
Zákazníci ambassador predajne siete Môjobchod v Rimavskej Sobote sa pridali k nakupujúcim v Košiciach, Maduniciach, Mlynkách a v Bratislave.
Môjoobchod pred časom predstavil ambassador formát predajne, ktorý je kombináciou moderného minimalistického dizajnu, inovatívnych interiérových riešení a efektívneho usporiadania sortimentu. Cieľom je vylepšovať spokojnosť zákazníkov a zvyšovať kvalitu nákupného zážitku. Kvalita a čerstvosť potravín je primárnym kľúčom pre zachovanie vysokého štandardu tohto formátu. Najnovšie ambassador obchod otvorili v Rimavskej Sobote.
Zákazníci majú k dispozícii kvalitné produkty, nechýbajú však ani vlastné značky veľkoobchodu Metro Cash and Carry SR, pod ktorý Môjobchod spadá. Patria medzi ne ARO alebo prémiová značka vysokej kvality Fine Life. Výhodou ambassador predajne je aj čerstvá káva so sebou a teplé pečivo priamo z pece.
776 obchodov
Cieľom spoločnosti je neustále sa rozvíjať. O úspešnosti svedčí míľnik, ktorý Môjobchod dosiahol. Už v auguste 2022 sa stal druhou najväčšou franšízingovou sieťou na Slovensku a netají sa vysokými ambíciami a vyhliadkami do budúcnosti. „Veríme, že naši zákazníci si nájdu cestu k novému konceptu nakupovania a s radosťou zavítajú do predajní Môjobchod aj vďaka čerstvosti potravín a hodnotám, ktoré posúvajú túto sieť vpred,“ hovorí head of franchise spoločnosti Metro Matej Varga. V súčasnosti má sieť, ktorá na Slovensku pôsobí od roku 2012, celkovo 776 obchodov.