logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Rýchlosť doručenia zásielky je dôležitá pre tri štvrtiny Slovákov. Takmer tretina chce mať tovar...
  • Podiel slovenských potravín na pultoch obchodov v roku 2023 dosiahol hodnotu 41,7 %. Oproti roku...
  • Tesco po skúšobnom období naostro spúšťa Online Club, vernostný program pre online zákazníkov....
  • Technológie sa neustále vyvíjajú a sú prepojené so všetkým, čo robíme v osobnom, ale aj...

Tesco otvorilo v Bratislave nový obchod Express

26. mája 2023
Správy 0
136
Tesco otvorilo v Bratislave nový obchod Express

Tesco aj v roku 2023 pokračuje s rozširovaním počtu predajní na Slovensku. Od štvrtka 25. mája si môžu zákazníci vybrať z ponuky nového Tesco Expres v Bratislave. Predajňa je súčasťou novej časti nákupného centra na brehu Dunaja – Eurovea 2. Tesco tak má spolu už 158 predajní.

Nový Expres s rozlohou vyše 500 štvorcových metrov je otvorený sedem dní v týždni od rána 7.00 až do večera 21.00 hod. Predajňa na prvom poschodí v blízkosti nového námestia ponúka návštevníkom čerstvé a trvanlivé potraviny. Ďalej aj kávový pult, výrobky pre zdravú výživu a chladiace vitríny s občerstvením a nápojmi pre rýchly nákup.

Prečítajte si tiež
Tesco vyrába nové nákupné tašky z odpadu

Okrem klasických a samoobslužných pokladníc môžu návštevníci využiť aj pohodlný nákup prostredníctvom služby Scan&Shop v mobile. Zároveň budú mať od júna možnosť online objednania potravín priamo domov prostredníctvom doručovacej spoločnosti Wolt. Samozrejmosťou je aj zberný automat na vrátenie plastových fliaš a plechoviek. Predajňa je tiež vybavená AED defibrilátorom.

Tesco ako súčasť komunít

„Chceme byť zákazníkom čo najbližšie a nákupné centrum Eurovea 2 v Bratislave výborne dopĺňa našu mapu obchodov. Nový Expres v centre s moderným dizajnom je ideálnym miestom na rýchly nákup pre návštevníkov centra, turistov aj rezidentov. Zákazníci sa môžu tešiť na pestrú ponuku produktov za výhodné ceny a Clubcard ceny,“ vysvetľuje generálny riaditeľ Tesca na Slovensku Martin Kuruc. Ako dodáva: „Tesco je pevnou súčasťou komunít, v ktorých pôsobí. Ich podpora zohráva dôležitú úlohu, a to obzvlášť v aktuálnej neľahkej dobe. Aj preto počas prvých dvoch dní otvorenia 25. a 26. mája venujeme jedno euro z každého nákupu nad 10 eur základnej škole pri zdravotníckom zariadení v Bratislave.“

Spoločnosť Tesco plánuje v najbližších mesiacoch pokračovať v expanzii. V súčasnosti hľadá nové priestory najmä v mestách či vo veľkých obciach s rozlohou od 300 do 500 alebo 1 000 až 2 000 štvorcových metrov. Odporúčanie môže poslať každý na novyobchod@tesco.com. Ideálne miesta pre nové predajne sú v obytných zónach, na frekventovaných uliciach či cestách, v blízkosti sídlisk, administratívnych budov či nákupných centier. V  expanzii pokračuje aj franchisingová sieť Žabka patriaca pod Tesco, ktorá otvorila na Slovensku už 27 obchodov.

Súvisiace články:

Tesco vyrába nové nákupné tašky z odpadu Tesco rozširuje vlastnú značku potravín o ďalšie rastlinné produkty Jem pre ZemKto je Rastlinným reťazcom roka programu Jem pre Zem? CBRE: Slovenským nákupným centrám sa darí, ich návštevnosť stúpla až o 19 %

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

Profily

Action

Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

1. apríla 2023
Kaufland

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

1. apríla 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera