logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Škandinávsky nábytkársky reťazec IKEA na slovenskom trhu znižuje ceny sortimentu naprieč...
  • Pre veľký záujem zákazníkov o slovenskú divinu reťazec Tesco rozširuje jej ponuku po troch...
  • Štvrtý ročník tejto unikátnej konferencie sa uskutoční 17. októbra v Hoteli Bratislava****....
  • Najčítanejšou správou na webe Tovar&Predaj v auguste sa stala informácia, že slovenská...

Z vernostných kariet Terno a Kraj sú už aj platobné

6. júna 2023
Správy 0
336
Z vernostných kariet Terno a Kraj sú už aj platobné

Spoločnosť Terno real estate, ktorá prevádzkuje sieť potravín Terno a Kraj, spúšťa nový projekt pre svojich zákazníkov. Prostredníctvom portálu www.kartaprevas.sk majú zákazníci možnosť nielen založiť si vernostnú kartu, ale tiež dobiť si na ňu kredit. Ten vedia následne využiť bez časového obmedzenia v akejkoľvek predajni Terno alebo Kraj. Ak si ho stihnú nabiť do 28. júna, automaticky sa zapájajú do súťaže, v ktorej môžu získať dvojnásobok kreditu vloženého na kartu.

Spoločnosť Terno real estate sa prispôsobuje dobe a myslí na čoraz väčšiu časť zákazníkov, ktorá preferuje bezhotovostné platby. Aj preto prichádza s novým projektom. Ten si dáva za cieľ uľahčiť nákupy nielen technologicky aktívnejšej časti obyvateľov, ale aj seniorom či rodičom študentov a žiakov. Od júna si totiž prostredníctvom stránky www.kartaprevas.sk môžu nabiť kredit na svoju vernostnú kartu Terno alebo Kraj. V prípade, že vernostnou kartou zákazník nedisponuje, najrýchlejší spôsob jej zadováženia je práve cez spomínaný portál.

Prečítajte si tiež
Vybrané predajne Kraj a Terno majú pre zákazníkov novinku – špeciálne kútiky Tchibo
Kraj

Po prihlásení sa do konta si klient môže prostredníctvom záložky Kredity nabiť hotovosť na kartu. Minimálna hodnota dobitia vernostnej karty je desať eur a peniaze sa na nej objavia automaticky po úhrade užívateľa. Vytvorený kredit na nákup je pritom vhodné využiť aj ako darček či stravný príspevok pre ďalšie osoby. Stačí na to číslo vernostnej karty alebo e-mail užívateľa. Jednoduchá funkcia môže slúžiť napríklad rodičom, ktorí týmto spôsobom dokážu korigovať výdaje svojho dieťaťa či dospelým deťom, ktoré takto dokážu pomôcť starým rodičom a prilepšiť im k dôchodku, a zároveň ich odbremeniť od počítania hotovosti pri pokladni.

Pri platení len jedna karta

„Pozorujeme, že čoraz viac našich zákazníkov využíva bezkontaktné platby. Aby sme im nákupy čo najviac zjednodušili a zrýchlili, rozhodli sme sa umožniť im nabitie kreditu priamo na zákaznícku kartu, ktorá im zároveň zbiera body a poskytuje zľavy na rôzny sortiment. Pri platení tak budú môcť využívať len jednu kartu,“ uvádza Marek Koštrna, marketingový riaditeľ spoločnosti Terno real estate.

Prečítajte si tiež
Novú predajňu potravín Kraj otvorili v Stupave
Kraj

Pri príležitosti spustenia tohto projektu si potraviny Terno a Kraj pripravili aj súťaž. Podmienkou je len nabitie ľubovoľnej vernostnej karty Terno alebo Kraj v termíne od 1. do 28. júna. Po každom týždni sa bude konať žrebovanie, ktoré vyberie troch výhercov. Tí získajú dvojnásobok kreditu, ktorý na vernostnú kartu vložili. Maximálna hodnota výhry siaha až do výšky 300 eur. Prvé losovanie prebehne 8. júna, druhé 15. júna, tretie 22. júna a posledné 29. júna.

Zákaznícku kartu založila spoločnosť Terno real estate vo svojich sieťach potravín ako poďakovanie zákazníkom za ich vernosť. Spočiatku slúžila na získanie zliav pre členov vernostného programu, neskôr sa pridali pravidelné utorkové a stredajšie 20% zľavy na vybranú kategóriu sortimentu či možnosť zbierania bodov, za ktoré vedia držitelia získať dodatočné zľavy 5 % a 10 % či využiť ich na kúpu multifunkčnej alebo papierovej tašky len za jeden cent.

Súvisiace články:

KrajVybrané predajne Kraj a Terno majú pre zákazníkov novinku – špeciálne kútiky Tchibo KrajNovú predajňu potravín Kraj otvorili v Stupave Terno rozširuje distribučné centrum o sklad s čerstvými potravinami ternoTomáš Kačala category manažér, Terno: Stále hľadáme riešenie, kde obe strany odchádzajú od rokovacieho stola spokojné

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

21. 9. 2023, kongres Pharma Profit, Olomouc

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023

Albena Georgievová, prevádzková riaditeľka, Billa Slovensko: Každá privátna značka má svoju misiu

15. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera