Primark, medzinárodný módny reťazec, otvoril svoju prvú predajňu na Slovensku v novej časti nákupného centra Eurovea v Bratislave. Vytvoril tak viac ako 200 pracovných miest. Primark investoval do očakávanej dvojpodlažnej predajne viac ako desať miliónov eur. Slovákom prináša svoju známu ponuku módy a základných potrieb za výhodné ceny.
Primark Bratislava sa rozprestiera na 3 660 metrov štvorcových predajnej plochy. Ponúka zákazníkom najnovšie módne trendy, vrátane letných. Zákazníci sa dostupných cien dočkajú v oblasti dámskeho, pánskeho, detského a domáceho oblečenia. V ponuke je i kozmetika a doplnky.
V novom obchode sa bude nachádzať aj stále rastúca značka Primark Cares. Už teraz sa 50 % oblečenia značky Primark vyrába z recyklovaných alebo udržateľnejšie získaných materiálov. To je aj súčasťou ambície predajcu poskytovať udržateľnejšiu módu dostupnú pre každého.
Otvorenie 422. predajne Primarku predstavuje významný míľnik v jeho globálnej expanzii. Slovensko sa stáva jeho 16. trhom na svete a piatym trhom v strednej a východnej Európe, regióne, ktorý je pre Primark kľúčový z pohľadu rastu.
Významný deň
„Otvorenie predajne na piatom trhu v strednej a východnej Európe a na 16. medzinárodnom trhu je pre našu spoločnosť a našich kolegov významným dňom. Sme radi, že môžeme privítať zákazníkov v našej krásnej novej predajni a po prvýkrát na Slovensku predviesť našu jedinečnú ponuku. Chcel by som poďakovať všetkým svojim kolegom, ktorí neúnavne pracovali pri príprave predajne na jej slávnostné otvorenie a práve včas pred blížiacou sa letnou sezónou. V mene Primarku by som tiež rád vyjadril vďaku zástupcom veľvyslanectva a miestnej samosprávy za také srdečné prijatie a podporu,“ hovorí Maciej Podwojski, riaditeľ spoločnosti Primark pre strednú a východnú Európu.
Okrem Primarku na Slovensku predajca otvorí koncom júna svoju druhú predajňu v Rumunsku v AFI Cotroceni v Bukurešti. Ďalšie dve predajne otvorí v Poľsku, v Magnolia Park vo Vroclave a v nákupnom centre Manufaktura v Lodži koncom tohto roka. V budúcom roku bude predajca expandovať aj do Maďarska, čím sa jeho celková stopa v strednej a východnej Európe zvýši na 13 predajní na šiestich trhoch.
Eurovea sa po otvorení obchodu stane najväčším a najkomplexnejším nákupným centrom na Slovensku. Na ploche 85 000 metrov štvorcových ponúkne návštevníkom 320 obchodov, reštaurácii, barov a kaviarni. Kľúčovým nájomcom novej časti bude práve dvojpodlažná predajňa írskeho módneho reťazca. Nová stravovacia zóna sa zdvojnásobí. S kapacitou 1 156 miest doplnená o stolový Food Hall vytvorí spolu so 16 reštauráciami na promenáde pri Dunaji najväčšiu gastro destináciu na Slovensku. Rozrastie sa aj multikino Cinema City. To bude mat‘ po rekonštrukcii 17 sál a úplne nový VIP koncept.
Na slávnostnom otvorení predajne sa ako čestní hostia zúčastnili veľvyslanec Írska na Slovensku Dermot McGauran, ako aj starosta mestskej časti Bratislava-Ružinov Martin Chren, ktorí spoločne privítali značku Primark na Slovensku.