
Časopis Tovar&Predaj nedávno predstavil inovované logo a jeho májovo-júnové vydanie vychádza v upravenom, zjednodušenom dizajne. Prešiel ale tiež aktuálne auditom tlačeného nákladu a distribúcie, ktorý potvrdil priemerný náklad 9 500 výtlačkov, ktoré každé dva mesiace putujú k svojim čitateľom.
Tovar&Predaj potvrdil svoju pozíciu lídra retailových periodík na Slovensku a stáva sa jediným B2B časopisom s auditovaným nákladom a distribúciou. Polročný audit spoločnosti ABC ČR potvrdil priemerný tlačený náklad časopisu v počte 9 500 výtlačkov. „Mať záväzok ako audit nie je jednoduché, pretože tlačiť a distribuovať toľko časopisov nie je lacná záležitosť, zvlášť v dobe zvyšujúcich sa nákladov na tlač i poštovné, o správe rozsiahlej databázy nehovoriac. Ale stojí to za to, pretože audit garantuje zásah a viditeľnosť pre naše články i prezentácie inzerentov,“ hovorí Tatiana Koššová, country manažérka spoločnosti Atoz Group, vydavateľa Tovar&Predaj. Ďakujeme 9 500 odberateľom, ktorí časopis čítajú každé dva mesiace. Bez vás by to nemalo zmysel!
Náklad si môžete sami overiť tu: www.abccr.cz/vydavatelstvi-v-systemu/seznam-vydavatelu/atoz-marketing-services-spol-s-r-o/tovar-predaj/