Škandinávsky nábytkársky reťazec IKEA na slovenskom trhu znižuje ceny sortimentu naprieč...
  • Pre veľký záujem zákazníkov o slovenskú divinu reťazec Tesco rozširuje jej ponuku po troch...
  • Štvrtý ročník tejto unikátnej konferencie sa uskutoční 17. októbra v Hoteli Bratislava****....
  • Najčítanejšou správou na webe Tovar&Predaj v auguste sa stala informácia, že slovenská...

Kaufland znížil ceny vybraných produktov až o 20 %

28. júna 2023
Správy 0
243
Kaufland znížil ceny vybraných produktov až o 20 %

S cieľom, aby nákup potravín nerobil slovenským spotrebiteľom taký prievan v peňaženke ako doteraz, sa obchodný reťazec Kaufland rozhodol pre ďalší krok proti zvyšovaniu cien. K dlhodobo zlacneným produktom ako mlieko, maslo, zemiaky či cestoviny pridal ďalšie. Vybrané smotany, jogurty, olej, ale aj koreniny, minerálne vody, kávy či čaje odteraz môžu zákazníci nakupovať za ceny znížené až do výšky 20 %.

Vysoké ceny potravín sú problém, ktorý aktuálne rieši väčšina slovenských domácností. Aj údaje Štatistického úradu SR potvrdzujú, že sumy, za ktoré ich nakupujú, už tretí rok nepretržite stúpajú. To z rodinných rozpočtov ukrajuje stále viac financií. Hoci inflácia v krajine postupne klesá a v máji sa dostala na úroveň 11, 9 %, v peňaženkách Slovákov to takmer necítiť.

Prečítajte si tiež
Potraviny a nealko nápoje zdraželi takmer o tretinu
inflácia

Potraviny v máji medzimesačne zdraželi o 0,4 % a medziročne až o 21,9 %. Najvýraznejšie sa to odrazilo na cenách mlieka a syrov, ktoré oproti vlaňajšiemu roku stúpli o 27,3 %, ale aj cukru či cukroviniek. Za tie dnes spotrebiteľ zaplatí až o 28,2 % viac ako minulý rok.

Zdražovanie zasiahlo aj sortiment chleba a obilnín, ale tiež nealkoholických nápojov, ktorých ceny medziročne stúpli o 19,3 %. V prípade olejov a tukov došlo k nárastu o 0, 8 % aj v porovnaní s aprílom 2023. Mnohí zákazníci tak stále dôkladnejšie zvažujú každú položku, ktorú vložia do košíka. Zostatok na bankovom účte ich núti čoraz viac sa pri nákupe uskromňovať.

Prečítajte si tiež
Protiinflačná garancia – pomoc alebo marketing?

Zásah do rozpočtu

„Zvyšovanie cien, ktoré sa oproti minulému roku najviac prejavilo na sortimente mliečnych výrobkov, cukru a cukroviniek, ale týka sa väčšiny potravín, znamená pre väčšinu domácností výrazný zásah do rodinného rozpočtu. Kaufland si túto náročnú situáciu uvedomuje. Aj preto sa rozhodol pre ďalší krok proti zdražovaniu potravín. Od 22. júna dlhodobo znižuje ceny stovkám ďalších produktov,“ vysvetľuje Richard Bendík, riaditeľ nákupu spoločnosti Kaufland Slovenská republika.

Na zozname zlacnených položiek nechýbajú vybrané zemiaky, chlieb, nátierky, jogurty, cestoviny, ryža, olej, mlieko. Ale tiež koreniny, káva, čaje, nápoje aj minerálne vody či výrobky ako cukrovinky, čokoláda alebo müsli. Obchodný reťazec chce týmto krokom prispieť k tomu, aby sa spotrebitelia pri nákupoch potravín nemuseli rozhodovať, ktoré produkty si ešte dovoliť môžu a ktoré sú už nad ich finančné možnosti.

„Vybrané výrobky, pre ktoré bude platiť dlhodobá zľava až do výšky 20 percent, budú v regáloch špeciálne označené. To zákazníkom uľahčí a sprehľadní nakupovanie,“ pokračuje riaditeľ nákupu Richard Bendík. Ako dopĺňa: „Veríme, že toto dlhodobé zlacnenie umožní slovenským domácnostiam stravovať sa kvalitne. A dopriať si čerstvé aj kvalitné potraviny, ktoré nájdu v predajniach Kauflandu po celom Slovensku.“

Súvisiace články:

infláciaPotraviny a nealko nápoje zdraželi takmer o tretinu Protiinflačná garancia – pomoc alebo marketing? Zdražovanie sa v novembri zrýchlilo, ceny vybraných tovarov dosiahli 17-ročné maximum KauflandKaufland postaví K Parky v ďalších slovenských mestách

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

21. 9. 2023, kongres Pharma Profit, Olomouc

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023

Albena Georgievová, prevádzková riaditeľka, Billa Slovensko: Každá privátna značka má svoju misiu

15. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera